Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2020

Κέικ πορτοκάλι !!!!!!


🍊ΚΕΙΚ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ🍊Ένα πολύ απλό κέικ πορτοκάλι αλλά τόσο αφρατο και μυρωδάτο....Μου θυμίζει μανούλα.....😋😋


Αφρατο κέικ Βανίλια πορτοκάλι....🍊 

 Υλικά

500γρ φαρινα(Το κοσκινιζω το αλεύρι βγαίνει πιο αφρατο) ,

420γρ κρυσταλλική ζαχαρη,

250γρ βουτυρο ή βιταμ πλάκα,

125μλ γαλα φρεσκο,

125 μλ χυμο πορτοκαλι ,

5 αβγά χωρισμένα,

2 βανιλετες ,

ξύσμα από 2 πορτοκάλια 

και μια πρέζα αλάτι...

Χτυπάω το βουτυρο με τη ζάχαρη μέχρι να λιωσει,προσθέτω ένα ένα τους κρόκους από τα αβγά,(τα ασπράδια τα χτυπάω σε μαρεγκα,και τα προσθέτω στο τέλος με πολύ απαλές κινήσεις με τη σπατουλα).

Ρίχνω τη βανιλετα το ξισμα και προσθέτω εναλλάξ φαρινα με γάλα και χυμό πορτοκαλι,και τέλος τη μαρέγκα...

ΟΛΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΔΩΜΑΤΙΟΥ.😉

Βουτυρωνω και αλευρωνω παρά πολύ καλά το ταψακι μου ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο 180 αντιστάσεις τελευταία σχάρα.(Εγώ έχω βάλει κι ένα κουταλάκι του γλυκού μαχλεπι σε σκόνη μου αρέσει πολύ το αρωμα😉)

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κ.   Evie Evie -Οι Χρυσοχέρες-ηδες !!!