Σάββατο 19 Ιουνίου 2021

Τυροπιτάκια !!!



Τυροπιτάκια που θα τα φτιάχνετε συνέχεια !!! 

Ζυμη 

ενα ποτηρι χλιαρό γαλα 

ενα ποτηρι χλιαρό νερο 

ενα ποτηρι ηλιέλαιο 

μια μαγια ξηρή αραιωμένη σε λίγο από το χλιαρό νερό 

ενα κουτάλι σούπας ζαχαρη 

ενα κουταλακι αλατι 

700 γραμ αλευρι και οσο ακομα νερακι ακομα αν χρειαστεί ..

.



Γεμιση 

500 γραμ φετα 

ενα αυγο 

πιπερι και ενα γιαουρτάκι ..

Ζυμώνω την ζύμη .

Μολις φουσκωσει η ζυμη ανοίγω γεμίζω με την γέμιση και κλείνω γύρω γύρω με πιρούνι ..

Περναω με κρόκο αυγό και ψήνω στους 180!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία   Παλμιρα Αριστου

Γιουβέτσι κατσαρόλας !!!



Γιουβέτσι κατσαρόλας !!!

Τσιγαρίζω με λάδι το κρέας με κρεμμύδι.

Προσθέτω πελτέ ντομάτας αλατι πιπέρι λίγο κανέλα προσθέτω και ζεστό νερό και το αφηνω να βράσει.

Τσιγαρίζω λίγο με λάδι το κριθαράκι ..με λάδι για να μη λασπώσει και το ρίχνω στο κρέας να βράσουν όλα μαζί!!!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία  Παλμιρα Αριστου

Πίτα με κιμά !!!

Πίτα με κιμά !!!

Τσιγαρισα τον κιμα με κρεμμύδι .

Πρόσθεσα μαϊντανό και μανιτάρια ,λιγο πελτέ ντομάτας ,αλατοπίπερο και άφησα να δέσουν οι γεύσεις Λάδωσα το ταψί .

Εβαλα τέσσερα φύλλα κρούστας που τα άλειψα με βούτυρο το κάθε ένα ξεχωριστά .

Μετά έστρωσα την γεμιση και τα υπόλοιπα τέσσερα φύλλα από πάνω  βουτυρώνοντας ξανά το κάθε ένα .

Χάραξα και έψησα στους 180!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία  Παλμιρα Αριστου

Αφράτο τυρόψωμο !!!

Αφράτο τυρόψωμο !!!

Σε μια λεκάνη βάζω 200 γραμ γιαουρτι ,

μια φλυτζάνα νερο χλιαρό ,

μιση φλυτζάνα λαδι ελαφρύ ,

μια κουτάλια ξυδι ,

ενα κουταλι ζαχαρη ,

μισο κουταλακι αλατι ,

μια μαγια 

600 γραμ αλευρι ..

Τα ζυμώνω .

Αφηνω να φουσκωσει .

Ανοίγω τη μιση ζυμη σε λαδωμένο ταψάκι.

Τριβω 350 γραμ φετα μετα την υπόλοιπη ζυμη από πάνω .

Χαράζω περναω με αυγο και σουσαμι και ψηνω στους 180 Β.

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία Παλμιρα Αριστου

Κούκις !!!

Κούκις πανεύκολα και λαχταριστά !!!

Χτύπησα 130 γραμ ζάχαρη με 150 γραμ βούτυρο ...

Πρόσθεσα ένα αυγό ,λίγο αλάτι ,δυο βανίλιες και 300 γραμ φαριναπ με ένα μπέικιν .

Τέλος 100 γραμ σταγόνες κουβερτούρα..

Εκανα μπαλάκια τα πάτησα λίγο τα έβαλα σε ταψί με λαδόκολλα.

Εψησα για 20 λεπτά στους 180,βγαίνουν 15 μπισκότα .

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία Παλμιρα Αριστου

Πιτσα σκεπαστή ονειρεμένη !!!



Πιτσα σκεπαστή ονειρεμένη !!!

Στρώνω μια σφολιάτα στο ταψί.

Ρίχνω κέτσαπ και μουστάρδα .

Τριβω γκουντα σε όλη την επιφάνεια.

Στρώνω ζαμπον πιπεριες μανιτάρια ντοματα μπέικον .

Κλεινω με την αλλη σφολιάτα .

Χαράζω περναω αυγο ρίχνω σουσαμι και ψηνω 180 βαθμούς μέχρι να πάρει χρώμα !!!!

Συνταγή φωτό εκτέλεση από κυρία  Παλμιρα Αριστου

Μοσχαράκι με φασολάκια !!!


 

Μοσχαράκι με φασολάκια Δοκιμάστε το για νόστιμο φαγητό !!!


Υλικά
1,5 κιλό μοσχαράκι ποντίκι ή κιλότο κομμένο σε μερίδες
1,5 κιλό φρέσκα φασολάκια
1-2 κρεμμύδια
5-6 σκελίδες σκόρδο
1 κούπα μαϊντανό ψιλοκομμένο
4-5 ντομάτες ώριμες ή ένα κουτί ντοματάκια κονκασέ
1 γεμάτη κουταλιά πελτέ
2 καρότα κομμένα σε ροδέλες
1/3 κούπας δυόσμο φρέσκο ψιλοκομμένο ή 1 κουταλιά ξερό
αλάτι- πιπέρι
Εκτέλεση

Σε ένα μπολ καθαρίζετε πολύ καλά τα φασολάκια, αφαιρώντας προσεκτικά τις ίνες με το ειδικό εργαλείο και έπειτα τα πλένετε.

Αν είναι πλατιά τα κόβετε κατά μήκος στην μέση. Εν συνεχεία τα πλένετε με άφθονο νερό.

Κόβετε τα κρεμμύδια και τα σκόρδα σε κομματάκια και τα σοτάρετε σε ελαιόλαδο ή χωρίς για να γίνουν πιο ελαφριά.

Προσθέτετε και τις μερίδες του κρέατος και τις σοτάρετε να ροδίσουν από όλες τις πλευρές.

Στην συνέχεια προσθέτετε τις ντομάτες αποφλοιωμένες και πολύ ψιλοκομμένες, τον πελτέ διαλυμένο σε 1 κούπα νερό, αλάτι και πιπέρι.

Αφήνετε το φαγητό να μαγειρευτεί μέχρι να είναι έτοιμο το κρέας.

Κατόπιν αφαιρείτε προσεκτικά το κρέας από την κατσαρόλα και βάζετε στην κατσαρόλα τα φασολάκια, τον μαϊντανό, τον δυόσμο, τα καρότα κομμένα σε ροδέλες, αλάτι, πιπέρι, λίγο ακόμα λάδι και 1 κούπα νερό.

Αφήνετε τα φασολάκια να μαγειρευτούν για περίπου μισή ωρίτσα.

Στην συνέχεια προσθέτετε στην κατσαρόλα το κρέας και συνεχίζετε το μαγείρεμα για 5 ακόμη λεπτά, να ενωθούν όλες οι γεύσεις μαζί και να πάρει ένα ομοιογενές μείγμα.

Σερβίρετε με φέτα .

Εκτέλεση φωτό από κυρία Tzeni Tsanaktsidou ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ !!!! ΑΓΑΠΑΜΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ !!!!