Άλλα με τυριά και ζαμπόν και άλλα με πραλίνα!! Δεν έμεινε κανένα !!!
Υλικά
1 ποτήρι γάλα,
μισό ποτήρι λάδι,
2 αυγά,
1 κγ. αλάτι,
1 κγ. ζάχαρη,
1 ξηρή μαγιά
και αλεύρι όσο πάρει.
Όλα τα υλικά μαζί και τα ζυμώνουμε.
Αφήνουμε τη ζύμη να φουσκώσει για 1 ώρα περίπου.
Ανοίγουμε φύλλο στρογγυλό, και γεμίζουμε με ότι θέλουμε και τυλίγουμε .
Αλείφουμε με κρόκο αραιωμένο με ελάχιστο γάλα.
Ψήνουμε στους 180 βαθμούς με χρόνο ανάλογα τον φούρνο μας .
ΣΥΝΤΑΓΗ ΑΠΟ Eleni Tsikourona--ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ
ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ
