Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2023

Τέλειο κέικ με γεύση τσουρέκι!!!


 

Απλά τέλειο κέικ με γεύση τσουρέκι! Το έχω φτιάξει και για βασιλόπιτα με γλάσο σοκολάτας!! Δοκιμάστε το!

Υλικά
Με το ίδιο φλυτζάνι τσαγιού θα υπολογίσετε όλα τα υλικά και να είναι σε θερμοκρασία δωματίου
-250 γρ. βούτυρο αγελαδινό, (σε θερμοκρασία δωματίου) ή μαργαρίνη
-2 φλ. τσ. ζάχαρη
-4 αυγά, (θερμοκρασία δωματίου)
-2 βανίλιες
-1 κτγ. γεμάτο ξύσμα από πορτοκάλι
-1 φλ. τσ. φρέσκο χυμό πορτοκάλι, (θερμοκρασία δωματίου)
-1/2 φλ. τσ. στραγγιστό γιαούρτι, (θερμοκρασία δωματίου)
-1/2 φλ.τσ. φρέσκο γάλα, (θερμοκρασία δωματίου)
-1 κτγ. γεμάτο μαχλέπι
-1 κτγ. κοφτό κακουλέ
-500 γρ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του (κοσκινισμένο)

Αν θέλετε αντί για βανίλια να προσθέσετε μαστίχα πολύ μικρή ποσότητα γιατί μετά θα πικρίζει .
Προαιρετικά μπορείτε να βάλετε τα αμύγδαλα φιλέ ή αν θέλετε σουσάμι

Εκτέλεση
Αρχικά, λαδώνουμε μια φόρμα για κέικ, προσθέτουμε αν θέλουμε αμύγδαλο φιλέ γύρω- γύρω και την τοποθετούμε για 5′ στην κατάψυξη.

Παράλληλα, προθερμαίνουμε τον φούρνο στον αέρα στους 170 βαθμούς Κελσίου.

Εν συνεχεία, χτυπάμε για 5′ στο μίξερ τη ζάχαρη με το βούτυρο μέχρι να αφρατέψει. Βγάζουμε τη φόρμα από την κατάψυξη ελαφρά την αλευρώνουμε και την αφήνουμε στην άκρη.

Κατόπιν, προσθέτουμε ένα- ένα τα αυγά, τις βανίλιες, το ξύσμα πορτοκαλιού,τον χυμό ,το γιαούρτι και τέλος το γάλα. Μετά προσθέτουμε το μαχλέπι και το κακουλέ και τέλος το αλεύρι.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Χτυπάμε πολύ λίγο όταν προσθέσουμε το αλεύρι.

Έπειτα, με μια σπάτουλα ανακατεύουμε απαλά από κάτω προς τα πάνω τη ζύμη. Την ρίχνουμε στη φόρμα ομοιόμορφα, προσθέτουμε προαιρετικά κι άλλο αμύγδαλο φιλέ ή σουσάμι και ψήνουμε για 45-50′ στους 170 βαθμούς Κελσίου στον αέρα. Πάντα πριν κλείσουμε τον φούρνο ελέγχουμε με μια οδοντογλυφίδα αν ψήθηκε το κέικ.

Το βγάζουμε από τον φούρνο, το αφήνουμε 15′ να κρυώσει και το ξεφορμάρουμε. Μπορούμε να πασπαλίσουμε και με άχνη.

Είναι τέλειο!!! Μπορείς να το φτιάξεις και για βασιλόπιτα με γλάσο σοκολάτας!!Συνταγή είναι από 

Μαρίνα- Αλέξης – ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ - ΗΔΕΣ!


Ελβετικό ρολό, εύκολο χωρίς ψήσιμο!!!!


  Ελβετικό ρολό, εύκολο χωρίς ψήσιμο!!!!


Υλικά
300γρ.μπισκοτα πτι-μπερ
150ml γάλα ζεστό
100γρ.μαργαρινη λιωμενη(έβαλα βούτυρο)
70γρ. κουβερτουρα λιωμένη
2κ.σ.κακαο κοσκινισμενο
Γέμιση
200ml κρεμα γάλακτος πλήρης (έβαλα 250γρ.ζαχαρουχο)
1,5 φλ.τσαγιου ινδοκαρυδο


Σπάμε τα μπισκότα στο μουλτι να γίνουν σκόνη και τα μεταφέρουμε σε ένα μεγάλο μπολ.

Ριχνουμε το γάλα,βουτυρο,κουβερτουρα,κακάο και ανακατεύουμε να ενωθούν.

Στρωνουμε στον πάγκο λαδοκολλα βάζουμε στο κέντρο το μείγμα και σκεπάζουμε με λαδόκολλα ανοίγουμε με τον πλάστη ορθογώνιο φύλλο.

Επειτα τοποθετούμε τη γέμιση και με τη βοήθεια της λαδόκολλας τυλίγουμε ρόλο.

Τοποθετουμε στο ψυγείο 3ωρες.

Τελος αν θέλουμε περιχυνουμε λίγη κουβερτουρα λιωμένη κανοντας σχεδια με πιρούνι.

Εκτέλεση φωτό από κ.  Χρυσανθη Μιχου ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ / ΗΔΕΣ

Χοιρινά φιλετάκια με σάλτσα μπύρας!!!


Χοιρινά φιλετάκια με σάλτσα μπύρας και μανιτάρια, ένα υπέροχο πιάτο που αποτελεί ιδανική επιλογή για το κυριακάτικο και το εορταστικό τραπέζι.
Ο συνδυασμός του χοιρινού, της σάλτσας μπύρας και των μανιταριών δημιουργεί ένα πιάτο πλούσιο σε γεύση και αρώματα που θα λατρέψουν οι αγαπημένοι σας.
Είναι μια οικονομική, εύκολη και ταυτόχρονα γρήγορη επιλογή, που προσφέρει την τέλεια λύση για να εντυπωσιάσετε συγγενείς και φίλους και να την απολαύσετε καθημερινά ή σε ξεχωριστές στιγμές.

Υλικά:
600γρ. χοιρινό μπούτι,λαιμό ή σπάλα
300γρ. μανιτάρια λευκά
200ml μπύρα
1 κρεμμύδι μέτριο
1 σκελίδα σκόρδο
1/2 κ.γ. θυμάρι
1 κ.σ. αλεύρι γ.οχ.
1 φλκ. ελαιόλαδο

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΚΤΈΛΕΣΗ ΕΔΩ -- https://www.youtube.com/watch?v=Ft__xkLroZs


Εύκολα τρουφάκια με φιστίκια και καραμέλα, με 4 μόνο υλικά!!

Εύκολα τρουφάκια με φιστίκια κ καραμέλα με 4 υλικά στο πι κ φι!!!

Υλικά:
200γρ. καραμελωμένοζαχαρούχο γάλα
200γρ. μπισκότα πτι μπερ
100γρ. φυστίκια (πίνατς αλατισμένα)
150γρ. κουβερτούραστίκια και καραμέλα, με 4 μόνο υλικά!!!

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΔΩ -- https://www.youtube.com/watch?v=HsSLCapq_ps


 

Γέμιση πουλερικών !!!


Κοτόπουλο ή πάπια ή γαλοπούλα - Με αυτήν την τέλεια συνταγή γέμισης  γεμίζετε ότι σας αρέσει !!!
Εδώ πάπια !!!

ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΕΜΙΣΗ
2 ξερά κρεμμύδια,
300 γραμμάρια κιμά μοσχαρίσιο,
1 φλιτζάνι τσαγιού ρύζι,
10 κάστανα βρασμένα καθαρισμένα ψιλοκομμένα,
4 πορτοκάλια το χυμό τους,
1 λεμόνι το χυμό του,
2 φλυτζάνια.ζωμό βοδινό,
αλάτι,
πιπέρι,
3 κουταλιές της σούπας μέλι,
50 γραμμάρια μαργαρίνη

Βάζουμε 30 γραμμάρια μαργαρίνη στην κατσαρόλα,ρίχνουμε τα ψιλοκομμένα κρεμμύδια και τα αχνίζουμε.
Προσθέτουμε τον κιμά και τον αχνίζουμε.
Προσθέτουμε και το ρύζι και τα ανακατεύουμε.
Ρίχνουμε αλάτι,πιπέρι και τον ζωμό βοδινού και το αφήνουμε στο χαμηλό να πιεί όλα τα.υγρά του.
Το κατεβάζουμε προσθέτουμε τα κάστανα,το χυμό πορτοκαλιού,τον χυμό λεμονιού. Αλατοπιπερώνουμε την πάπια την τοποθετούμε στην γάστρα την γεμίζουμε λιώνουμε 50 γραμμάρια μαργαρίνη την ρίχνουμε πάνω στην πάπια.
Στήβουμε 2 πορτοκάλια πάνω της κλείνουμε το καπάκι και την τοποθετούμε στο φούρνο να ψηθεί ανάλογα τα κιλά της.
Στο τελευταίο 20 ανοίγουμε το καπάκι και βάζουμε στην πάπια το μέλι και ξανά στο φούρνο να κάνει ωραία κρούστα!

Συνταγή εκτέλεση φωτό Tzeni Tsanaktsidou ‎ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ!!!!! ΑΓΑΠΑΜΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ!!!!!!
 

Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2023

Η πιο νόστιμη και εύκολη Γιορτινή σαλάτα που θα κλέψει εντυπώσεις!!





Σας έχω μια πεντανόστιμη εντυπωσιακή γιορτινή σαλάτα που θα εντυπωσιάσετε τους πάντες!!!


Τα Υλικά που θα χρειαστείτε :

Για την πατάτα

    3 μέτριες βραστές πατάτες (700 γρ)
    αλάτι Ιμαλαϊων
    πιπέρι
    άνηθο
    3 κτσ μαγιονέζα light

Για το καρότο

    2 καρότα
    αλάτι Ιμαλαϊων
    πιπέρι

Για τον τόνο

    400 γρ τόνο σε ελαιόλαδο
    λίγο κρεμμυδάκι φρέσκο
    αλάτι Ιμαλαϊων
    άνηθο
    πιπέρι
    2 κτσ μαγιονέζα light

Για τα αυγά

6 βραστά αυγά(χωρίζουμε τα ασπράδια από τους κρόκους)

Για το τυρί μοτσαρέλα

    200 γρ τυρί μοτσαρέλα
    2 κτσ ασπράδι αυγού
    λίγη μαγιονέζα light

Για τα ασπράδια αυγού

    Ασπράδι από τα αυγά
    2 κτσ μαγιονέζα light

Για την σαλάτα

    Κρεμμυδάκι φρέσκο
    Τουρσί πίκλες

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΔΩ --> https://www.youtube.com/watch?v=OsyYGkaxCKM




 

Φανταστικός Χριστουγεννιάτικος Κορμός (Συνταγή Ζαχαροπλαστείου)!!!


Φανταστικός Χριστουγεννιάτικος Κορμός (Συνταγή Ζαχαροπλαστείου)!!!

Υλικά:

Για την κρέμα:

-240 γρ. τυρί κρέμα
-70 γρ. άχνη
-1 βανιλίνη
-120 γρ. Κρέμα γάλακτος ΟΛΥΜΠΟΣ 35% λιπαρά, κρύα

Για το παντεσπάνι:

-70 γρ. αλεύρι γ.ο.χ.
-25 γρ. άχνη
-30 γρ. κακάο
-70 γρ. καυτό νερό
-5 κρόκοι
-85 γρ. ζάχαρη
-5 ασπράδια

Για την γκανάζ:

-120 γρ. κουβερτούρα 55%
-100 γρ. καυτή Κρέμα γάλακτος ΟΛΥΜΠΟΣ 35% λιπαρά
-150 γρ. τυρί κρέμα

Εκτέλεση:

Τοποθετούμε σε ένα μπολ το τυρί κρέμα, την άχνη, την βανιλίνη και ανακατεύουμε.

Προσθέτουμε την Κρέμα γάλακτος ΟΛΥΜΠΟΣ 35% λιπαρά, ανακατεύουμε και στη συνέχεια χτυπάμε το μείγμα με μίξερ χειρός μέχρι να γίνει μια κρέμα.

Σκεπάζουμε με μεμβράνη και τη βάζουμε στο ψυγείο.

Σε ένα μπολ προσθέτουμε το αλεύρι και την άχνη και ανακατεύουμε.

Σε ένα άλλο μπολ βάζουμε το κακάο, το καυτό νερό, ανακατεύουμε και σκεπάζουμε με μεμβράνη. Χτυπάμε στο μίξερ με το σύρμα τους κρόκους με τα 15 γρ. ζάχαρη μέχρι να αφρατέψουν.

Βάζουμε το μείγμα σε ένα μεγάλο μπολ. Στον κάδο του μίξερ χτυπάμε τα ασπράδια μέχρι να γίνουν μια μαρέγκα.

Προσθέτουμε σε 3 δόσεις τα 70 γρ. ζάχαρη συνεχίζοντας το ανακάτεμα. Ρίχνουμε το 1/3 της μαρέγκας στο μπολ με το μείγμα των κρόκων και ανακατεύουμε με ένα σύρμα απαλά.

Κοσκινίζουμε μέσα το μείγμα του αλευριού και ανακατεύουμε.

Αδειάζουμε μέσα το μείγμα του κακάο και ανακατεύουμε ελαφρά με μια σπάτουλα ρίχνοντας μέσα σε δόσεις και την υπόλοιπη μαρέγκα.

Αδειάζουμε το μείγμα σε ένα ταψί κουζίνας με στρωμένη λαδόκολλα και το απλώνουμε ομοιόμορφα.

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στον αέρα στους 160 βαθμούς για περίπου 13’.

Αφήνουμε το παντεσπάνι να κρυώσει με μια πετσέτα από πάνω.

Κόβουμε τις άκρες από το παντεσπάνι ώστε να σχηματίσουμε ένα ομοιόμορφο ορθογώνιο.

Αφρατεύουμε την κρέμα και με ένα κορνέ την απλώνουμε πάνω στο παντεσπάνι.

Τυλίγουμε προσεκτικά το παντεσπάνι για να μη σπάσει και το βάζουμε στο ψυγείο για 2 ώρες.

Σε ένα μπολ ρίχνουμε την κουβερτούρα ψιλοκομμένη και την καυτή Κρέμα γάλακτος ΟΛΥΜΠΟΣ 35% λιπαρά και ανακατεύουμε.

Αφήνουμε να κρυώσει στο ψυγείο για 10’-15’.

Βάζουμε σε ένα μπολ το τυρί κρέμα, προσθέτουμε την γκανάζ και χτυπάμε με το μίξερ χειρός μέχρι να αφρατέψει.

Βάζουμε την κρέμα σε ένα κορνέ με στρογγυλή μύτη και απλώνουμε πάνω στον κορμό.

Με ένα πινέλο κάνουμε γραμμές στον κορμό (αλείφοντάς τον).

Προαιρετικά γαρνίρουμε με λίγη τριμμένη κουβερτούρα.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΔΩ -- https://www.youtube.com/watch?v=iLyIzPj5HaI