Υλικά
250 γρ. μπισκότα digestive
90 γρ. βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου
400 ml. κρέμα γάλακτος
60 γρ. ζάχαρη άχνη
500 γρ. τυρί κρέμα σε θερμοκρασία δωματίου
ζελέ λεμόνι ή ανανά (1 φάκελο)
κομπόστα βύσσινο
λίγη άχνη και 3 κουταλιές κορν φλάουρ
Εκτέλεση
Θρυμματίζουμε τα μπισκότα με το Multi προσθέτουμε το βούτυρο λιωμένο και ανακατεύουμε ώσπου το μείγμα να έχει την υφή βρεγμένης άμμου.
Πιέζουμε την επιφάνεια με κουτάλι για να γίνει ομοιόμορφη.
Ετοιμάζουμε την κρέμα τυριού:
Με μίξερ χειρός χτυπάμε, στη μεσαία ταχύτητα, την κρέμα γάλακτος με τη ζάχαρη άχνη, ώσπου να αποκτήσει παχύρρευστη υφή.
Προσθέτουμε το τυρί κρέμα και συνεχίζουμε το χτύπημα, μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα.
Φτιάχνουμε και το ζελέ να γίνει η σύσταση του σαν μέλι και προσθέτουμε στην κρέμα.
Απλώνουμε με κουτάλι την κρέμα τυριού πάνω στο κρύο μπισκότο και τοποθετούμε στην κατάψυξη για 2 ώρες, ώσπου να σταθεροποιηθεί η κρέμα.
Ρίχνω το υγρό απ το βάζο βύσσινο και το πήζω με το κορν φλάουρ και λίγη άχνη.
Αφού κρυώσει το ρίχνω πάνω από την κρέμα.
ΣΥΝΤΑΓΗ ΑΠΟ Ειρήνη Σταματέλλη"ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ / ΗΔΕΣ".
ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ
