Κυριακή 4 Ιουλίου 2021

Ρυζογαλάκι αγαπημένο !!!


 Ρυζογαλάκι αγαπημένο δροσερό δροσερό !!!

Εβρασα μια κούπα ρυζι με λίγο αλάτι ..

Μετά το σούρωσα και το ξέπλυνα συμπλήρωσα ένα λίτρο γάλα ,μια κούπα ζάχαρη ,δυο βανίλιες και δυο κουταλιές κορν φλάουρ για να πήξει ..σε σιγανή φωτιά ανακατεύοντας να μην πιάσει πέτσα το γάλα και μετά σε μπολ κι έτοιμο !!!! 

Συνταγή φωτό από κυρία Παλμίρα Αρίστου !!!

Eνα εύκολο γλυκάκι !!!!

Eνα εύκολο γλυκάκι !!!!...

Εκανα μια κρέμα πατισερί  με ένα λίτρο γάλα το έβρασα με δυο κουταλιές άχνη ,δύο βανιλιες τρεις κουταλιές κορν φλάουρ ..μόλις έπηξε δυο κουταλιές βούτυρο ,και όταν έβγαλα από τη φωτιά έριξα δυο κρόκους ...καλό ανακάτεμα .

Την έβαλα ψυγείο να παγώσει ..

Την χτύπησα ακόμα μια φορά ..

Εβρεξα με γάλα σαβαγιάρ τα έστρωσα σε ταψάκι και την έριξα από πάνω ..

Μετά χτύπησα μια ερμολ σαντιγί με δυο κουταλιές άχνη ..

Εβαλα ακόμη μια σειρά σαβαγιάρ και την σαντιγί ...

Τέλος φίλε αμύγδαλο..και ψυγείο !!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία Παλμίρα Αρίστου .


Δροσερό, σε ΧΡΟΝΟ ΡΕΚΟΡ γλυκό Ψυγείου!!


 Δροσερό, σε ΧΡΟΝΟ ΡΕΚΟΡ γλυκό Ψυγείου!!

 Με βελούδινη κρέμα Σοκολάτα που πραγματικά θα λατρέψετε. Δοκιμάστε το!!!
Ένα πανεύκολο και γρήγορο γλυκό ψυγείου σας έχω σήμερα με βελούδινη κρέμα σοκολάτα , μπισκότα και κρέμα σαντιγί!!Πραγματικά πρέπει να το δοκιμάσετε και είμαι σίγουρος ότι θα το λατρέψετε !Εύκολο στην δημιουργία του με λίγα υλικά και είναι ότι πρέπει για κέρασμα τους φίλους και την οικογένεια!!

,,



ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΑΨΙ 20*30
Για την Βάση
150 γρ Μπισκότα Σαβουαγιάρ
100 γρ γάλα
50 γρ άχνη ζάχαρη

Για την Κρέμα Σοκολάτα
350 γρ Μαργαρίνη (οχι soft)
250 γρ Σοκολάτα Κουβερτούρα
50 γρ κακάο
300 γρ ζάχαρη
5 αυγά
1 σφηνάκι κονιάκ προαιρετικά

.




Για την Σαντιγί
1 Μόρφατ
100 γρ γάλα
100 γρ ζάχαρη άχνη
1 βανίλια η κονιάκ

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΔΩ --> https://youtu.be/8WlFlkF-lQo


Σαλάτα καλοκαιρινή !!!!



Καλοκαιρινή σαλάτα με κριτσίνια !!!


Σαλάτα,ντομάτα,πιπεριά Φλωρίνης,πράσινη πιπεριά,κρεμμύδι (Αν θέλεις) τσιγαρισμενο σκόρδο (Αν θέλεις) κριτσίνι η κουλούρι Θεσσαλονίκης.
Λάδι αλάτι λεμόνι η ξύδι και μισό κουταλάκι μέλι.

Μπορείς να βάλεις και φυτικό τυρί.
Η αν δεν είσαι vegan μια χούφτα Regato Light

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κύριο   Αριστειδη Μπανο

Γιουβέτσι μοσχαράκι..!!!


Γιουβέτσι μοσχαράκι..!!❤️

Τσιγαρίζω το κρέας που είναι από ελιά με δυο μεγάλα κρεμμύδια, σβήνω με μισό ποτήρι του κρασιού κρασί, μετά ρίχνω αλάτι πιπέρι μπαχάρι σπιτική σάλτσα και μια κουταλιά σούπας πελτέ κανέλα και νερό..Μόλις βράσει το κρέας προθερμαίνω τον φούρνο, ρίχνω αρκετό νερό μετά στην κατσαρόλα κ αφήνω να πάρει βράσει βάζω το κρέας σε πυρέξ και ρίχνω το καυτό ζουμί ... ρίχνω και το κριθαράκι μέσα στο 1 κιλό κρέας μισό πακέτο και κάτι, και βάζω στο φούρνο και ψήνω στους 220 μέχρι να ψηθεί...!!

Μέχρι το τέλος ανακατεύω 3 -4 φορές αφήνω περίπου 20 λεπτά ..στο τέλος σβήνω και αφήνω λίγο να κρατάει.. μέχρι να σερβίρω για να φάμε φουσκώνει και χυλώνει από μόνο του..!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία   Gogo Samiou ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ

Πορτοκαλόπιτα φανταστική !!!!

Εγινε φανταστική !!!! Η ΔΟΣΗ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΨΙ ΧΩΡΙΣΤΕ ΤΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑΨΙ (35 επί 25)
Πορτοκαλόπιτα με σιμιγδάλι.......αφράτη και μοναδική!!!!!
🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊
Συνταγουλα από το τετράδιο της μαμας!!!!
Υλικά
(για ταψί νούμερο 38)
12 αβγά χωρισμένα κρόκους ασπράδια
1 1/2  φλ. ζαχαρη
μια πρέζα αλάτι
1 φλ αλεύρι
1 φλ σιμιγδάλι ψιλό
1 φλ σιμιγδάλι χοντρό
1 κ.σ μπεικιν παουντερ
1 φλ  φρέσκο χυμό πορτοκαλιου
ξύσμα από 4 πορτοκάλια ακερωτα
3 βανιλιες


Για το σιρόπι
1 κιλό ζάχαρη
4 ποτήρια νερό
250 γρ βούτυρο αγελάδος

.



Εκτέλεση
Σε ένα βαθύ μπολ ανακατεύω το αλεύρι, το σιμιγδάλι ,και το μπέικιν μαζί.
Χωρίζω τους κρόκους από τα ασπράδια.
Σε δυνατή ταχύτητα στο μίξερ χτυπάω τα ασπράδια με μία πρέζα αλάτι σε σφιχτή μαρέγκα.
Αδειάζω τη μαρέγκα μου σε ένα άλλο μπολ και την αφήνω στην άκρη.
Βάζω στον κάδο του μίξερ τη ζάχαρη με τους κρόκους να χτυπηθούν για 10 λεπτά να ασπρίσουν να αφρατέψουν και να γίνουν μία ωραία κρέμα.
Προσθέτω τις βανίλιες και το ξύσμα από τα πορτοκάλια.
Χαμηλώνω την ταχύτητα και προσθέτω σταδιακά και εναλλάξ το  χυμό από το πορτοκάλι και αλεύρι- σιμιγδάλι μέχρι να τελειώσουν τα υλικά μου.
Αδειάζω το μείγμα μου σε μία μεγάλη λεκάνη γιατί είναι αρκετό και εκεί ενσωματώνω με μία σπάτουλα σιγά σιγά τη μαρέγκα μου.

.



Βουτυρώνουμε καλά ένα ταψί νούμερο 38 και αδειάζω το μείγμα μου.
Ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 190 βαθμούς για 25 με 30 λεπτά περίπου.
Όταν βγάλω το γλυκό από το φούρνο ετοιμάζω το σιρόπι μου.
Βράζω για 10 λεπτά τη ζάχαρη με το νερό. Προσθέτω το βούτυρο και βράζω για άλλα 10 λεπτά.
Σιροπιάζω το χλιαρό γλυκό με το καυτό σιρόπι.
Καλή επιτυχία!!!!!

Εκτέλεση φωτό από κυρία Litsa KokkoniΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ / ΗΔΕΣ

Συνταγή από κυρία Tzela Antonopoulou
 

Σάββατο 3 Ιουλίου 2021

Cheesecake γιαούρτι...!!!


 
Cheesecake γιαούρτι...!!! 


Συνταγη για cheesecake γιαουρτι:
500γρ. γιαούρτι 5-10% λιπαρά.
300γρ. μπισκότα (Digestive).
150γρ. Βιτάμ.
500 γρ. τυρί Φιλαδέλφεια.
150γρ. άχνη ζάχαρη.
Μαρμελάδα ή γλυκό του κουταλιού βύσσινο.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΔΩ --> https://www.youtube.com/watch?v=ZCsVR7K5a8Q