Σάββατο 17 Ιουνίου 2023

Ρεβιθοκεφτέδες αρωματικοι τραγανοί φανταστικοί !!!


 .


Σήμερα .. Ρεβιθοκεφτέδες αφράτοι τραγανοί όπως τους έφτιαχνε η γιαγιά μου ακριβώς κ τους εξαφανίζαμε εμείς μικρά τότε .. Δεν τα έβραζε ποτέ !!! Δοκιμάστε τους κ θα ενθουσιαστείτε από την γεύση τους !!!

ΥΛΙΚΑ-ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Βάζω στο νερό από το βράδυ τα ρεβίθια ..

Συνήθως μαγειρεύω ρεβίθια κ κρατάω και για ρεβιθοκεφτέδες τα μισά ή όσα θέλω.

Το πρωί τα στραγγίζω κ τα βάζω στο μούλτι -η γιαγιά μου τα κοπάνιζε στο γουδί - 

Τα πολτοποιώ αρκετά να μην υπάρχει ολόκληρο ρεβίθι.

Τα αδειάζω στο μπολ.

Αρχίζω και προσθέτω σε ενάμιση ποτήρι του νερού που μέτρησα .

4 κρεμμυδάκια φρέσκα ψιλοκομμένα 

3 κρεμμύδια ξερά ψιλοκομμένα

λίγο δυόσμο ψιλοκομμένο 

Ανηθο μπόλικο ψιλοκομμένο 

Μαϊντανό ψιλοκομμένο 

2 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένο εγώ βάζω 3 σκελίδες 

αλάτι πιπέρι

Εγώ προσθέτω μία κοφτή κουταλιά γλυκού μπέικιν πάουντερ για πιο αφράτα -προαιρετικά-

.

Τα ανακατεύω καλά και δοκιμάζω λίγο για το αλάτι.

Προσθέτω 1 ποτήρι του κρασιού νερό ανακατεύω κ αρχίζω να προσθέτω λίγο λίγο αλεύρι τόσο όσο να πήξει το μείγμα και να στέκεται στο κουτάλι .


Βάζω μπόλικο ελαιόλαδο στο τηγάνι κ μόλις έρθει σε μέτρια θερμοκρασία παίρνω κουταλιές τις τοποθετώ στο τηγάνι τις πατάω λίγο με το κουτάλι και αφήνω να τηγανιστούν από την κάτω πλευρά.

-Εδώ εγώ στην φωτογραφία έβαλα πολλούς βιαζόμουν.. μην γεμίσετε το τηγάνι αφήστε λίγο χώρο καλύτερα.

Μόλις ψηθούν από την κάτω πλευρά κ πάρουν χρώμα με δύο πιρούνια τους γυρνάμε  να τηγανιστούν κ από την άλλη πλευρά .

Τους ακουμπάμε σε απορροφητικό χαρτί και τους εξαφανίζουμε ..Εγώ πάντως τηγανίζω κ τρώω.. !!!

Δεν γίνονται στον φούρνο αν αναρωτιέστε οι συγκεκριμένοι !.

Γίνονται αφράτοι τραγανοί και πάρα πολύ νόστιμοι !!! Δοκιμάστε τους κι έτσι χωρίς βράσιμο !!!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ !