Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021

Biscotti διπλοφουρνιστά με κακάο που λιώνουν στο στόμα !!!!


Biscotti διπλοφουρνιστά με κακάο που λιώνουν στο στόμα .....για το πρωινό καφεδάκι μας!!!!!
(Νηστίσιμα)


Υλικά
1και 3/4 κούπας(450 γρ σύνολο) ελαιόλαδο η μισό μισό με σπορελαιο για πιο ελαφριά γεύση
300 ml χυμό  φρέσκου πορτοκαλιού
300 γρ ζάχαρη
1 κιλό περίπου αλεύρι μαλακό
3 κ.σ γεμάτουτσικες  κακάο
1 1/2 κ.σ μπέικιν παουντερ
1/2 κ.γ αλάτι
2 κ.γ κανέλα
1/2 κ.γ σόδα

/



Εκτέλεση
Σε μια λεκάνη χτυπάω το λάδι με τη ζάχαρη το αλάτι,την κανελα και το χυμό πορτοκαλιού μέχρι να ομογενοποιηθούν και να λιώσει η ζάχαρη.

Μεσα στο αλεύρι μου προσθέτω το μπέικιν παουντερ.

Στύβω ακόμα μισό πορτοκάλι και διαλύω τη σόδα μου να αφρισει!!

Το προσθέτω μέσα στα υγρά μου και ανακατεύω.

Προσθέτω λίγο λίγο το αλεύρι και ζυμώνω μέχρι να έχω μια ζύμη πολύ μαλακή ίσα που να ξεκολλάει από τα τοιχώματα αλλά να χρειάζεται όμως κι άλλο αλευρακι.

Σε αυτή τη φάση χωρίζω τη ζύμη μου στα δύο.

Στη μια προσθέτω κοσκινισμένο το κακάο μου και ζυμωνω να ενσωματωθει.

.



Στη λευκή ζύμη προσθέτω λίγο αλεύρι ακόμα τόσο όσο να έχω μια μαλακή ζύμη ,όμως να μπορώ να την ανοίγω σε φύλλο.

Πλαθω σε μπαστούνια τα ζυμαρακι μου και χωρίζω το κάθε ένα σε 4 ίσα μέρη. 

Τώρα έχω 4 μπαλιτσες ζύμη κακάο  και 4 λευκές. 

Παίρνω τη λευκή ζύμη και πλάθω ένα μακρόστενο λουκάνικο.

Στη συνέχεια ανοίγω με τα δάχτυλα πατώντας τη ζύμη σε ένα μικρό μακρόστενο φύλλο.

Το ίδιο κάνω και με τη ζύμη κακαο την οποία τοποθετώ πάνω στη λευκή ζύμη και πατάω πάλι με τα δάχτυλα.!!! 

Ρολαρω τη ζύμη μου και την πατάω λιγο .

Τώρα έχω ένα μακρόστενο ψωμάκι!!!

Τοποθετώ σε ταψακι με λαδόκολλα και χαράζω σε φετουλες λεπτές(όχι μέχρι κάτω κάτω).

Το ίδιο κάνω και με την υπόλοιπη ζύμη.

Βγαζει 4 ψωμακια συνολικά.

Ψηνω σε προθερμανσμενο φούρνο στους 180 για 25 -30 λεπτά.

Αφηνω να κρυώσουν τόσο ώστε να μπορώ να τα πιάσω.

Με κοφτερό μαχαίρι κόβω τις φετουλες τις αραδειαζω πάλι στο ταψί και ψήνω σε αεροθερμο πάλι στους 140 για 35 λεπτά έως ότου  στεγνώσουν τελείως και φρυγανιστουν. 

Όταν κρυώσουν φυλάω σε μπισκοτιερα . 

Εάν δεν πάρουν υγρασία διατηρούνται για πάρα πολύ καιρό!!!!! 

Καλή επιτυχία!!!!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κ.   Tzela Antonopoulou ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ / ΗΔΕΣ