Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2018

Λαχανοντολμάδες φανταστικοί !!!



 ΥΛΙΚΑ

μισό κιλό κιμά
5-6 φρέσκα κρεμμυδάκι
2 καρότα τριμμένα
1 ματσάκι άνηθο
2 φλυτζάνια ρύζι του καφέ
μισό φλιτζάνι ελαιόλαδο
αλάτι πιπέρι
3 κρεμμύδια ξερά
μαϊντανό




ΚΡΕΜΑ

Βάζω 2 κουτ  σούπας  βούτυρο,κ λίγο λάδι σ ένα κατσαρολάκι και ρίχνω 4 κ σ αλεύρι ο ανακατεύω κι έχω περάσει από το σουρωτήρι το ζουμί από τους ντολμάδεςπου κρατάμε οταν μαγειρευτούν  και  το ρίχνω μέσα κι ανακατεύω γρήγορα να γίνει αραιή η σάλτσα,έχω στύψει κ λεμόνια ανάλογα πόσο  ξινά τα θέλετε εγώ έβαλα 2 λεμόνια .και τα έχω χτυπήσει με 2 κρόκους αυγών όχι ασπράδια,κ τα ρίχνω και αυτά μέσα κι ανακατεύω μην ξεχάσετε κ λίγο αλάτι .






ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Σ ένα μπολ βάζω τον κιμά το ρύζι τριμμένα τα καρότα,τα κρεμμύδια.αλάτι,πιπέρι,μαϊντανό,άνηθο,λίγο νεράκι,λαδάκι κ ανακατεύω με το χέρι να ενωθούν τα υλικά.
 Κόβω λάχανο γύρω γύρω απόν κάτω από το κοτσάνι και βγάζω ένα ένα τα φύλλα μέχρι εκεί που είναι ωραία μεγάλα και  τυλίγονται ,έχω βάλει νερό στην κατσαρόλα ,κι όταν βράζει τα ρίχνω μέσα και τα ζεματώ για 4 λεπτά πολλά μαζί όχι ένα ένα περίπου,4 λεπτά μετά παίρνω ένα  πιάτο βάζω το φύλλο του λάχανου το ακουμπώ το ανοίγω μέσα βάζω γέμιση κ τυλίγω .

ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ