.
- 1 φιλέτο κοτόπουλο
- 1 πακέτο noodles 🍜 χωρίς γεύση
- 1 πιπεριά φλωρίνης
- 1 πιπεριά πράσινη
- 1 κρεμμύδι
- 2 καρότα
- 1 σκ σκόρδο
- Αλάτι πιπέρι ελαιόλαδο
- 1 κουτ σούπας corn flour
- 5-6 κλαράκια μαϊντανό
- (Προαιρετικά: 1 κύβο knorr)
.
Υλικά -Εκτέλεση
Σε κατσαρόλα έριξα ελαιόλαδο και τσιγάρισα 2 μεγάλα κρεμμύδια μόλις έκαναν ωραίο ξανθό χρώμα. Εκοψα σε τετράγωνα κομμάτια 3 μεγάλα μανιτάρια και τσιγάρισα και αυτά μαζί.
Στη συνέχεια ένα μικρό μαρούλι ή μισό αν είναι πολύ μεγάλο το έκοψα σε χοντρές φέτες και τσιγάρισα και αυτό μαζί.
Εριξα ένα κύβο ζωμό βοδινό και μία κουταλιά της σούπας βούτυρο νέα φυτίνη πρόσθεσα αλάτι πιπέρι και νεράκι.
Σε 3 λεπτά έριξα 1 φλιτζάνι του καφέ ρύζι άσπρο και προς το τελος λίγο ψιλοκομμένο μαϊντανό και άνηθο.
Τέλος αφού η διαδικασία όλη αυτή κράτησε περίπου 20 λεπτά βρασμού έκανα το αυγολέμονο.
Εστειψα δύο λεμόνια και δύο αυγά και ολοκλήρωσα το πιάτο
(Δεν υπάρχει η γεύση του)
Εκτέλεση φωτό συνταγή από κα Gogo Samiou- ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ / ΗΔΕΣ
.
.
Βάζουμε σε μια κατσαρόλα ένα κοτόπουλο εκτροφής κομμένο σε κομμάτια και τη γεμίζουμε με νερό.
Αν χρησιμοποιήσουμε κατσαρόλα θα χρειαστεί περίπου 1 ώρα να βράσει το κοτόπουλο.
Στην χύτρα μόλις σηκωθεί η βαλβίδα στη θέση 2, χαμηλώνυομε τη φωτιά και περιμένουμε 20'.
Σουρώνουμε σε ένα μπολ το ζουμί και αφού κρυώσει λίγο το κοτόπουλο το ξεψαχνίζουμε.
Βάζουμε 3 λίτρα από το ζωμό στην κατσαρόλα σε δυνατή φωτιά και μόλις πάρει βράση προσθέτουμε το ρύζι και βράζουμε για 15'.
.
Μια κρεατόσουπα βάλσαμο και για το κρύο.. !!!
Μοσχάρι έβαλα ποντίκι,
ένα ολόκληρο κρεμύδι,
καρότα,
σέλινο,
πατατούλες,
Αφού πλύνουμε το κρέας το βάζουμε στην κατσαρόλα με νερο να το σκεπάζει .
Οταν αρχίσει να βράζει το ξαφρίζουμε .
Ρίχνουμε και τα τα λαχανικά αλατίζουμε και σιγοβράζουμε
Όταν είναι έτοιμο αυγοκόβω τη σούπα μου και απολαμβάνουμε με μπόλικο τριμένο πιπέρι..!!!
Συνταγή από κ.Αννα Γιαννίκου -ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ -ΗΔΕΣ
Για όλα υπάρχει η πρώτη φορά!!!Σήμερα λοιπόν έκανα μοσχαρίσιο πατσά !!!
ΤΙ ΕΚΑΝΑ
Έπλυνα πάρα πολύ καλά τον πατσά τον έβαλα για 1 ώρα στο ξυδόνερο.
Τον έτριψα με λεμονόκουπες,καλά καλά,έριξα στην κατσαρόλα νερό και τον πατσά και όταν αρχίζει να πάρει βράση πετάω το νερό βάζω καθαρό και σιγόβρασα σχεδόν για 4 ώρες στο τζάκι..
.
Όλα τα κρεατάκια και τα μεδούλια ξεκόλλησα από τα κόκαλα κ τα έκοψα μικρά κομματάκια ....
Κοπάνισα στο γουδί 3 μεγάλες σκελίδες σκόρδο τις έριξα στο μπουκάλι ,και έβαλα και ξίδι από κρασί και έτοιμοοοο!!!
Η συνταγή από κ.Αννα Γιαννίκου -ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ !!!
.
ΥΛΙΚΑ-ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Ένα λαβράκι 650 γρ.περίπου,το αλατίζω και το βάζω σ' ένα βαθύ τηγάνι με δυό ποτήρια νερό.
Το αφήνω να βράσει 3 λεπτά από κάθε πλευρά.
Το αφαιρώ κι αφού κρυώσει λίγο το καθαρίζω και το αφήνω στην άκρη.
Σουρώνω το ζωμό του σ' ένα μπολ.
Σε μια κατσαρόλα με μπόλικο ελαιόλαδο σοτάρω 1 κρεμμύδι χοντροκομμένο,3-4 φρ.κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα,1 καρότο κομμένο σε ροδέλες κι 1 🥕 τριμμένο στον τρίφτη.
Τέλος 2 πατάτες σε μικρά κυβάκια.
Ρίχνω άφθονο σέλινο και λίγο μαϊντανό ψιλοκομμένο.
Σβήνω με 1 ποτηράκι λευκό κρασί κι αφού εξατμιστεί το αλκοόλ προσθέτω το ζωμό του ψαριού .
Αν χρειαστεί συμπληρώνω νερό να σκεπαστούν καλά.
Λίγους κόκκους πιπέρι, πιπέρι τριμμένο,λίγο ρίγανη και σιγοβράζω.
Μόλις μαλακώσουν τα λαχανικά, προσθέτω 1 φλιτζανάκι του καφέ κριθαράκι και λίγο αλάτι εάν χρειάζεται.
Βράζω άλλα 15 λεπτά περίπου και αφού σβήσω το μάτι προσθέτω το ψάρι .
Αφήνω να περάσουν 10 λεπτά και φτιάχνω το αυγολέμονο με 2 αυγά, χυμό από 2 λεμόνια και ζωμό από τη σούπα....!!!
Εκτέλεση φωτό συνταγή από κ. Ελινα Σκλαβου=ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ !!!!ΑΓΑΠΑΜΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ !!!
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Γέμισε μία μεγάλη κατσαρόλα με νερό και βάλε μέσα την αρνίσια συκωταριά.
Άφησε να βράσει για 15′ σε δυνατή φωτιά με μισό καπάκι σκεπασμένο.
Πέταξε το νερό και σούρωσε τη συκωταριά.
Ξέπλενε ελαφρώς με νερό και ψιλόκοψέ την.
Στην ίδια κατσαρόλα ρίξε το ελαιόλαδο, το ψιλοκομμένο κρεμμύδι και σόταρε για 1'-2′.
Πρόσθεσε τη συκωταριά και συνέχισε το σοτάρισμα για 4'-5′.
Ρίξε μέσα το κρασί, ανακάτεψε και μόλις εξατμιστεί προσέθεσε το νερό και άφησε να βράσει με κλειστό καπάκι για 30′.
Πρόσθεσε το αλάτι, τα φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα και άφησε να βράσει για άλλα 5′ με κλειστό καπάκι.
Ρίξε μέσα το ρύζι, τον μαϊντανό, τον άνηθο, ανακάτεψε και άφησε να βράσει για 10′ με κλειστό καπάκι.
Αφαίρεσε τη κατσαρόλα από τη φωτιά, πρόσθεσε το ξύσμα λεμονιού, ανακάτεψε και βάλε λίγο μαυροπίπερο.
Άφησε να κρυώσει για 5′.
Βάλε στο μπλέντερ τα αυγά, το χυμό λεμονιού και χτύπα τα.
Χύσε το αυγολέμονο σε ένα μπολ και πρόσθεσε μία κουτάλα από τη μαγειρίτσα σε αυτό ανακατεύοντας ταυτόχρονα με σύρμα.
Επανέλαβε την ίδια διαδικασία άλλη μία φορά.
Κρατώντας μία σίτα πάνω από τη κατσαρόλα, ρίξε μέσα όλο το αυγολέμονο και ανακάτεψε καλά.
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ -- https://www.youtube.com/watch?v=zNS1DSN8jcA