Δευτέρα 28 Ιουνίου 2021

Εύκολο ελαφρύ γευστικό γλυκάκι σε 10 λεπτά !!!

ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΛΥΚΟ  ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΑΣ!!!!!ΕΥΚΟΛΟ,ΓΕΥΣΤΙΚΟ ΕΛΑΦΡΥ ΓΛΥΚΟ ΜΕ ΣΑΒΑΓΙΑΡ-ΚΡΕΜΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ ΛΕΥΚΗΣ-ΚΡΕΜΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ!!!10 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟ!!!!

 ΣΥΝΤΑΓΗ::: ΚΡΕΜΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ:

Βαζουμε στην κατσαρολα 500 γρ γαλα φρεσκο,4 κ.σ.ζαχαρη,4 κ.σ.κορν φλαουρ,4 κ.σ.κοσκινισμενο κακαο ανακατευουμε μολις κοντευει να πηξει σπαμε 100 γρ κουβερτουρα!

Ανακατευουμε κατεβαζουμε και ριχνουμε 1 κ.σ.βουτυρο ανακατευουμε!!!!

ΚΡΕΜΑ ΛΕΥΚΗΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ::

Βαζουμε στην κατσαρολα 500 γρ γαλα φρεσκο,4 κ.σ.ζαχαρη,4 κ.σ.κορν φλαουρ ανακατευουμε οταν πηξει ελαφρως σπαμε 100 γρ λευκη σοκολατα!

Την κατεβαζουμε και ριχνουμε 1 κ.σ.βουτυρο ανακατευουμε!!

Παιρνουμε το πυρεξ (20χ26) και αρχιναμε!

Βαζουμε στο κεντρο στο πατο μια κουταλα κρεμα σοκολατας πανω του μια κουταλα λευκη κρεμα πανω στην λευκη βαζουμε κρεμα σοκολατας και συνεχιζουμε ετσι ωσπου να τελειωσουν οι κρεμες!!

Μολις τελειωσουμε με τις κρεμες βαζουμε πανω σαβαγιαρ!!

Το σκεπαζουμε με διαφανη μεμβρανη και μολις κρυωσει το βαζουμε στο ψυγειο για 4 ωρες!

Το βγαζουμε απο το ψυγειο βγαζουμε την διαφανη μεμβρανη και με προσοχη το αναποδογυριζουμε σε αλλο σκευος!!!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κ.   Tzeni Tsanaktsidou ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ !!! ΑΓΑΠΑΜΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ !!!
 

Στήθος κοτόπουλου με χρωματιστές πιπεριές !!!



Στήθος κοτόπουλου με χρωματιστές πιπεριές και ρυζάκι μπασμάτι έχουμε σήμερα, κοπιάστε να φάμε 😋😋

Υλικά

1 στήθος κοτόπουλου
1 κίτρινη πιπεριά
2 πιπεριές Φλωρίνης
2 πράσινες πιπεριές
1 κρεμμύδι ξερό ψιλοκομμένο
1 ποτηράκι ελαιόλαδο
1 ποτηράκι κρασί λευκό
200 γρ κρέμα γάλακτος 12% λιπαρά
Αλάτι πιπέρι

Εκτέλεση

Σοτάρουμε το στήθος κοτόπουλου με το ελαιόλαδο να ροδίσει... ρίχνουμε το κρεμμύδι και συνεχίζουμε το σοτάρισμα... σβήνουμε με το κρασί, κι όταν εξατμιστεί ρίχνουμε αλατοπίπερο, νεράκι ίσα με το κρέας και σιγοβράζουμε για μισή ώρα... στην συνέχεια προσθέτουμε τις πιπεριές κομμένες λορίδες... όταν είναι έτοιμο προσθέτουμε τη κρέμα γάλακτος και βράζουμε σε δυνατή θερμοκρασία μέχρι να δέσει, κουνώντας τη κατσαρόλα πάνω στην εστία...✓✓
Βράζουμε το ρύζι μπασμάτι 1 ρύζι προς 2 νερό ή ζωμό λαχανικών λίγο αλάτι, για 10 λεπτά περίπου, και σερβίρουμε αμέσως...✓✓ 

Εκυτέλεση φωτό συνταγή από κυρία  Marina Hatzidaki ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ

Κοτόπουλο ψητό με νόστιμη μαρινάδα!!!



Κοτόπουλο ψητό με νόστιμη μαρινάδα έχουμε σήμερα... και την τοπ σαλάτα του καλοκαιριού βλίτα με κολοκυθάκια 🥗 κοπιάστε να φάμε !!!

Κοτόπουλο
Πλένουμε τις μερίδες κοτόπουλου και τις βάζουμε στο ταψί...σε ένα μπολ ετοιμάζω τη μαρινάδα... λίγο ελαιόλαδο, 3 κ σ. σούπας μουστάρδα απαλή, χυμό λεμονιού 1-2 λεμόνια, αλάτι, πιπέρι, ρίγανη, λίγο Κάρι, και 1 σκελίδα σκόρδο λιωμένη...τα ανακατεύω πολύ καλά και περιχύνω το κοτόπουλο...το ανακατεύω να πάει παντού η μαρινάδα, και το βάζω στο ψυγείο για μία ώρα περίπου... κατόπιν βάζω στο φούρνο στους 200 βαθμούς μέχρι να ψηθεί γυρνώντας το δύο τρεις φορές να ροδίσει καλά...✓✓

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία  Marina Hatzidaki ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ


 

Κολοκυθάκια τηγανιτά με κουρκούτι !!!!



Κολοκύθια τηγανιτά με κουρκούτι μπύρας 🍺 πήραν μπρος και δεν τα προλαβαίνεις 😀 το συγκεκριμένο είναι 1 μεγάλο, αλλά πολύ τρυφερό 👌
Φακές και σαλατούλα... κοπιάστε 😋

1 μεγάλο κολοκύθι
1/2 κουτάκι μπύρα
4 κουταλιές αλεύρι
Αλάτι πιπέρι

Κόβουμε το κολοκύθι σε όχι πολύ λεπτές φέτες, και ρίχνουμε λίγο αλατάκι....χτυπάμε με το σύρμα τα υλικά για το κουρκούτι να γίνει παχυρευστος χυλός... ρίχνουμε μέσα λίγα κομμάτια ανακατεύουμε να πάει παντού και με τσιμπίδα πιάνουμε ένα ένα κομμάτι και το ρίχνουμε σε καυτό ελαφρύ λάδι...τα γυρίζουμε να ροδίσουν καλά και τα τραβάμε σε απορροφητικό χαρτί...✓✓

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία   Marina Hatzidaki ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ

Αρνάκι στο φούρνο με πατάτες από τα Σφακιά !!!!


Αρνάκι στο φούρνο από τα Σφακιά... Πολύ νόστιμο κρέας έγινε λουκούμι 😋


Έστυψα δύο λεμόνια, έριξα ελαιόλαδο, φρέσκο θυμάρι επίσης από τα Σφακιά, ρίγανη, πιπέρι, αλάτι, έβαλα μέσα τις μερίδες από το αρνάκι, και τα ανακάτεψα αφήνοντας τα στο ψυγείο για μία ώρα...✓
Κατόπιν έκοψα τις πατάτες έριξα λαδάκι αλατάκι και λίγα από τα ίδια μπαχαρικά, τις ανακάτεψα και τα έβαλα όλα μαζί στο ταψί ...✓
Έψησα στο φούρνο στους 220 βαθμούς για μία ώρα και κατόπιν στους διακόσιους άλλη μισή ώρα... Ενδιάμεσα ρίχνουμε νεράκι αν χρειαστεί..✓✓ 

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία  Marina Hatzidaki ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ

Πάστα ταψιού με μπισκότα και φρούτα !!!

Υπέροχη πάστα ταψιού με πτι μπερ και φρούτα που πρέπει να δοκιμάσετε!! Πολύ εύκολη και δροσερή πάστα με φρούτα που πρέπει να δοκιμάσετε, πολύ ελαφριά και με ισορροπημένη γεύση!!!!

 Υλικά
-4 μικρές μπανάνες
-400gr ακτινίδια
-500gr φράουλες
-350gr μπισκότα πτι μπερ (1 1/2 πακέτο)
 με γεύση σοκολάτα
-70gr ζάχαρη άχνη
-400gr τυρί μασκαρπόνε
-400ml κρέμα γάλακτος 35% λιπαρά
-100gr λευκή σοκολάτα τριμμένη 


Δείτε την συνταγή εδώ https://youtu.be/QO7QDa0cjQs
 

Γαλακτομπούρεκο !!!!



Γαλακτομπούρεκο αφράτο πολύ σιροπιαστό και πολύ τραγανό για πολλές ώρες!!!! 


Η συνταγη μου εδώ!!⬇️
🌺Γαλακτομπούρεκο με φύλλα βηρυττού , βούτυρο γάλακτος ,αιγοπρόβειο γαλα, αρωματισμενο με ξύσμα λεμονιού!!!!!! 


Γαλακτομπούρεκο:
Υλικα κι εκτελεση:
Βαζω εναμισυ λιτρο γαλα κατσικίσιο να ζεσταθει ριχνω
μια κουπα μετρια οχι πολυ μεγαλη σιμιγδαλι ψιλό και ανακατευω με το συρμα σε μετρια φωτια να πηξει. Ριχνω μιαμισυ κουπα ζαχαρη ,τρεις κ.σ βουτυρο αγελαδινο και βιταμ και αποσυρω απο την φωτια. Ριχνω ξυσμα ενος λεμονιου μια βανιλια και 5 αυγα πολυ καλα χτυπημένα στη δυνατή ταχυτητα του μιξερ ,στο μιγμα του σιμιγδαλιου και ανακατευω απαλα να ενσωματωθούν. Σε πυρεξ μεγαλο βουτυρωμένο η 34 νουμερο ταψι βουτυρωμένο,  στρώνω πεντε φυλλα κρουστας  (τυπου βηρυττού) βουτυρωμένα με το ιδιο βουτυρο που εκανα την κρεμα. Ριχνω την κρέμα ,γυριζω τα φυλλα προς τα μεσα βουτυρωνοντάς τα ενα ενα . Στρωνω τα αλλα πεντε φύλλα βουτυρώνοντας τα , κοβω τριγυρω τα εξεχοντα τα οποία δεν τα πετώ σε poly bag στην καταψυξη θα χρησιμευσουν για πορτοκαλόπιττα. Χαράσσω σε παράλληλες λωρίδες τα επανω φύλλα και τα ραντιζω με λιγο νεράκι. Ψηνω σε προθερμασμένο φουρνο αεροθερμο στους 170 βαθμ εως οτου ροδισει πανω κατω. Η ευκολία να το παρακολουθείς και πανω και κατω ειναι το   pyrex,η τελεια εικόνα!!
Εν τω μεταξυ ετοιμάζω το σιροπι με  τρεις φλυτζανες  ζαχαρη δυομισυ φλυτζανες νερο μια φλυδα λεμονι . Μετρώ επτά λεπτά απο το σημειο του βρασμου ,ριχνω σταγονες απο μισό λεμονι και κατεβαζω. Μολις βγει το γλυκό το περιλούω αμεσως.

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία   Μαιρη Καπνιση ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ !!!! ΑΓΑΠΑΜΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ !!!!