Κυριακή 2 Μαΐου 2021

Σμυρνέϊκα κουλουράκια !!!!


Σμυρνέϊκα αυθεντικά κουλουράκια !!!!.. Συνταγή που κάνει εδώ και τουλάχιστον 50 χρόνια η μαμά μου και την ακολουθώ πιστά.Το αποτέλεσμα πάντα με δικαιώνει.. 😋😋
Υλικά..
620γρ βούτυρο Φυτινη
375γρ ζάχαρη
1/2 ποτήρι νερού κονιάκ
1/2 ποτήρι νερού χυμό πορτοκαλιού
2 βανίλιες
3 κουταλάκια μπεικιν
250γρ γάλα πλήρες
Αλεύρι (πάνω από 1 κιλό) μέχρι να έχουμε μια εύπλαστη ζύμη που δεν κολλάει στα χέρια.
Εκτέλεση..
Στο μίξερ χτυπάμε πολύ καλά τη φυτινη και την ζάχαρη.. Προσθέτουμε ένα ένα τα υγρά μας ανακατεύοντας συνέχεια. Έπειτα τις βανίλιες και τέλος το μπεικιν και το ένα κιλό αλεύρι.. Αφού ανακατευτούν πολύ καλά μεταφέρω το μείγμα μου σε μία μεγαλύτερη λεκάνη και συνεχίζω σιγά σιγά με το δεύτερο αλεύρι μέχρι να έχω το επιθυμητό αποτέλεσμα (να μην κολλάει στα χέρια μου)
Από το δεύτερο πακέτο σήμερα δεν μου πήρε ούτε το μισό.
Αλείφουμε με αυγό και ψήνουμε στους 180 βαθμούς μέχρι να πάρουν ωραίο χρώμα. 

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία  Matia Alvanou