Τετάρτη 16 Ιουνίου 2021

Δροσερό κι ελαφρύ μιλφέιγ !!!



Έτοιμο το γλυκάκι μας, δροσερό κ ελαφρύ! 

Σχεδόν δυο πακέτα μπισκότα κράκερς, κόκκινη συσκευασία που τα μούλιασα ίσα ίσα σε γάλα που το ειχα βάλει σε ένα ταψάκι. 

Στρώνω μια κρέμα μιλφέιγ ( παρασκευασμένη σύμφωνα με τις οδηγίες της). 

Άλλη μια στρώση μπισκότα κ πάλι ένα φάκελο κρέμα μιλφέιγ. 

Άλλες φορές αντί κρέμα μιλφέι χρησιμοποιώ κρεμα γιώτης στιγμής. 

Κάλυψα με μια λεπτή στρώση σαντιγί κ γαρνίρισα με θρυμματισμένο μπισκότο κράκερς, κανέλα, ανακάλυψα κ μερικά αμύγδαλα φιλέ.

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία   Maria EfremidiΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ!!!!! ΑΓΑΠΑΜΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ!!!!!!

Λουκανοπιτάκια με βελούδινη ζύμη !!!



Λουκανοπιτάκια με βελούδινη ζύμη  !!!

 Υλικά

700 γραμ αλεύρι 

μια μαγιά 

ένα γιαουρτάκι 

ένα ποτήρι κρασιού λάδι 

50 γραμ βούτυρο 

δυο ασπράδια 

ένα κουτάλι αλάτι 

και ένα κουταλάκι  ζάχαρη
Βάζεις όλα τα υλικά μαζί τα ζυμώνεις με το χέρι και περιμένουμε  να φουσκώσει το μείγμα και μετά τα πλάθουμε  βάζουμε και το λουκανικάκι και ψήνουμε  στους 180 βαθμούς. 

Συνταγή από κυρία  Παλμιρα Αριστου

Μοσχαράκι λεμονάτο κατσαρόλας !!!




ΜΟΣΧΑΡΑΚΙ ΛΕΜΟΝΑΤΟ ΚΑΤΣΑΡΟΛΑΣ.❤️

Υλικά

1 Κιλό κρέας σε μπουκιές από ελιά

3 Κρεμμύδια

2 Καρότα

2 Δαφνόφυλλα,,3 μπαχάρι

2 Κουταλιές καλά γεμάτες κορν φλάουρ

Χυμό από δυο λεμονιά!

Αλάτι ,πιπέρι

Ξύδι για το σβήσιμο

1 Ποτήρι του κρασιού κρασί ότι έχετε!!

Λίγο λάδι για το τσιγάρισμα!!

Εκτέλεση

Βάζω πρώτα σκέτο το κρέας στην κατσαρόλα!!Μόλις φύγουν τα υγρά του το σβήνω με το ξύδι,μετά ρίχνω το λάδι τα κρεμμύδια τα καρότα σε ροδέλες και τσιγαρίζω !!!

Σβήνω με ένα ποτήρι σχεδόν γεμάτο κρασί , περιμένω να εξατμιστεί το κρασί και ρίχνω αλάτι πιπέρι τα δαφνόφυλλα τα μπαχάρια νερό και σκεπάζω!!Τελος όταν είναι έτοιμο και μένει το ανάλογο νερό του μέσα διαλύω τις δυο κουταλιές κορν-φλάουρ και τις ανακατεύω με το χυμό από τα δυο λεμόνια και το ρίχνω μέσα στην κατσαρόλα δεν ανακατεύω κουνάω την κατσαρόλα ,πήζει κατευθείαν και σερβίρω με ρύζι η πατάτες τηγανιτές!! 

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία  Gogo Samiou ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ -ΗΔΕΣ

Τσιζ κέικ κεράσι !!!

 
ΤΣΙΖ ΚΕΙΚ ΚΕΡΑΣΙ..!!!
Υλικα   
2 πακετα πτι μπερ παπαδοπουλου θρυματισμενα στο μίξερ
1/2 πλακα βούτυρο  λιωμενο
2κουτια τυρι κρεμα φιλαδελφεια
1 κουτι φυτικη κρεμα μορφατ
ζαχαρη αχνη οσο γλυκο εσεις το θελετε,εγω εβαλα μια κουπα!!

.


ΕΚΤΕΛΕΣΗ    
Ανακατεύω το μπισκοτο με το λιωμενω βούτυρο,σημείωση πρεπει να ειναι καλα βρεγμενο το μπισκοτο αν δειτε συμπληρωστε και αλλο βιταμ, στρώστε ομοιόμορφα το μπισκοτο σε ταψι η μεσαιο τσερκι χτυπηστε το τυρι με την κρεμα και τη ζαχαρη αχνη 10 λεπτα στο μιξερ δοκιμάστε ποσο γλυκο το θελετε και αν ειναι συμπληρωστε και αλλη ζαχαρη,στρωστε επανω στο μπισκοτο και προσθεστε μαρμελάδα κερασι το βαζουμε στο ψυγειο μεχρι να παγωσει καλα..!!
Για να πηξη η μαρμελαδα βαλτε την σε κατσαρολακι με δυο κουταλιες κορν φλαουρ κ ανακατεψτε μεχρι να γινει σαν τζελ.....αν το κερασι σας ειναι κονσερβα προσθεστε κ δυο κουταλιες ζαχαρη αχνη !!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία Gogo SamiouΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ / ΗΔΕΣ

Αρνίσια συκωταριά !!!


ΑΡΝΙΣΙΑ ΣΥΚΩΤΑΡΙΑ!!

Υλικά
1 συκωταριά από αρνάκι
1 ποτήρι του κρασιού λευκο κρασί
1 ποτήρι του κρασιού λάδι
λίγο ξίδι για το σβήσιμο
χυμό από 1 λεμόνι
Αλάτι ρίγανη πιπέρι

Εκτέλεση

Πλένω και ζεματάω την συκωταριά!! Μετά την κόβω σε μικρά κομμάτια!! Μέσα σε τηγάνι προσθέτω τη συκωταριά σβήνω με λίγο ξίδι και ρίχνω τόσο νερό όσο να τη σκεπάζει!! Αφήνω να βράσει και μόλις πιει το νερό της σβήνω με ένα ποτήρι του κρασιού κρασί και προσθέτω λίγο λάδι!!Μετά ρίχνω αλάτι,ρίγανη και πιπέρι
Την αφήνω να τηγανιστή!! Ρίχνω χυμό από 1 λεμόνι σε 3 λεπτά σβήσω. Καλή όρεξη και καλή επιτυχία!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία Gogo Samiou Οι Χρυσοχερες-ηδες
 

Πένες με αλλαντικά και τυρί ... Θαυμάσιο σε γεύση ..εύκολο πολύ !!!

.



 Σημερινό ...Ενα πολύ νόστιμο φαγητό πολύ γρήγορο που αρέσει πολύ σε μικρούς και μεγάλους !!! Φτιάξτε το και θα με θυμηθείτε !!!

Βράζουμε τις πένες .

Τις σουρώνουμε και τις αφήνουμε μέσα στην κατσαρόλα .

Σε ένα τηγάνι κόβουμε 5 φετούλες ψιλοκομμένο μπέικον και 1 πακετάκι λουκανικάκια κοκτέιλ ..αν δεν βρείτε βάλτε ένα πακετάκι γύρω στα 6 είναι μεγάλα κομμένα σε ροδελίτσες λεπτές .

..

,,


.



Προσθέτουμε και ελάχιστο λαδάκι και τα σοτάρουμε να μα μαραθούν .

Ρίχνουμε τις μισές πένες στο ταψάκι μας και ρίχνουμε το μισό υλικό από το μείγμα μπέικον λουκάνικα προσθέτουμε και λίγο τυρί γκούντα τριμμένο -εγώ έβαλα τσένταρ .. και ανακατεύουμε και τα ισιώνουμε στο ταψάκι ή στο πυρέξ..

.



.




Με το χέρι τρίβουμε σε όλη την επιφάνεια μπόλικο τυρί φέτα να καλύψει όλη την επιφάνεια .

Ρίχνουμε από πάνω από την φέτα και τις υπόλοιπες πένες και προσθέτουμε το υπόλοιπο μείγμα μπέικον λουκανικάκια και τριμμένο τυρί και ανακατεύουμε προσεκτικά και ισιώνουμε .

.



Από πάνω ρίχνουμε 1 κρέμα γάλακτος παντού να πάει και καλύπτουμε με τριμμένο τυρί .

Ψήνουμε στους 180 αέρα ίσα να λιώσουν τα τυριά  και να πάρει χρώμα .

.






Φτιάξτε το και θα με θυμηθείτε !!!! 

Από ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ 


Σοκολατόπιτα αφράτη ζουμερή πεντανόστιμη !!!


 Σοκολατόπιτα Κόλαση!!! Ζουμερή, Αφράτη, και πεντανόστιμη. Γρήγορη στην παρασκευή της, σε ενα μπολ και με Γλάσο σοκολάτας που θα λατρέψετε!!!


ΣΟΚΟΛΑΤΟΠΙΤΑ
4 Αυγά
200 γρ ζάχαρη κρυσταλλική
200 ml γάλα
100 ml ηλιέλαιο
150 γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις
80 γρ κακάο
20 γρ μπεικιν παουντερ 

.




ΓΛΑΣΟ ΤΟ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΣΕ ΔΥΟ ΔΟΣΕΙΣ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ
450 ml γάλα
150 ml ηλιέλαιο
300 γρ ζάχαρη
105 γρ κακάο

Τρούφα ή Φιστίκι για πασπάλισμα

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΔΩ -->  https://youtu.be/i_xzpPZiFFI