Τετάρτη 22 Μαΐου 2019

Γεμιστά από τα ωραιότερα !!!




Γεμιστά όπως μας τα έφτιαχνε η γιαγιά μου και έχουν ακριβώς την ίδια υπέροχη καταπληκτική γεύση !!!

Υλικά -Εφτιαξα 19 κομμάτια-
ντομάτες
πιπεριές
πατάτες
ρύζι καρολίνα
1 ματσάκι μικρό μαιντανό
μπόλικο δυόσμο αν είναι δυνατόν φρέσκο
3 μεγάλα κρεμμύδια
3 σκελίδες σκόρδο
αλάτι πιπέρι
ζάχαρη ..βάζω αν είναι πολλές η ντομάτες 1 κουταλιά της σούπας καστανη ή και άσπρη
μπόλικο ελαιόλαδο μπορώ να πώ κ 2 κούπες τσαγιού  περίπου αυτό είναι το μυστικό να μην γίνουν στεγνά
Πατάτες
Εγώ προσθέτω και λίγο κουρκουμά και με το μαχαιράκι ξύνω κι έναν κύβο μέσα στην γέμιση
νερό ΚΑΘΟΛΟΥ
2 φρυγανιές




 Πλένω ανοίγω πιπεριές και ντομάτες.
Κρατώ την ψίχα από τις ντομάτες σε μπολ.
Την τρίβω με το χοντό μέρος του τρίφτη μέσα στο ίδιο μπολ.
Τρίβω και τα κρεμύδια μαζί και το σκόρδο .
Ψιλοκόβω μέσα μαιντανό δυόσμο.
Ρίχνω το ρύζι μετρώντας 1 ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΣΟΥΠΑΣ ΡΎΖΙ ΓΙΑ ΚΆΘΕ ΚΟΜΜΑΤΙ ΣΤΑΝΤΑΡ ΑΥΤΟ.
Προσθέτω ζάχαρη κουρκουμά αλάτι πιπέρι και μπόλικο οπως είπαμε ελαιόλαδο .
Ξύνω κι ότι κύβο έχω -αν δεν θέλετε μην τον βάλετε -εγώ βάζω .


Τα ανακατεύω πολύ μα πολύ καλά και τα αφήνω 5 με 10 λεπτά να τραβήξουν την γεύση από ολα τα μυρωδικά ---Δεν τσιγαρίζω ποτέ την γέμιση -
Γεμίζω τις ντομάτες και τις πιπεριές.
Θέλω πάνα να περισσέψει λίγη γέμιση γιατί εκεί κόβω κυδωνάτες τις πατάτες τις κόβω ριχνω από πάνω λίγο αλάτι λίγο πιπέρι λίγο κουρκουμά,κι έχω κρατήσει λίγο από το λάδι και το ρίχνω από πάνω .


Ανακατεύω με τα χέρια καλά και τις βάζω λίγες ανάμεσα στα γεμιστά αλλά τις περισσότερες στην μία γωνία του ταψιού όλες μαζί .Ετσι γίνονται λουκούμι και δεν ξεραίνονται .
Παίρνω 2 φρυγανιές και τις κρατώ αντικρυστά με τα χέρια μου και τις τρίβω μεταξύ τους σε όλη την επιφάνεια του φαγητού.


Ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο αέρα 180 βαθμούς  πάνω από μία ώρα ..δοκιμάζω πάντα λίγο ρύζι να δώ αν ψήθήκανε ...Ολοι μου λένε οτι κάνω τα ωραιότερα γεμιστά !!! Δοκιμάστε τα κι εσείς έτσι !!!  Καλή επιτυχία !!!
Από ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ