Δευτέρα 4 Ιουνίου 2018

Λαχανικά ψητά στο φούρνο !!!



Πραγματικά είναι απόλαυση σκέτη σε χρώματα σε γεύση και πολύ υγιεινό !!! Δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε !!!

Υλικά
Ολα τα λαχανικά τα κόβουμε σε κυβάκια μέτρια.
1` μελιτζάνα μεγάλη
1 κολοκύθι στρογγυλό μεγάλο
2 κρεμμύδια ξερά μεγάλα
2 χούφτες μανιτάρια πλευρώτους ολόκληρα
1 πιπεριά μεγάλη πορτοκαλί
2 πιπεριές μεγάλες Φλωρίνης
Λίγο ελαιόλαδο -προσοχή λίγο εμένα μου έπεσε λίγο παραπάνω -
Αλάτι -πιπέρι
δενδρολίβανο
ξύδι κρέμα -έβαλα σύκο τέλειοοο !!!



Πλένουμε και κόβουμε τα λαχανικά μας όλα μέσα στο ταψί φροντίζοντας να τα βάζουμε το κάθε ένα μαζί πχ πιπεριές μαζί κολοκυθάκια μαζί και όλα τα υπόλοιπα μαζί δεν ανακατεύουμε .
Από πάνω ρίχνουμε το αλάτι το πιπέρι το δενδρολίβανο και καλό θα είναι να τα ψεκάζεται με λάδι ..δώστε λίγο παραπάνω λάδι στις μελιτζάνες .
Με ένα πιρούνι απλά λίγο ανακατέψτε το κάθε λαχανικό λίγο χωρίς να τα ανακατέψτε με τα υπόλοιπα.




Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 με 200 αέρα πάνω από 30 λεπτά δοκιμάζοντας να δείτε αν ψηθήκανε .'



Εγώ έψησα 40 λεπτά περίπου.
Τα βγάζουμε από τον φούρνο και με την κρέμα ξύδι ρίχνουμε από πάνω σαν ζικ ζάκ.
Σερβίρουμε και ρίχνουμε πάλι από πάνω κρέμα ξύδι που στην κυριολεξία το απογειώνει !!!

 *Προσοχή στο λάδι εμένα μου έπεσε λίγο παραπάνω .
Από ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ