Τρίτη 23 Ιουλίου 2019

Γιουβαρλάκια με αβγολέμονο !!!



Υλικά
500γρ μοσχαρίσιο κιμά
2 μέτρια κρεμμύδια ψιλοκομμένα
2 κουτ.σούπας άνηθος
2 κουτ.σούπας μαϊντανός
1 αυγό + άλλα 3 για το αβγολέμονο
1 φλυτζ.καφέ ρύζι Καρολίνα (+ άλλα 2 για τη σούπα)
Αλάτι-πιπέρι
2 ζωμούς σπιτικούς για τη σούπα
1 λεμόνι για τη σούπα
3 κουτ.σούπας κορν φλάουρ για τη σούπα
Λίγο λάδι για τη σούπα στο τέλος

Βάζουμε στην κατσαρόλα μας νερό να βράσει με 2 ζωμούς σπιτικούς της αρεσκείας μας(εγώ έβαλα 1 βοδινό κι 1 λαχανικών) και αλάτι, ανάλογα με τις προτιμήσεις μας.
Ανακατεύω τον κιμά, τα κρεμμύδια, τον άνηθο, τον μαϊντανό, το αυγό, το ρύζι, το αλάτι και το πιπέρι, και πλάθω τα γιουβαρλάκια μου.
 Όταν το νερό μου βράσει, βάζω μέσα τα 2 φλυτζανακια ρύζι και με προσοχή τα γιουβαρλάκια μου, αρχικά σε δυνατή φωτιά (πχ στο 9) και μετά σε μέτρια.
 Όταν βράσουν τα γιουβαρλάκια και το ρύζι, ετοιμάζω το αβγολέμονο.
Σε ένα μπολ χτυπάω 3 αυγά με 1 κούπα κρύο νερό και τις 3 κουτ.σούπας κορν φλάουρ και ανακατεύω δυνατά να μη σβολιάσει το μείγμα.
Κατόπιν ρίχνω ζωμό από την κατσαρόλα σιγά σιγά να μην κόψει το αυγό (εγώ έριξα περίπου 5 κουτάλες ζεστές).
Έπειτα ρίχνω το ζωμό από ένα λεμόνι και λίγο λάδι, ανακατεύω και ρίχνω στην κατσαρόλα.



ΣΥΝΤΑΓΗ ΑΠΟ Άννα Μπαδέμα‎"ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ / ΗΔΕΣ".

ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ