Δευτέρα 17 Ιουνίου 2019

Κιχιά Κοζανίτικα !!!!



Παραδοσιακά Κοζανίτικα κιχιά με πολύ ωραίο λεπτό φύλλο και τυρί !!!


ΚΟΖΑΝΙΤΙΚΑ ΚΙΧΙΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΕΚΤΈΛΕΣΗ
2 κούπες νερό
μισό φλιτζάνι τσαγιού σπορέλαιο
2 κουταλιές ξύδι
λίγο αλάτι αλεύρι όσο πάρει ...η ζύμη μαλακή.
Ζυμώνουμε όλα μαζί  τα υλικά και αφήνουμε μισή ωρίτσα να ξεκουραστεί η ζύμη μας
Ανοίγουμε 4 η 5 μπαλάκια σε σχήμα ήλιου -στρογγυλά-τα λαδώνουμε με 2 κουταλιές Βιτάμ ανακατεμένο με μισό σπορέλαιο.



Η γέμιση τυρί φέτα 1 αυγό λίγο γάλα που να ανακατεύουμε και βάζουμε στο φύλλο μας.
Τα κλείνουμε και τα στρίβουμε σαν σαλιγκάρι .



Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο αντιστάσεις 200 βαθμούς για 30 λεπτά σχεδόν
Ο καθένας ξέρει το φούρνο του.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΊΑ ΚΑΛΗ ΑΠΌΛΑΥΣΗ !!

ΣΥΝΤΑΓΗ ΑΠΟ  Theodosia Halvatzh  ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ




ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ