Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2018

Λαχταριστό κέικ με μπανάνα και γλασο σοκολάτας!!!



Υλικά :
2 κούπες αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 κούπα ζάχαρη
1/2 κούπα ηλιέλαιο
3-4 ώριμες μπανάνες
2 μεγάλα αυγά
1 κ.γ baking powder
1 κ.γ μαγειρική σόδα
1 κ.γ κανέλα
1/2 κ.γ αλάτι

Για το γλάσο :
1 κούπα άχνη
3 κ.σ κακάο
1κ.γ ηλιέλαιο
5κ.σ νερό

Εκτέλεση :
Προθερμαίνω το φούρνο στους 180 βαθμούς, λαδώνω και  αλευρώνω καλά μια φόρμα.
Χτυπάω στο μίξερ την ζάχαρη με το ηλιέλαιο σε δυνατή ταχύτητα, προσθέτω τα αυγά και συνεχίζω το ανακάτεμα μέχρι να αφρατέψει το μείγμα μου.
Λιώνω τις μπανάνες με το χέρι κ τις προσθέτω στο μείγμα μου.
Στη συνέχεια βάζω όλα τα στερεά υλικά.
Προσαρμόζω στο μίξερ το εξάρτημα για ζύμη.
Αν δεν έχω συνεχίζω με το μίξερ μου.
Ανακατεύω σε χαμηλή ταχύτητα μέχρι να γίνει μια ωραία παχύ ρευστή ζύμη.
Την βάζω στην φόρμα μου κ ψήνω στους 180 βαθμούς πάνω - κάτω για 45 με 50 λεπτά..
Μόλις ψηθεί το αφήνω λίγο να κρυώσει,το ξεφορμάρω και το περιχύνω με το γλασο...
Είναι πραγματικά πεντανόστιμο!!!!
Αξίζει να το κάνετε!!! Καλή επιτυχία

Ειρήνη Καραγιάννη

ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ