Παραδοσιακά Κοζανίτικα κιχιά με πολύ ωραίο λεπτό φύλλο και τυρί !!!
ΚΟΖΑΝΙΤΙΚΑ ΚΙΧΙΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΕΚΤΈΛΕΣΗ
2 κούπες νερό
μισό φλιτζάνι τσαγιού σπορέλαιο
2 κουταλιές ξύδι
λίγο αλάτι αλεύρι όσο πάρει ...η ζύμη μαλακή.
Ζυμώνουμε όλα μαζί τα υλικά και αφήνουμε μισή ωρίτσα να ξεκουραστεί η ζύμη μας
Ανοίγουμε 4 η 5 μπαλάκια σε σχήμα ήλιου -στρογγυλά-τα λαδώνουμε με 2 κουταλιές Βιτάμ ανακατεμένο με μισό σπορέλαιο.
Η γέμιση τυρί φέτα 1 αυγό λίγο γάλα που να ανακατεύουμε και βάζουμε στο φύλλο μας.
Τα κλείνουμε και τα στρίβουμε σαν σαλιγκάρι .
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο αντιστάσεις 200 βαθμούς για 30 λεπτά σχεδόν
Ο καθένας ξέρει το φούρνο του.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΊΑ ΚΑΛΗ ΑΠΌΛΑΥΣΗ !!
ΣΥΝΤΑΓΗ ΑΠΟ Theodosia Halvatzh ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ
ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ




