Κυριακή 22 Ιουνίου 2025

Παγωτά ξυλάκι !!!

Παγωτά ξυλάκι "Κάθε γεύση μια ιστορία, κάθε κρύα πινελιά ένα ταξίδι στη γεύση! 🍦 

 Συνταγή: 

Χτύπησα 500 γρ κρέμα γάλακτος φυτική με 1 ζαχαρουχο γαλα και 1 βανίλια και έβαλα το μείγμα σε φορμακια! 

Πέρασα και το ξυλάκι και τα έβαλα όλη νύχτα στην κατάψυξη!

Την επόμενη μέρα τα βούτηξα σε σοκολάτες!

 Και κάποια έριξα πάνω τους λιωμένη σοκολάτα 🍫

Εκτέλεση φωτό συνταγή από Tzeni Tsanaktsidou--ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ!!!!! ΑΓΑΠΑΜΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ!!!!!!
 

Τούρτα φραουλίτσα 🍓 🍓 ❤️❤️❤️.

·
Τούρτα 🍓 🍓 ❤️❤️❤️. 

Υλικά:

Σαβαγιάρ, 

Φράουλες,

Τυρί Φιλαδέλφεια,

Κρέμα Γάλακτος, 

χυμό λεμονιού,

ζάχαρη!

 Εκτέλεση: 

Χτυπάμε στο μουλτι 300 γρ φράουλες σε πολτό!       

Χτυπάμε 400 γρ τυρί με 3 κ.σ λεμόνι!

 Ρίχνουμε 470 γρ κρέμα γάλακτος φυτική,80 γρ ζάχαρη και 1 βανίλια!   

 Και αρχίζουμε  Συναρμολόγηση: 

Βουτάμε τα Σαβαγιάρ στο πολτό φράουλας και βάζουμε μια σειρά στο πυρέξ! 

Βάζουμε πάνω την κρέμα! 

Ξανά Σαβαγιάρ! 

Και τελειώνουμε με κρέμα!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κ. Tzeni Tsanaktsidou-ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ!!!!! ΑΓΑΠΑΜΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ!!!!!!
 

Εδώ τα ποιο νόστιμα,εύκολα...ΣΑΝΤΟΥΙΤΣΑΚΙΑ!!!

 ·
Ήρθε η ώρα του Παγωτού! Εδώ  τα ποιο νόστιμα,εύκολα,ΣΑΝΤΟΥΙΤΣΑΚΙΑ!!!!!!!! 

 ΣΥΝΤΑΓΉ Υλικά:

500 γρ φυτική κρέμα γάλακτος πολύ παγωμένη,

300 γρ ζαχαρουχο γάλα,

2 βανίλιες,

και μπισκότα!!!   

 Εκτέλεση:

τυπάμε την φυτική με τις βανίλιες 1 λεπτό!

Ρίχνουμε το ζαχαρουχο και χτυπάμε 1 λεπτό!!!     

Εάν θέλουμε βγάζουμε το μισό μείγμα σε μπολ και ρίχνουμε μέσα 3 κ.σ.κακαο και το χτυπάμε !!!

Και συναρμολογουμε τα μπισκότα!

Δηλαδή βάζουμε μείγμα ενδιάμεσα στα δύο!!!

Και τέλος τα βάζουμε κατάψυξη!
 

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κ.  Tzeni Tsanaktsidou-ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ!!!!! ΑΓΑΠΑΜΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ!!!!!!

Στιφάδο φανταστικό ...Τρώνε και παραμιλάνε !!!!



Στιφάδο θέλανε ... Τους το έφτιαξα και ποιος να αντισταθεί ...Μέλι με πολύ τρυφερό κρέας να λιώνει στο στόμα !!!!

Υλικά 

1 κιλό χτένι μοσχάρι

20 κρεμμυδάκια -δεν βρήκα πολύ μικρά πήρα μέτρια -

2 ώριμες ντομέτες περασμένες στον τρίφτη 

1 κουτ σούπας πελτέ

3 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένες 

1 φλιτζάνι του τσαγιού κρασί κατά προτίμηση  κόκκινο

3 φύλλα δάφνης 

1 κουτ γλυκού ζάχαρη

3 γαρύφαλλα 

1 ξυλάκι κανέλας 


αλάτι πιπέρι 


Σε πλατιά κατσαρόλα ζεσταίνουμε το λάδι κ σοτάρουμε το μοσχαράκι μέχρι να πάρει χρώμα από όλες τις πλευρές .

Το βγάζουμε κ το αφήνουμε στην άκρη.

Στην ίδια κατσαρόλα ρίχνουμε τα κρεμμυδάκια κ τα σοτάρουμε μέχρι να γιαλύσουν.

Προσθέτουμε κ το σκόρδο κ σοτάρουμε για άλλα 3 λεπτά.

Προσθέτουμε το μοσχαράκι στην κατσαρόλα προσθέτουμε την τριμμένη ντομάτα το πελτέ την ζάχαρη τα φύλλα δάφνης τα γαρύφαλλα κ το ξυλάκι κανέλας  .

Σβήνουμε με το κρασί κ το αφήνουμε να πάρει βράση για 5 λεπτά.

Προσθέτουμε  3 φλιτζάνια τσαγιού ζεστό νερό ή ζωμό και αλατοπιπερώνουμε .

Χαμηλώνουμε την φωτιά σκεπάζουμε την κατσαρόλα κ μαγειρεύουμε περίπου 2 ώρες ή μέχρι να δείτε να μαλακώσει το κρέας κ να δημιουργηθεί μια δεμένη σάλτσα .


Κατά την διάρκεια του μαγειρέματος το παρακολουθούμε κ προσθέτουμε αν χρειαστεί νερό πάντα ζεστό .

Επίσης το δοκιμάζουμε κ στο αλάτι μήπως πρέπει να προσθέσουμε .

Γίνετε απίθανο !!!!

Εκτέλεση φωτό από ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ  

 

Γάβρος στον φούρνο πολύ νόστιμος ..Απλά και νόστιμα !!!

Γάβρος στον φούρνο πολύ νόστιμος ..Απλά και νόστιμα !!!

ΥΛΙΚΑ -ΕΚΤΕΛΕΣΗ 

Καθαρίζω κόβω τα κεφάλια.

Πλένω κ βάζω σε σουρωτήρι τα ψάρια να στραγγίξουν .

Τα βάζω σε ταψάκι κ ρίχνω ελαιόλαδο λεμόνι χυμό αλάτι πιπέρι ρίγανη 2 σκελίδες σκόρδο σε φετούλες κ εμένα μου αρέσει πολύ να βάλω ροδέλες από πιπεριά φλωρίνης .

.


 .

Ανακατεύω καλά κ απαλά μην διαλυθούν τα ψαράκια ρίχνω ελάχιστο νεράκι ενα φλιτζανάκι του καφέ κ ψήνω για 20 με 25 λεπτά σε προθερμασμένο φούρνο 180 βαθμούς αέρα μέχρι να ψηθούν κ να πάρουν χρώμα κ να έχουν λίγο ζουμάκι.

Δεν τα αφήνουμε παραπάνω ειδικά αν είναι μικρά κ λεπτά διότι θα ξεραθούν !!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ 
 

Πέμπτη 19 Ιουνίου 2025

2 πίτσες με το ίδιο καταπληκτικό αφράτο ζυμαράκι..Μαργαρίτα και Σπέσιαλ !!!

 Μαργαρίτα ..

Σπέσιαλ 

2 διαφορετικές σε γεύση πίτσες για σήμερα ..Πίτσα Μαργαρίτα με λίγο μπέικον  -Μπορείτε να το παραλείψετε-το έβαλα  για μυρωδιά .. Και πίτσα σπέσιαλ .. Με το ωραιότερο αφράτο πολύ εύκολο ζυμαράκι !!!Φτιάξτε την δεν υπάρχει το ζυμαράκι του ,αυτό που έψαχνα να βρω το πολύ αφράτο που δεν θυμίζει ζύμη ψωμιού καθόλου !!!

Η πίτσα Μαργαρίτα δεν θέλει τίποτα άλλο εκτός από σάλτσα κ μπόλικο  τυρί ...Εβαλα λίγο ελάχιστο μπέικον που υπήρχε απλά .

 

Υλικά -Εκτέλεση 

Βάζω σε μπολ 1 ποτήρι νερό από την βρύση .

Ρίχνω μέσα μισό φακελάκι μαγιά και ανακατεύω πολύ καλά .

Αρχίζω κ προσθέτω αλεύρι για όλες τις χρήσεις ,στην αρχή ανακατεύω με το κουτάλι μετά που αρχίζει κ γίνετε ζυμαράκι ρίχνω αλεύρι κ ζυμώνω μέχρι να γίνει μία ελαστική ζύμη --Βάζω σχεδόν 500 γραμ αλεύρι .

.

Το σκεπάζω κ το αφήνω για 10 λεπτά.

Αμέσως μετά ρίχνω λίγο αλεύρι στον πάγκο βγάζω το ζυμαράκι κ το ακουμπάω επάνω κ  ρίχνω λίγο αλάτι και ζυμώνω ελαφρώς .

Το χωρίζω στην μέση κάνω 2 μπαλίτσες τις σκεπάζω ρίχνω ελάχιστο λαδάκι από πάνω κ τις αφήνω όσο πιο πολύ μπορώ σε χρόνο 30 λεπτά περίπου εγώ το άφησα .

Λαδώνω  τα ταψάκια μου σε μέγεθος πίτσας και βάζω μέσα το μπαλάκι κ με τα χέρια το ανοίγω σε όλη την επιφάνεια του ταψιού .

Με τα δάχτυλα κάνω λακουβίτσες.

.


 Το ζυμαράκι το θέλουμε λεπτό .


 .

Σάλτσα 

Βάζω στο μπρίκι 2 κουταλιές κοφτές  σούπας πελτέ  προσθέτω 4 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο αλάτι ψιλοκομμένο φρέσκο βασιλικό -αν δεν έχετε μπορείτε κ με ρίγανη-  κ  ένα κ μισό  κουπάκι του καφέ νερό .

Ανακατεύω πολύ καλά κ χωρίς να το βράσω το ρίχνω από μισό στο ταψί σε κάθε πίτσα που έχω ανοίξει το  ζυμαράκι --Η δόση βγάζει 2 πίτσες - κ το απλώνω σε όλη την επιφάνεια .

.

.

Εγώ επειδή την ήθελα  απλή έβαλα στην μία μόνο μπόλικη τριμμένη μοτσαρέλα ..Στα παιδιά έβαλα μοτσαρέλα κ λίγο ψιλοκομμένο μπέικον μανιτάρια πιπεριά ότι είχα δηλαδή -και φυσικά μπορείτε να προσθέσετε ότι σας αρέσει από υλικά.

Εκανα διπλή δόση  4 πίτες κ σας δείχνω και  την σκέτη κ με τα πολλά υλικά από πάνω . 

Εψησα σε προθερμασμένο φούρνο 190 βαθμούς αέρα περίπου 20 λεπτά και .. έτοιμες !!! Είναι τρέλα σε γεύση κ σε ζύμη κ πολύ μα πολύ εύκολη !!! 

Εκτέλεση φωτό από ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ  

 

 

 

Τέτοιο Παγωτό Φράουλας δεν έχετε ξανά δει ποτέ! Με 3 Υλικά ΜΟΝΟ !!!

Τέτοιο Παγωτό Φράουλας δεν έχετε ξανά δει ποτέ! Με 3 Υλικά ΜΟΝΟ και τεχνική που δεν έχετε ξανά δει ΠΟΥΘΕΝΑ!!

Ένα εκπληκτικό Παγωτό Φράουλας με 3 Υλικά ΜΟΝΟ με υλικό και τεχνική που δεν έχετε ξανά δει, χωρίς Παγωτομηχανή και χωρίς Αυγά. Έτοιμο σε χρόνο Εξπρές και πανεύκολο,όσο απο γεύση και υφή Όνειρο. Θα γίνει η Αγαπημένη σας συνταγή για αυτό το καλοκαίρι!!!

Παγωτό Φράουλας Μοναδικό !!!

100 γρ Ζελέ Φράουλα
300 γρ Καυτό Νερό
220 γρ Κρέμα Γάλακτος
380 γρ Κρύο Ζαχαρούχο Γάλα

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ -- https://www.youtube.com/watch?v=3og5U7pMzNo