Παρασκευή 25 Ιουνίου 2021

Γλυκό φράουλας με σιροπιασμένες φρυγανιές !!!!

 ΣΟΥΠΕΡ ΓΛΥΚΟ ΦΡΑΟΥΛΑΣ ΜΕ ΣΙΡΟΠΙΑΣΜΕΝΕΣ ΦΡΥΓΑΝΙΕΣ ΑΠΙΘΑΝΗ ΑΠΑΛΗ ΚΡΕΜΑ ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΟ ΖΕΛΕ ΦΡΑΟΥΛΑΣ  !!!!!!!

Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΜΟΥ:

Βαζουμε στο πυρεξ η το ταψι η και σε ταπερ (26ν) μια σειρα φρυγανιες!!!!

Κανουμε ενα ΣΙΡΟΠΙ:

Βραζουμε 1 ποτηρι νερου νερο με 1 ποτηρι ζαχαρη για 3 λεπτα!

Σιροπιαζουμε τις φρυγανιες!

Κανουμε και μια ΚΡΕΜΑ:

1 λιτρο γαλα με 5 κ.σ.ζαχαρη ,

80 γρ καστερ παουντερ η 100 γρ κορν φλαουρ!

Την ριχνουμε πανω στις φρυγανιες!

Αφηνουμε να κρυωσει!

 Κανουμε και τις ΦΡΑΟΥΛΕΣ:

Κοβουμε σε κομματακια 500 γρ φραουλες!

Τις βαζουμε σε ενα μπολ και ριχνουμε 1 κ.σ.ζαχαρη,μισο λεμονι τον χυμο του!

Τα ανακατευουμε!

Τις σκεπαζουμε για 1 ωρα!

Στην συνεχεια τα υγρα που βγαλαν τα ριχνουμε στην κατσαρολιτσα!

Ριχνουμε μεσα 1 κ.σ.κορν φλαουρ,1 κ.σ.ζαχαρη,100 ml νερο τα ανακατευουμε τα βαζουμε στην εστια στο χαμηλο!

Ριχνουμε και τις φραουλες ανακατευουμε ελαφρως μολις δεσει κατεβαζουμε αφηνουμε λιγο σε θερμοκρασια δωματιου και στην συνεχεια το ριχνουμε με προσοχη πανω στην κρυα κρεμα!

Αφου κρυωσει στην συνεχεια στο ψυγειο!!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κ.   Tzeni Tsanaktsidou ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ !!!! ΑΓΑΠΑΜΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ !!!

Δροσερό γευστικό γλυκό φράουλας !!!


 
Πολύ γευστικό!Πολύ δροσερό!Πολύ εύκολο γλυκό Φράουλας!!!      

Συνταγή:.     

Μουσκευοντας σε γάλα κρυο φρέσκο μπισκότα πτι Μπερ τα βάζουμε στο ταψί η πυρέξ η και τσερκι (26 ν) δύο σειρές!          

Χτυπάμε  2  φακελάκια γκαρνι σκόνη όπως αναγράφει η συσκευασία η εάν θέλουμε χτυπάμε 300 γρ τυρί Φιλαδέλφεια!

Την βάζουμε πάνω στα μπισκότα την ισιωνουμε απαλά και το βάζουμε ψυγείο να παγωσει καλά!   

 ΣΩΣ ΦΡΑΟΥΛΑΣ:

Πλένουμε 15 φράουλες και τις κόβουμε στα 4 και τις βάζουμε σε ένα μπολ με 2 κ.σ.ζαχαρη και το χυμό μισό λεμονιού!

Τα ανακατεύουμε και το αφήνουμε για 20 λεπτά!   

Στην συνέχεια τις βάζουμε σε ένα μικρό κατσαρολάκι και τις βράζουμε να μαλακώσουν!

Αφήνουμε να κρυώσει και στην συνέχεια το χτυπάμε στο μουλτι η εάν δεν έχουμε μουλτι το φτιάχνουμε με το χέρι με σύρμα!

Αφήνουμε να κρυώσει βγάζουμε το γλυκό από το ψυγείο και το ρίχνουμε πάνω στην σαντιγύ !

Κόβουμε φράουλες και βάζουμε όρθιες στα πλαϊνά!

Και στην μέση το γεμίζουμε με ολόκληρες!  

Το βάζουμε στο ψυγείο!        

Κάνουμε το ΖΕΛΕ 2 φακελάκια όπως αναγράφει η συσκευασία και το βάζουμε στο ψυγείο να πήξει ελαφρώς!

Βγάζουμε το κρύο γλυκό από το ψυγείο και με πολύ προσοχή ρίχνουμε το ζελέ πάνω!      

Και φυσικά στο ψυγείο ξανά μέχρι να σταθεροποιηθεί το γλυκό !

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία   Tzeni TsanaktsidouΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ!!!!! ΑΓΑΠΑΜΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ!!!!!!

Κολοκυθάκια με κουρκούτι !!!



Κολοκυθάκια με κουρκούτι...τραγανά μέλι σκέτο !!!

Tα Κολοκυθακια τα εκοψα σε στικς και εκανα και μια κουρκουτι με σκετο νερακι και αλευρι που τα βουτουσα μεσα και μετα τα τηγανιζα μεσα σε καυτο λαδι!!

Ειναι πεντανοστιμα πολυ τραγανα που τρωγονται ακομα και σκετα.!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία   Gogo Samiou ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ

Πατατομπουρεκάκια απίθανα !!!!


Πατατομπουρεκάκια !!!

Eβρασα τρεις μεγάλες πατάτες τις έλιωσα με πιρούνι και πρόσθεσα ένα αυγό ,δυο κουταλιές ρεγκάτο ,οχτώ κουταλιές αλεύρι και πιπεράκι ..

Αφησα λίγο ψυγείο και μετά έβαλα το μείγμα στον πάγκο και έκοβα με ένα ποτήρι για να γίνουν ίδιο σχήμα και έψησα στο φούρνο ..λαδόκολλα ταψί και 180 βαθμούς .

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία  Παλμιρα Αριστου
 

Πέμπτη 24 Ιουνίου 2021

Κέικ με μηλα !!!


Ένα πανεύκολο και πεντανόστιμο κέικ με μήλα που φτιάχνω πυκνά συχνά,γιατί το λατρεύω.Βγαίνει μαλακό και μελωμένο σαν σιροπιαστό!!!

ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΙΚ
1 και 1/2 κούπα ζάχαρη
1 κούπα γάλα
1 κούπα σπορέλαιο
5 αυγά
2 βανίλιες
500 γρ.φαρίνα που φουσκώνει
σιρόπι καραμέλας για το σερβίρισμα

ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΗΛΑ
5-6 μήλα καθαρισμένα σε κυβάκια
1 κ.γ κοφτό κανέλα σκόνη
ξύσμα ενός λεμονιού
4 κ.σ κονιάκ
2 κ.σ ζάχαρη


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
-Σ'ένα μπολ ρίχνω τα μήλα με όλα τα υπόλοιπα υλικά και τα ανακατεύω.
-Σ'ένα άλλο μπολ ρίχνω τα 5 πρώτα υλικά για το κέικ και ανακατεύω με σύρμα.
Προσθέτω το αλεύρι,ανακατεύω μέχρι να ενσωματωθει (δεν χτυπάω πολύ ) και τέλος ρίχνω τα μήλα μαζί με τα ζουμιά τους να ανακατευτούν κι αυτά και αδειάζω το μίγμα στο μεγάλο ταψί του φούρνου βουτυρωμένο .
---Αν θέλουμε δεν ανακατεύουμε τα μήλα με το μείγμα κέικ αλλά στρώνουμε το μισό από πάνω αραδειάζουμε τα μήλα στην μέση και ξανά σκεπάζουμε με το μείγμα το υπόλοιπο.
Αν το κάνετε με αυτόν τον τρόπο βάλτε ολα τα υλικά για την γέμιση σε τηγάνι να μαλακώσουν για λίγα λεπτά προσθέτοντς ή λίγο χυμό από ποροκάλι ή λίγο νεράκι πατώντας τα με το πιρούνι ορισμένα από αυτά  όπως έκανε η φίλη εδώ --
Ψήνω 30 λεπτά περίπου το τσεκάρω με μαχαίρι.
Σερβίρω με σιρόπι καραμέλας ή με ζάχαρη άχνη
Όσο κάθεται γίνεται και πιο ζουμερή!!!


Φωτογραφίες εκτέλεση από κυρία Μιχαέλα Στεφανούδης-Συνταγή οι λιχουδιές της Σόφης

Φέτες ψωμιού από τοστ σαν πίτσα...!!!



Φέτες ψωμιού από τοστ σαν πίτσα...!!!
Ξεκινάμε να βάζουμε σάλτσα τυράκι που λιώνει αλλαντικά ότι μας αρέσει και ψήνουμε στους 180 σε αντιστάσεις για 5 λεπτά..!!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία   Gogo Samiou ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ

Κουλουράκια πορτοκαλιού !!!

Κουλουρακια πορτοκαλιού  τραγανά λαχταριστα αρωματικά τέλεια !!!

ενα ποτηρι φρεσκο χυμο πορτοκαλι και το ξύσμα αν θελετε 

ενα ποτηρι λαδι ελαφρύ 

ενα ποτηρι ζαχαρη 

ενα μπεικιν 

δυο βανίλιες 

600 γραμ αλευρι 

Χτυπώ ζάχαρη με λάδι καλά να λιώσει η ζάχαρη και προσθέτω τα υπόλοιπα υλικά .

Πλάθω και ταψί με λαδόκολλα   κααι ψηνω στους 180 για είκοσι λεπτα!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία Παλμιρα Αριστου