Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2019

Σπανακόπιτα !!!!



Σπανακόπιτα στα κάρβουνα δεν ανεβάζω συχνά αλλά σήμερα είπα να κάνω τη διαφορά.

Υλικά για φύλλο.:
1 κιλό αλεύρι για όλες τις χρήσεις,
1κουταλι αλάτι ψιλό,
2 κουτ.σουπας ελαιόλαδο και νεράκι με το μάτι μέχρι να γίνει μια ζύμη.

Χωρίζουμε σε 4 μπαλάκια τη ζύμη μας και ανοίγουμε 2 φύλλα κάτω 2 πάνω.
Εγώ τα κάνω σε ένα πως ανοίγω λίγο και τα δύο μπαλάκια ζύμης βάζω στο ένα λίγο σπορέλαιο και βάζω το ένα πάνω στο άλλο.
Αλεύρωνω και ανοίγω το φύλλο μου.
Βάζω στο ταψί μου μπόλικο σπορέλαιο και βάζω το ένα φύλλο κάτω.

Για τη γέμιση
1,5 μισή κιλό σπανάκι,
1 πράσο,
1 ματσάκι ανιθο,
1 ματσάκι μαϊντανό,
ένα ματσάκι κρεμμυδάκια φρέσκα,
αλατι 1 κουτ. Σούπας,
3αυγα,
μισό ποτήρι ελαιόλαδο
πιπερακι με το μάτι βάζω,
μισό κιλό φέτα (εγώ βάζω ντόπιο τυρί παραγωγή μας),
2 κουταλιές αλεύρι.
Εννοείται πως το σπανάκι και τα υπόλοιπα τα ψιλοκοβο.
Βάζω ένα φύλλο κάτω μετά γέμιση και μετά πάλι το φύλλο που εγώ το κάνω διπλό σαν ένα.
 Έχουμε τα κάρβουνα έτοιμα στη φωτιά ανοίγουμε τα κάρβουνα και ψήνουμε την πίτα μας σε όλη τη διαδικασία τη γυρνάμε γύρω γύρω έτσι ώστε να πάρει από όλες τις μεριές εάν δω το λαδάκι μου να τελειώνει στο ταψί πρόσθετο και άλλο έτσι ώστε να ψηθεί η πίτα μας.
Σηκώνω με ένα πιρούνι να δω εάν έχει ψηθεί και εάν έχει ψηθεί την γυρίζω στον Πλαστήρα έτσι ώστε να ψηθεί και από την άλλη πλευρά πρόσθετο πάλι λάδι.
Την ίδια συνταγή και ψήνουμε στον φούρνο 180 βαθμούς.

Συνταγή από Sofia Kousta-‎"ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ / ΗΔΕΣ".



ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ