Σάββατο 22 Ιουνίου 2024

Πορτοκαλόπιτα γευστική !!!


 
Πορτοκαλόπιτα γευστική μοναδική !!!!  

Υλικά_

1 πακέτο φύλλα κρούστας Βηρυτού,

200ml.σπορελαιο,

100 γρ ζάχαρη,

1 φ.μπεικιν,

4 αυγά,

400 γρ γιαούρτι στραγγιστό

ξύσμα ενός πορτοκαλιού!   

 Εκτέλεση:

Καταρχήν εγώ τα φύλλα κρούστας τα είχα απλωμένα σε τραπεζομάντιλο για ένα 24ωρο να ξεραθούν πολύ!!      

Χτυπάμε τα ασπράδια με μια πρέζα αλάτι να στέκεται το μείγμα!   

Χτυπάμε τους κρόκους με την ζάχαρη,το μπέικιν,το ξύσμα,το σπορέλαιο!

Τέλος το γιαούρτι!

Ρίχνουμε σε 4 δόσεις την μαρέγκα στο μείγμα κροκων και ανακατεύουμε πολύ απαλά!

Τέλος σπάμε λιγα-λιγα φύλλα και ανακατεύουμε πολύ καλά να μην κολλάνε μεταξύ τους!    Λαδώνουμε πολύ καλά το ταψί μας η πυρέξ (28 ν) ρίχνουμε το μείγμα!

Το αφήνουμε 20 λεπτά και στην συνέχεια ψήνουμε στους 180 β μέχρι να κοκκινίσει πολύ καλά

!(Εμένα μου πήρε 50 λεπτά)

Τρύπησα  στο μισάωρο με οδοντογλυφίδα!

Την βγάζουμε και την αφήνουμε να κρυώσει !   

ΣΙΡΟΠΙ:

Υλικά_Μετράμε με το ίδιο ποτήρι:

2 ποτήρια νερό,

1 ποτήρι χυμό φρέσκων πορτοκαλιών,

3 ποτήρια ζάχαρη,

μισό πορτοκάλι την φλούδα του,

1 κ σ γλυκόζη!   

Εκτέλεση:

Τα βράζουμε όλα εκτός γλυκόζη μέχρι να δέσουν πολύ καλά(εμένα μου πήρε 12 λεπτά)στο τελευταίο πεντάλεπτο ρίχνουμε την γλυκόζη!

Το κατεβάζουμε το αφήνουμε σε θερμοκρασία δωματίου 10 λεπτά και στην συνέχεια σιροπιάζουμε σιγα-σιγα!      

Αφήνουμε τουλάχιστον 3 ώρες πρώτου την κόψουμε!

Και εάν θέλουμε σερβίρουμε με παγωτό καϊμάκι όπως εγώ εδώ!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κ. Tzeni Tsanaktsidou-Ομάδα-ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ!!!!! ΑΓΑΠΑΜΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ!!!!!!