Δευτέρα 19 Αυγούστου 2019

Γλυκό ψυγείου !!!





Γλυκό ψυγείου !!!!

Με σαβαγιάρ,κρέμα ζαχαροπλαστικής βανίλια,μαρμελάδα βύσσινο και γκανάζ 😍
Έγινε πάρα πολύ νόστιμο και δροσερό μόνο που ήθελε περισσότερη ώρα ψυγείο,εμένα το έκοψαν για να φάνε να φύγουν,ούτε μία ώρα δεν πάγωσε!!!


ΥΛΙΚΑ ΣΥΝΤΑΓΗ
2 πακέτα μπισκότα σαβαγιαρ
2 φακελάκια κρέμα ζαχαροπλαστικής βανίλια
Γάλα για την κρέμα και λίγο ακόμα για να βουτάμε τα σαβαγιαρ
2 κουβερτούρες συνολικά 250γρ.
Μία κρέμα γάλακτος 200ml
Μαρμελάδα της αρεσκείας μας,εγώ έβαλα βύσσινο
Διακόσμηση ότι θέλουμε,εγώ έβαλα γλυκό κουταλιού κεράσι.




Φτιάχνουμε την κρέμα,χτυπάμε με το γάλα που γράφει στο φακελάκι.
Φτιάχνουμε και την γκανάζ,σπάμε σε κομμάτια την κουβερτούρα και πάνω ρίχνουμε την κρέμα γάλακτος και σκεπάζουμε με μεμβράνη και τοποθετούμε στον φούρνο μικροκυμάτων για 1 λεπτό στους 300 βαθμούς,αν δούμε ότι δεν έλιωσε το ξανά βάζουμε.
Βουτάμε τα λίγο σαβαγιαρ στο γάλα και τα στρώνουμε στο τάπερ,στρώνουμε από πάνω την μισή κρέμα.
Πάνω στην κρέμα απλώνουμε την μαρμελάδα.


Βουτάμε σαβαγιαρ στο γάλα και στρώνουμε πάνω στην μαρμελάδα.Στρώνουμε την υπόλοιπη κρέμα και τέλος την γκανάζ μας.
Διακοσμούμε όπως θέλουμε,εμένα μου αρέσουν πολύ τα κερασάκια 😁
Βάζουμε το γλυκό στο ψυγείο για τουλάχιστον 4 ωρίτσες και μετά απολαμβάνουμε!!!

Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΑΠΟ Μαρία Λαρου ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΓΚΟΛΦΩΣ


ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ