Παρασκευή 29 Μαΐου 2020

Σουπιές στιφάδο !!!


Tzela Antonopoulou

Σουπιές στιφάδο με ρυζάκι ή πατατούλες τηγανιτές........λουκουμάκι φαγάκι!!!!!!!!

Υλικά
1 κιλό σουπιές
2 κρεμμύδια ξερά ψιλοκομμένα
500 γρ κρεμμυδάκια κοκκάρια
3 σκελίδες σκόρδο
5 κόκκους μπαχάρι
2 μοσχοκάρφια
2 δαφνόφυλλα
1/3 φλ λάδι
1/2 ποτηράκι κρασί
1 κ.γ πάπρικα γλυκιά
1 κ.σ πελτέ
Αλάτι πιπέρι




Καθαρίζω και πλένω καλά τις σουπιές.
Τις κόβω σε καρέ και τις βάζω σε βαθύ τηγάνι σε δυνατή φωτιά να απορροφήσουν τα υγρά τους.
Προσθέτω το λαδάκι.
Στη συνέχεια προσθέτω τα κοκκάρια αφού τα στραγγίξω ( τα έχω καθαρίσει από το προηγούμενο βράδυ και τα έχω ρίξει μέσα σε μπόλικο νεράκι με ξύδι) και τα σοτάρουμε μαζί με τις σουπιές.
Στη συνέχεια προσθέτω το ψιλοκομμένο κρεμμυδάκι το σκόρδο τα μπαχαρικά μου και τα γυρίζω να ανταλλάξουν αρώματα.



Προσθέτω τον πελτέ και τον σοτάρω μαζί με όλα τα υλικά.
Σβήνω με κρασάκι σε αφήνω να εξατμιστεί το αλκοόλ.
Στο τέλος βάζω και την ψιλοκομμένη ντοματούλα το γυρίζω μια-δυο φορές πρόσθετο νεράκι αλατάκι πιπεράκι και αφήνω να βράσει το φαγητό μου περίπου μία ώρα μέχρι να μελώσει καλά η σάλτσα μου.
Σερβίρω με πιλαφάκι ή με πατατούλες τηγανητές ή και με τα δύο!!!!
Καλή επιτυχία!!!!!

Συνταγή από κ. Tzela Antonopoulou-Οι χρυσοχέρες-ηδες