Πέμπτη 17 Ιουνίου 2021

Υπέροχα μπισκότα που λιώνουν στο στόμα !!!



Μπισκοτα νηστισιμα με σοκολατα . Υπέροχα μπισκότα που λιώνουν στο στόμα  !!!
Φυσικα με αγαπημενη σοκολατα !!!

Υλικα για τα μπισκοτα.
150 γρ.βουτηρο σε θερμοκρασια δωματιου
4 κ.σ.ζαχαρη αχνη
1 βανηλια
1 τσιμπια αλατι
1 κ.γ.κοφτο μπεικην.
Αλευρι γ.ο.χ.περιπου 350 με 400γρ.
200 γρ σοκολατα κουβερτουρα +2κ.σ.σπορελαιο
Καρυδι τρυμενο
Νηστισιμη πραλινα

Ετοιμαζω την ζυμη μου ανακατευωντας με το συρμα το βουτηρο με την ζαχαρη και μετα ριχνω τα υπολοιπα υλικα.Η ζυμη ειναι αφρατη ευπλαστη και δεν κολλα στα χερια.Την βαζουμε στο ψυγειο για 15 λεπτα.Πλαθουμε σε μπαλακια μεγεθους ενος μικρου μανταρινιου τα παταμε ελαφρως και στο κεντρο κανουμε μια λακουβιτσα.Ψηνουμε σε προθερμασμενο φουρνο στους 180 βαθμους για 15 με 20 λεπτα.Αφου κρυωσουν τα βουταμε στην λιωμενη κουβερτουρα μεχρι την μεση.Πασπαλιζουμε με καρυδι και στο κεντρο βαζουμε νηστισιμη πραλινα με κορνε

Συνταγή φωτό εκτέλεση από κυρία   Μαρινα Μισαηλιδου ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ

Σούπερ πρωινό!!!

Σούπερ πρωινό!!!Ενα τελειο πρωινο για να ξεκινα καλα η μερα μας !!!


Υλικα :Γιαουρτι 2%
Φρουτα της αρεσκειας μας.
Δημητριακα.
Μελι εαν θελουμε.
Παιρνουμε ενα ποτηρι μιας χρησεως με καπακι.

Βαζουμε τα υλικα μας ανα στρωσεις και απολαμβανουμε η το παιρνουμε μαζι για οπου θελουμε!!


Συνταγή από κυρία  Μαρινα Μισαηλιδου ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ

Κεράσι γλυκό κουταλιού !!!!

Γλυκό κεράσι!!!
Μια και ειναι η εποχη τους και τα δεντρα γεματα ειπα να μαζεψω και να κανω το γλυκακι μου.🍒🍒🍒🍒🍒🍒.
Υλικα:2 κιλα κερασια🍒
2 κιλα ζαχαρη.
Χυμο απο ενα λεμονι🍋.
Πλενω και βγαζω απο τα κερασακια μου τα κουκουτσια.
Τα τοποθετω στην κατσαρολα μου ανα στρωσεις.Κερασια- ζαχαρη-κερασια.
Τα αφηνω ολο το βραδυ να κατεβασουν τα υγρα τους.
Την επομενη μερα τα βραζω σε μετρια φωτια εαν χρειαστει ξαφριζω.Τα βραζω περιπου 3 τεταρτα της ωρας μεχρι να δω εαν εχει δεσει το συροπι.Κατεβαζω απο την φωτια ριχνω το χυμο απο το λεμονι και αφηνω να κρυωσει.
Τοποθετω στα βαζα και απολαμβανουμε με ενα ποτηρι δροσερο νερο η πανω απο παγωτο.

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία   Μαρινα Μισαηλιδου ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ

Γαύρος και βλήτα !!!!



Σήμερα είχαμε βλήτα κολοκυθάκια και πατατούλα βραστά με γαύρο τηγανιτό... Το απόλυτο καλοκαιρινό φαγητό, που είναι απαραίτητο έστω μία φορά τη βδομάδα στο τραπέζι μας 👌😋💯
Η διαδικασία απλή και εύκολη...
Καθαρίζουμε τα βλήτα τα πλένουμε πολύ καλά και τα αφήνουμε να στραγγίσουν... Σε κατσαρόλα βάζουμε αρκετό νερό ρίχνουμε μία κουταλιά αλάτι και αφήνουμε να πάρει βράση... Προσθέτουμε πρώτα τα κολοκυθάκια κατόπιν τις πατάτες και αφήνουμε να βράσουν να ψηθούν... Τα τραβάμε και προσθέτουμε τα βλήτα... Τα πατάμε συνεχώς με τρυπητή κουτάλα επειδή βγαίνουν στην επιφάνεια για να μη μαυρίσουν και να γίνουν πράσινα..✓✓
Τα ψαράκι τα καθαρίζουμε τα πλένουμε πολύ καλά,τα αλατίζουμε,  τα αλευρώνουμε και τα τηγανίζουμε σε αρκετό ελαιόλαδο... Τα  βάζουμε πάνω σε χαρτί απορροφητικό να τραβήξει τα λάδια και το σερβίρουμε με μπόλικο λεμονάκι.✓✓✓✓

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία   Marina HatzidakiΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ / ΗΔΕΣ

Μιλφέιγ !!!!


 


Μιλφέιγ κανείς????????? Πολύ εύκολο!!!

Χρειαζόμαστε Σφολιατινια,κρέμα,σαντιγί!!!!!!!

 Υλικά Κρέμας:

1 λίτρο γάλα φρέσκο αγελαδινό,

5 κ.σ.ζαχαρη,

4 κ.σ γεμάτες κορν φλαουρ,

2 κ.σ.γεματες αλεύρι,

1 βανίλια,

50 γρ βούτυρο σε κομματάκια,

2 κρόκους αυγών! 

Εκτέλεση::

Βάζουμε λίγο κρύο γάλα σε ένα μπολακι και διαλύουμε μέσα το κορν-αλευρι!

Βάζουμε το υπόλοιπο γάλα με την ζάχαρη να ζεσταθεί!

 Ρίχνουμε το μείγμα ανακατεύουμε και όταν πήξει την κατεβάζουμε!

Ρίχνουμε τους κρόκους,την βανίλια και τέλος το βούτυρο! 

Και ξεκινάμε:

Βάζουμε μια στρώση Σφολιατινια στο τάπερ η ταψί η και πυρέξ!

Ρίχνουμε την μισή κρέμα!

Βάζουμε πάνω στην κρέμα μια στρώση σφολιάτα!

Ξανά κρέμα και κλείνουμε με Σφολιατινια! 

Χτυπάμε και μια ΣΑΝΤΙΓΊ:

Χτυπάμε 2 φακελάκια σκόνη γκαρνι όπως αναγράφει η συσκευασία!

Βάζουμε πάνω στο γλυκό!

Και τελειώνουμε διακόσμηση με τριμμένα Σφολιατινια! 

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία Tzeni Tsanaktsidou ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ !!!!ΑΓΑΠΑΜΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ !!!!

Κολοκυθάκια γεμιστά με κιμά αυγολέμονο !!!


 



Κολοκυθάκια γεμιστά με κιμά αυγολέμονο έχουμε σήμερα και έγιναν λουκουμάκι 😋 σκέτη γλύκα 👌👌

Υλικά

12 κολοκύθια
600 gr κιμά μοσχαρίσιο
1 ποτήρι νερού ρύζι γλασέ
2 ξερά κρεμμύδια τριμμένα
4 πράσινα κρεμμυδάκια
1 ντομάτα τριμμένη
Μαϊντανό ψιλοκομμένο
Άνηθο ψιλοκομμένο
4 κλαράκια δυόσμο ψιλοκομμένο
1 κούπα ελαιόλαδο
Αλάτι και πιπέρι

Εκτέλεση

Ανοίγουμε τα κολοκυθάκια, και ετοιμάζουμε τη γέμιση..
Σε μπολ ανακατεύουμε όλα τα παραπάνω υλικά πολύ καλά... γεμίζουμε τα κολοκυθάκια και τα βάζουμε στο ταψί.. ρίχνουμε δύο ποτήρια νερό, λίγο αλάτι, ραντίζουμε με λίγο ελαιόλαδο, (έκοψα και δύο καροτάκια σε φετάκια που τα έριξα ανάμεσα) σκεπάζουμε με λαδόκολλα και αλουμινόχαρτο και ψήνουμε στους 220 βαθμούς για 1 ώρα... ανοίγουμε να ελέγξουμε αν χρειαστεί νεράκι και προσθέτουμε... πρέπει να έχει ζουμάκια για να φτιάξουμε το αυγολέμονο... συνεχίζουμε το ψήσιμο για 20 λεπτά περίπου...✓✓

Αυγολέμονο

Σουρώνουμε με προσοχή τα ζουμάκια από το ταψί σε μικρή κατσαρόλα... χτυπάμε 2 αυγά πολύ καλά... στύβουμε 2 λεμόνια και διαλύουμε στο χυμό 2 κ.γ. κορν φλάουρ... προσθέτουμε μέσα στα χτυπημένα αυγά, αναμιγνύουμε και ρίχνουμε στη κατσαρόλα με το ζωμό... βάζουμε πάνω στην εστία και ανακατεύουμε μέχρι να δέσει..✓
Δοκιμάζουμε αν χρειάζεται αλάτι...

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία Marina Hatzidaki ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ

Muffins Nutellas τα καλύτερα !!!!



Τα καλύτερα Muffins Nutellas μόλις έφτιαξα!!!!!!!Αφράτα,γευστικά μα πάνω από όλα με 3 ΥΛΙΚΑ!!!!!!!!!!! 

Υλικά:

3 αυγά,

200 γρ Nutella,

9 κ.σ.αλευρι Φαριναπ!!!!! 

Εκτέλεση::

Χτυπάμε τα αυγά και εάν θέλουμε ρίχνουμε 1 βανίλια!!!

Ρίχνουμε 4 κ αλεύρι και χτυπάμε!

Ρίχνουμε την μισή Μερέντα και χτυπάμε!

Τελειώνουμε ρίχνοντας το υπόλοιπο αλεύρι και την Μερέντα!!

Εάν δυσκολευόμαστε να χτυπηθεί το μείγμα ρίχνουμε ένα φλυντζ του ελληνικού καφέ γάλα!!!!!

Βουτυρωνουμε πολύ καλά τα φορμακια μας ρίχνουμε μείγμα στο καθένα έως την μέση!!!

Τα ψήνουμε στους 180 β.προθ αντισ μεσαία σχάρα για 15 λεπτά φυσικά τον φούρνο!!!! 

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία  Tzeni Tsanaktsidou ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ !!!! ΑΓΑΠΑΜΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ !!!!