Παρασκευή 2 Ιουλίου 2021

Μοσχαράκι με πιλάφι !!!!

Αγαπημένο μαμαδίστικο φαγητό !!!!
 
ΥΛΙΚΑ

Μισή κούπα λάδι
1 κιλό μοσχάρι
1 κρεμμύδι καλά τριμμένο
Μισό κιλό ώριμες ντομάτες
1 κουταλιά πολτό ντομάτας                                                               
1 φλιτζανάκι του καφέ κρασί (κόκκινο μπρούσκο)
1 κουταλάκι ξύδι (προαιρετικά)
Πιπέρι σε κόκκους
Μπαχάρι
2 φύλλα δάφνη
1 ½ φλιτζάνα ρύζι για πιλάφι
50 γρ. ή 2 κουταλιές της σούπας βούτυρο
4 ½ φλιτζάνες νερό ή ζωμό από κρέας
Αλάτι
Πιπέρι

Διαδικασία
• Αρχικά ετοιμάζουμε το κρέας. Ρίχνουμε το λάδι στην κατσαρόλα σε δυνατή φωτιά για να κάψει
• Προσθέτουμε τα κομμάτια του κρέατος και ανά διαστήματα τα αναποδογυρίζουμε για να ροδοκοκκινίσουν και από τις 2 πλευρές
• Στη συνέχεια ρίχνουμε το κρεμμύδι και το σοτάρουμε μέχρι να μαραθεί
• Τέλος, προσθέτουμε τις ντομάτες, τον πελτέ, το κρασί ή το ξύδι, το αλάτι, το πιπέρι, τη δάφνη, το μπαχάρι τους κόκκους πιπεριού και τα καρότα -αν θέλουμε -και τα αφήνουμε να βράσουν σε σιγανή φωτιά, μέχρι να πήξει η σάλτσα και να μαλακώσει το κρέας
• Ο χρόνος ψησίματος του κρέατος εξαρτάται από το πόσο τρυφερό είναι. Αν δούμε ότι δεν έχει βράσει, προσθέτουμε λίγο ζεστό νερό

• Στη συνέχεια ετοιμάζουμε το ρύζι. Βάζουμε σε μια κατσαρόλα με δυνατή φωτιά το βούτυρο
• Μόλις κάψει, ρίχνουμε το ρύζι και το σοτάρουμε
• Στη συνέχεια ρίχνουμε το ζωμό κρέατος ή το νερό και λίγο αλάτι και το σκεπάζουμε με το καπάκι να σιγοβράσει για περίπου 20 λεπτά
• Όταν το ρύζι «πιει» όλο του το νερό, το κατεβάζουμε από τη φωτιά και το σκεπάζουμε με μια πετσέτα

Εκτέλεση φωτό από κυρία Tzeni Tsanaktsidou  ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ !!!! ΑΓΑΠΑΜΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ !!!!

Ροξάκια αφρός !!!!



ΡΟΞΑΚΙΑ ΑΦΡΟΣ!!!!Τρώτε???Τρώτε???? 

Υλικά ζύμης..

1 φακελάκι ξερή μαγιά,

2 κ.σ.ζαχαρη,

200ml.γαλα χλιαρό,

150 ml σπορελαιο,

2 αυγά,

2 βανίλιες,

2 κ.γ.μπεικιν,

μισό κ.γ κανέλα

,600 γρ αλεύρι,

4 κ σ κακάο!

 Εκτέλεση:

Βάζουμε στο μπολ την μαγιά,την ζάχαρη,το γάλα και τα ανακατεύουμε!!

Ρίχνουμε το σπορελαιο,τα αυγά,τις βανίλιες,το μπέικιν,την κανελα και τα ανακατεύουμε!!! Συνεχίζουμε ρίχνουμε 2 ποτήρια αλεύρι μια πρέζα αλάτι και τα ανακατεύουμε!!

Τέλος ρίχνουμε σιγα-σιγα αλεύρι και αρχινάμε να ζυμωνουμε σε αφρατη λεία ζύμη!

Την σκεπαζουμε για 40 λεπτά! 

Στην συνέχεια βάζουμε την ζύμη πάνω στον πάγκο και την κόβουμε σε δύο κομμάτια!

Το ένα κομμάτι ποιο μικρό σε μέγεθος από το άλλο!

 Βάζουμε το μικρό κομμάτι σε μπολ ρίχνουμε το κακάο και το ζυμωνουμε! 

Το βγάζουμε στον πάγκο και το φτιάχνουμε ένα ρόλο !

Ανοίγουμε το άλλο κομμάτι σε φύλλο μακρόστενο βάζουμε στην άκρη το ρόλο κακάο και το κλείνουμε σε ρόλο!

Κόβουμε ίσα κομμάτια τα βάζουμε στην λαδόκολλα στο ταψί!

Τα αφήνουμε να ξεκουραστούν για 20 λεπτά! 

Στην συνέχεια τα ψήνουμε στους 180 β προθ αντισ μέχρι να κοκκινίσουν!

 ΣΙΡΌΠΙ:

Βράζουμε 1 λίτρο νερό με 1 κιλό ζάχαρη,1 ξυλάκι κανέλας,μισο λεμόνι για 10 λεπτά!

Σιροπιαζουμε καυτά γλυκά κρύο σιρόπι! 

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία  Tzeni Tsanaktsidou ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ !!!! ΑΓΑΠΑΜΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ !!!

Μπριάμ ..χρώμα και γεύση !!!



Μπριάμ σήμερα με φρέσκα λαχανικά γεμάτο χρώμα και γέυση!!!

Για την σάλτσα!!!
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
2 σκ σκόρδο ψιλοκομμένο
1 πιπεριά πράσινη ψιλοκομμένη
1 πιπεριά κόκκινη ψιλοκομμένη
2 ντομάτες τετριμμένες
1 κ.σ Πελτέ
Αλάτι πιπέρι πάπρικα λαδι
Λίγο βασιλικό ψιλοκομμένο!!!
Τριγαρίζω με λίγο λάδι το κρεμμύδι με το σκόρδο να μαλακώσει προσθέτω τις πιπεριές να τσιγαριστούν ελαφρια τις ντομάτες τον Πελτέ Αλάτι πιπέρι πάπρικα και λίγο νερό και σιγοβράζω να πήξει η σάλτσα.Λιγο πριν το τέλος προσθέτω και τον βασιλικό.
Για το Μπριάμ
3 πατατες σε ροδελες
3 κολοκυθάκια σε ροδέλες
3 μελιτζάνες σε ροδέλες
3 ντομάτες σε ροδέλες
Αλάτι πιπέρι λάδι λίγο ψιλοκομμένο μαϊντανό
Σε ένα ταψάκι βάζω στην σάλτσα και από επάνω τοποθετώ εναλλάξ τις ροδέλες με τα λαχανικά! Προσθέτω αλάτι πιπέρι λίγο ψιλοκομμένο μαϊντανό λάδι μισό φλ περίπου και αν χρειαστεί λίγο ζεστό νερό.Κλεινω το ταψάκι με λαδόκολλα και από επάνω με αλουμινόχαρτο και ψήνω στους 200 βαθμούς 1 ώρα.Μετα ξεσκέπαζω και αφήνω ακόμα 10 λεπτά περίπου να πάρει ωραίο χρώμα!

Εκτέλεση φωτό συνταγη από κυρία   Αλεξάνδρα Κυριάκη ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ

Πέμπτη 1 Ιουλίου 2021

Μελιτζάνες ρολάκια με μοσχαράκι !!!

 Μελιτζάνες ρολάκια με μοσχαράκι !!!

Κρέας κανονικά μαγειρεμένο κοκκινιστό, και μελιτζάνες ψημμένες στον αέρα ένα τέταρτο με λίγο λαδάκι αλάτι πιπέρι ρίγανη. 

Άν θέλουμε τηγανίζουμε αντί αέρα. 

Ρολαρουμε τις μελιτζάνες με το κρέας Ρίχνουμε σάλτσα από πάνω και κομμάτια φέτας. 

Ψήνουμε τρία τέταρτα μέχρι να ροδίσει ❣️

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία Παλμιρα Αριστου
 

Εύκολα γλυκάκια στο ποτήρι σαν προφιτερόλ !!!!



Εύκολα γλυκάκια στο ποτήρι σαν προφιτερολ με κρουασανάκια για τις υπογλυκαιμίες μας!!!
Υλικά για 4 ποτηράκια!!!
6 κρουασανακια κομμένα στην μέση (εγώ έβαλα με σοκολατα)
500 γρ γάλα
3 αυγά
4 κ.σ κορν φλάουερ
2 κ.σ κακάο
3/4 κούπας ζάχαρη
20 γρ βουτηρο
1 βανίλια
1 κουβερτούρα 125 γρ
Για την διακόσμηση
1 κρέμα γάλακτος 35% λιπαρά
2 κ.σ ζάχαρη άχνη
50 γρ κουβερτούρα
25 γρ κρέμα γάλακτος
1 κ.γ ηλιέλαιο
Εκτέλεση
Σε ένα λεκανακι βάζω τα αυγά με την ζάχαρη και την βανίλια και τα χτυπάω να αφρατεψουν. Αφήνω στην άκρη. Βάζω το γάλα με το κορν φλάουερ και το κακάο σε μια κατσαρόλα ανακατεύοντας με το σύρμα να διαλυθούν τα υλικά. Μόλις ζεσταθεί λίγο Ρίχνω το μισό μείγμα στα αυγά ανακατέυω και το προσθέτω στην κατσαρόλα ανακατεύοντας σε μέτρια φωτιά μέχρι να αρχίζει να πήζει κατεβάζω από την φωτιά προσθέτω το βούτυρο και την κουβερτούρα και ανακατέυω μέχρι να ομογενοποιηθούν.Σκεπαζω με μεμβράνη και αφήνω να κρυώσει.
Όταν κρυώσει η κρέμα την ανακατέυω να αφρατέψει.
Βάζω σε τέσσερα ποτήρια λίγο κρέμα μετά βάζω από 3 κομμάτια κρουασανακια και ξανά κρέμα.
Χτυπάω την κρέμα γάλακτος με την άχνη να γίνει σαντιγί και γαρνιρω.
Σε Μπεν Μαρί έλιωσα την κουβερτούρα με την κρέμα γάλακτος και το ηλιέλαιο και μόλις κρυώσε έριξα από επάνω! 

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία  Αλεξάνδρα Κυριάκη ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ

Μοσχαράκι με μελιτζάνες !!!!


ΜΟΣΧΑΡΑΚΙ ΜΕ ΜΕΛΙΤΖΑΝΕΣ!!!
🥩🍆🧅🧄🍅🥩🍆🧅🧄🍅
ΥΛΙΚΑ
1 κιλό μοσχαράκι (τρυφερό κομμάτι) λαιμό, ποντίκι...
6 μελιτζάνες κομμένες σε χοντρά κομμάτια
1 μεγάλο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
3 σκελίδες σκόρδο
1 κιλό ντομάτες τριμμένες
1 γεμάτη κουταλιά πελτέ
5-6 κόκκους μπαχάρι
1 μικρό ποτηράκι κρασιού κρασί
Αλάτι, ελαιόλαδο, δυο δαφνόφυλλα, λίγη ζάχαρη
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε πλατιά κατσαρόλα σωτάρουμε στο ελαιόλαδο τα κομμάτια του κρέατος, μέχρι να ροδίσουν απ όλες τις πλευρές!
Ρίχνουμε το κρεμμύδι, σωτάρουμε μέχρι να γυαλίσει και να μαλακώσει και προσθέτουμε τον πελτέ να ψηθεί και να γλυκάνει.
Ρίχνουμε το κρασί κι αφήνουμε να εξατμιστεί το αλκοόλ!!
Αφού εξατμιστεί προσθέτουμε τη ντομάτα, το σκόρδο, τα μπαχάρια, αλάτι, δαφνόφυλλα , δυο πρέζες ζάχαρη, νεράκι μέχρι να σκεπαστεί το κρέας κι αφήνουμε σε σιγανή φωτιά να βράσει μέχρι να μαλακώσει το κρέας.
Εν τω μεταξύ, έχουμε τηγανίσει τις μελιτζάνες και τις προσθέτουμε στην κατσαρόλα απλωτά, τριγύρω απ το κρέας, κουνάμε κυκλικά την κατσαρόλα και αφήνουμε το φαγητό μόνο με το λαδάκι του!!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία Sunday LousΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ / ΗΔΕΣ

 

Σπανακοτυρόπιτα !!!!


ΣΠΑΝΑΚΟΤΥΡΟΠΙΤΑ!!!

ΥΛΙΚΑ για το φύλλο: 600γρ.αλευρι, 1 σφηνάκι λάδι, 1 κ.γλ.μπέικιν, 2κ.σ.ξυδι, 1κ.γλ.αλατι και περίπου ενάμισι ποτήρι χλιαρό νερό
Νισεστέ για το άνοιγμα των φύλλων.

.




ΥΛΙΚΑ ΓΕΜΙΣΗΣ:
800 γρ. σπανακι
2 πράσα (το ασπρο μέρος) που έχω πάντα στην κατάψυξη
4-5 κρεμμυδακια
1 μεγ. ξερό κρεμμυδι
Ανιθο ένα ματσάκι, πιπερι
500 γρ. Φετα
Αλάτι Αν χρειάζεται (λόγω φέτας)
3 κουταλιές της σούπας τραχανά, ή βρώμη, ή σιμιγδάλι, για να απορροφάει τα υγρα
Λάδι για το σωταρισμα.

.


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σοταρω ελαφρώς όλα τα χορταρικά να μάραθουν με λίγο λαδι. Βάζω όλα τα υπόλοιπα υλικά, τον τραχανά, εκτός από τη φέτα, που τα βάζω αφού κρυώσει η γέμιση λίγο.

Για το σπιτικό φύλλο: αφού ξεκουραστηκε η ζύμη για περίπου 40 λεπτά, έκανα πέντε μπαλάκια , άνοιξα πέντε φύλλα , έβαλα τρία κάτω , λαδωνοντας λίγο ανάμεσα, μετά τη γέμιση και μετά άλλα δυο φύλλα πάνω , πάλι δαλωνοντας ανάμεσα !! Τα φυλλα πάντα τα βάζουμε ζαρωμενα, να έχει αέρα ανάμεσα , να ψηθει καλά !!
Την περναω με λαδάκι, την βρέχω με λίγο νερό και ψήνω στις αντιστάσεις πάνω κάτω, στους 190 για μια περίπου ώρα. Ανάλογα με τον φούρνο φυσικά.
Το ταψί μου Νο 36
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΊΑ!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από   Sunday Lous ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ