Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2018

Καρδιές Αμυγδάλου !!!



❤️Καρδιές αμυγδάλου❤️
Την συνταγή αυτή την έχω βρει εδώ και πολλά χρόνια από βιβλιαράκι του ''νεο βιταμ''και την έχω κρατήσει γιατί είναι τέλεια μπισκοτάκια !!!


Υλικά
250 γρ νεο Βιτάμ
120 γρ άχνη ζάχαρη
2 κρόκους αυγών
120 γρ αμυγδαλόψιχα αλεσμένη
350 γραμ για όλες τις χρήσεις αλεύρι( εγώ βάζω φαρίνα )
ολόκληρα αμύγδαλα για γαρνιτούρα
σοκολάτα κουβερτούρα

Χτυπάμε σε μπολ το Βιτάμ με τη ζάχαρη και τους κρόκους ώσπου να ασπρίσει το μείγμα προσθέτετε την αμυγδαλόψιχα και το αλεύρι ώσπου να έχετε μια ζύμη λεία και ομοιογενή μαζεύεται τη ζύμη σε μπάλα τη τυλίγεται με μεμβράνη και τη βάζετε στο ψυγείο για μισή ώρα περίπου.
Ανοίγετε τη ζύμη σε φύλλο 0,5 εκ εγώ δε το μετράω με το μάτι το βλέπω και τη κόβετε με κουπ πατ σε σχήμα καρδιάς και μπήγεται στη κάθε καρδούλα από μισό αμύγδαλο εγώ στη λαμαρίνα βάζω λαδόκολλα για να ξεκολλάνε αμέσως ψήνετε 15 με 20 λεπτά σε φούρνο προθερμασμένο στους 200 βαθμούς εγώ πάντα ψήνω στους 170 βαθμούς απλά αναφέρω τι γράφει η συνταγή.
όταν κρυώσουν οι καρδούλες τις βουτάτε σε κουβερτούρα.

 Anastasia Kyr‎"ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ / ΗΔΕΣ".

MAΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ