Σάββατο 6 Ιουνίου 2020

Αμπελόφυλλα και η συντήρησή τους !!!


Ερμιονη Γιαννης Βενιερη

Ο δικός μου τρόπος αποθήκευσης αμπελόφυλλων..
Έχω δοκιμάσει όλους τους τρόπους αλλά για εμένα αυτός είναι ο καλύτερος..

Ωμά στην κατάψυξη δεν το συζητάμε ..δεν μου αρέσουν καθόλου..
Ζεματισμένα και μετά κατάψυξη είναι πολύ ωραία αλλά όταν θα ξεπαγώσουν είναι κολλημένα μεταξύ τους και κάνει πιο δύσκολο το ξεκόλλημα τους για να τα τυλίξεις..
τύπου μασούρια σε μπουκάλια πλαστικά από νερό.. εμένα δεν μου αρέσουν γιατί αλλάζουν το χρώμα τους και μετά θέλουν ζεμάτισμα..



Οπότε τα κάνω με αυτόν τον τρόπο που είναι και πιο εύγευστα.. και δεν θέλουν ζεμάτισμα μετά.. δεν κολλάνε μεταξύ τους.. και το χρώμα τους παραμένει στο φυσικό τους..
Τα κάνω δεκάδες.. τα πλένω καλά... Τα κάνω μασουράκια.. τα τοποθετω σε αποστειρωμένα βάζα..
Στην επάνω πλευρά φροντίζω να βάλω καμιά δεκαριά λίγο πιο σκληρά φύλλα ώστε να τα χρησιμοποιήσω για τον πάτο της κατσαρόλαςόταν θα τα μαγειρέψω.. βράζω μία κατσαρόλα νερό προσθέτω λίγο αλάτι (ανάλογα με το νερό που έχει κατσαρόλα η αναλογία το είναι αντίστοιχη με αυτή το φαγητου.).και καθώς βράζει γεμίζω τα βάζα με το καυτό νερό.. με ένα κουτάλι προσπαθώ μέσα από το βάζο να βγάλω τον αέρα..



Σφραγίζω με τα καπάκια και τα γυρνάω ανάποδα για ένα βράδυ.. η αποθήκευση γίνεται σε ντουλάπι σε σκοτεινό μέρος.. έτσι αντέχουν πάρα πολύ έχω βάζα .. πριν από τέσσερα χρόνια.. αυτή είναι η δική μου γνώμη.. ο καθένας ας τα κάνει όπως τον βολεύει και τον αρέσει..

Συνταγή από κ. Ερμιονη Γιαννης Βενιερη-Οι Χρυσοχερες-ηδες