Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018

Σπιτική σάλτσα ντομάτας !!!



Σπιτική σάλτσα για όλα τα φαγητά !!!😋😋😋
🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅  Συνήθως την φτιάχνω τον Αύγουστο..!!

Συνταγή
Σε μια κατσαρόλα 4ρων λίτρων την γέμισα με ντομάτες που είχα κόψει στο μούλτι μαζί με τις φλούδες.
Την έβαλα στην φωτιά και την άφησα .όταν είχαν φύγει σχεδόν τα πολλά πολλά υγρά,έλιωσα στο μουλτι μου 6 μεγάλα κρεμμύδια και μισό ματσάκι μαϊντανό τα έριξα στην κατσαρόλα μου μαζί με 4 καλά γεμάτες κουταλιές της σούπας αλάτι και έριξα και εξτρά λάδι μέσα στην κατσαρόλα μου.



Τέλος την άφησα αρκετή ώρα να βράζει τόσο όσο να στεγνώσει καλά και να μην έχει καθόλου υγρά μέσα.
Άναψα τον φούρνο μου έβαλα τα βάζα μου στους 100 βαθμούς για 7-10 λεπτά για να γίνει η αποστειρώσει των βάζων και τα καπάκια τους τα έβρασα σε μια κατσαρόλα με πολύ βραστό νερό για 10 λεπτά, έριχνα την σάλτσα μέσα στα βάζα κάλυπτα με λάδι και με μια τσιμπίδα έπαιρνα τα καπάκια από το νερό και έκλεινα με μια πετσέτα με γρήγορες κινήσεις και τα γυρνούσα τούμπα όπως επιβάλετε για να φύγει ο αέρας .
Δεν υπάρχει τέτοια γεύση είναι πικάντικη σάλτσα με πολλά αρώματα και γεύση!!

Gogo Samiou -οι χρυσοχερες-ηδες

ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ