Πέμπτη 17 Ιουνίου 2021

Φιλέτο κοτόπουλο με μαρινάδα γιαουρτιού !!!!


 Φτιάξτε το πιο απλό & Πεντανόστιμο Γεύμα!! Φιλέτο κοτόπουλο με Μαρινάδα γιαουρτιού και λαχανικά στον φούρνο!!😊👌 Τα απλά είναι τα καλύτερα !!!
Υλικά
700 γρ (3 κομμάτια)φιλέτο στήθος κοτόπουλο)
100 γρ στραγγιστό γιαούρτι
1 κτσ ελαιόλαδο
1 κτγ αλάτι
1/2 κτγ πάπρικα γλυκιά
1/2 κτγ κουρκουμά
1/4 κτγ πιπέρι
1 σκελίδα σκόρδου
-------------------------------------------

2 πατάτες
1 μελιτζάνα
1 μέτριο κρεμμύδι
2 πράσινες πιπεριές
1 κόκκινη πιπεριά
1 κολοκυθάκι
2 ντομάτες
70 γρ ελαιόλαδο
1/2 κτγ θυμάρι
1/2 κτγ ρίγανη
1 κτσ μουστάρδα
1,5 κτγ αλάτι
1/2 κτγ πιπέρι
1/2 κτγ πάπρικα γλυκιά
-----------------------------------
35x43

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΔΩ --> https://youtu.be/BATimBqk3Ro

Σοκολατόπιτα της στιγμής !!!


 

ΕΥΚΟΛΗ ΣΟΚΟΛΑΤΟΠΙΤΑ ΣΤΙΓΜΗΣ...❤️
250 γραμμάρια βούτυρο
 4 αυγά
 2 βανίλιες
 1,1/2 φλιτζάνια  του τσαγιού ζάχαρη
 3/4 του φλιτζανιού κακάο
 ½ φλιτζάνι του καφέ αμαρετο η κονιακ  
1,1/2 φλιτζάνι αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
 1 μεγάλη κουταλιά της σούπας baking powder
1 χούφτα ξηρούς καρπούς αν θέλετε
 1 φλιτζάνι του τσαγιού ζεστό νερό
 Σε μία κατσαρόλα λιώνουμε το βούτυρο με τη ζάχαρη σε πολύ χαμηλή φωτιά, στη συνέχεια προσθέτουμε το κακάο και ανακατεύουμε καλά..παίρνουμε ένα φλιτζάνι του τσαγιού από αυτό το μείγμα και το φυλάμε στην άκρη , θα το ρίξουμε στο τέλος επάνω στην σοκολατόπιτα......προσθέτουμε το  ζεστό νερό και ανακατεύουμε καλά... σε ένα πιάτο χτυπάμε τα αυγά με τη βανίλια και τα προσθέτουμε στο μείγμα της κατσαρόλας καί στο τέλος ρίχνουμε το αλεύρι  το μπεικιν κ το ποτό μας... Ανκατεύουμε καλά και βάζουμε σε ένα μικρό πυρέξ 20χ20και ψήνουμε μόνο για 20 λεπτά στους 180,όχι παραπάνω για να είναι μαλακή μέσα...Όταν την ψήσουμε προσθέτουμε στο μείγμα τους που είχαμε κρατήσει νωρίτερα τους καβουρδισμενους καρπούς ψιλοκομμένους εάν θέλουμε... και το ρίχνουμε επάνω στην σοκολατοπιτα!!!! Σερβίρουμε με παγωτό...!!!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία Gogo SamiouΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ / ΗΔΕΣ

Ζυμαρικά με τόνο ...ένα φαγητό που το φτιάχνουν στην Ιταλία πολύ !!!

.

Σημερινό ...Ζυμαρικά  με τόνο ...ένα φαγητό που το φτιάχνουν στην Ιταλία πολύ ...από ότι μου είπε  φίλη μου και το έφτιαξα !!! Γρήγορο πολύ νόστιμο με ξεχωριστή γεύση !!! Αρεσε σε όλους !!!!

΄Βράζουμε τις ταλιατέλες ή τα μακαρόνια και συχρόνως μόλις τα ρίξουμε στο νερό βάζουμε στο τηγάνι ένα ή δύο τόνους ..εγώ έβαλα δύο ..σε λαδάκι να είναι .

Προσθέτουμε και δυό τρείς σκελίδες σκόρδο τσακισμένες με την ανάποδη ενός ποτηριού.

Σε σιγανή φωτιά τα σοτάρουμε και πατάμε τον τόνο να γίνει όπως τον βλέπετε .

Με ένα πιρούνι βγάζουμε τα ζυμαρικά που θα έχουν βράσει και τα βάζουμε μέσα στο τηγάνι και προσθέτουμε και τρεις κουταλιές τις σούπας από το ζουμί των ζυμαρικών .

Ανακατεύουμε καλά κουνώντας το τηγάνι για λίγα λεπτά.

.


Προσθέτουμε μία χούφτα μαιντανό και ανακατεύουμε μαγειρεύοντας για λίγα λεπτά ακόμη.

Και έτοιμη !!! Τόσο απλά γρήγορα και πολύ νόστιμα !!!


 Σερβίρουμε και ορμάμε ..είναι πεντανόστιμη και αρωματική με το σκορδάκι !!!

Από ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ 


Αν θέλετε βάζετε τυράκι τριμμένο προαιρετικά ... κανονικά γίνετε με μακαρόνια αυτή η συνταγή αλλά είχα ταλιατέλλες ..ωραίο έγινε και έτσι !
 




Χωρίς Τηγάνι χωρίς λάδια τις πιο νόστιμες Μελιτζάνες !!!


Φτιάξτε Χωρίς Τηγάνι χωρίς λάδια τις πιο νόστιμες Μελιτζάνες σε 5'λεπτα ευκολάκι !!!

Υλικά
2 μελιτζάνες
1 η 2 κουταλιές ελαιόλαδο
πάπρικα, ρίγανη, σκόνη σκόρδου
μοτσαρέλα


ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΔΩ--> https://m.youtube.com/watch?v=riUxkJYFmHc&feature=share

Τετάρτη 16 Ιουνίου 2021

Σοκολατάκια ανώμαλα !!!

 .


Σοκολατάκια ανώμαλα εύκολα και αγαπημένα ♥️♥️

Καβουρντισα 250 γραμ φουντούκια ..σε μπεν μαρι 

200 γραμ κουβερτούρα με μια κουτάλια σπορέλαιο ..

Εριξα τα φουντούκια μέσα και έβγαζα με κουτάλι πάνω σε λαδόκολλα να παγώσουν.

Συνταγή από κυρία Παλμιρα Αριστου
 

Υπέροχη καρυδόπιτα σαν της μαμάς !!!



Υπέροχη καρυδόπιτα σαν της μαμάς !!!


Τι κάνω
Χτυπώ 8 κροκους με 8 κ.σ.ζαχαρη πολύ καλά. 

Προσθετω μισό κ.γ σόδα  διαλυμενη σε μισό φλυτζανακι κονιακ ,ξύσμα ενός πορτοκαλιού,1 κ.γ κανέλα.

Εχω κανει μαρεγκα τα 8 ασπράδια σε αλλη λεκάνη και αρχιζω να προσθετω στο πρωτο μείγμα εναλλαξ μια κουταλια μαρεγκα μια κουταλια σιμιγδαλι ψιλό( αυτό συνολικα πρεπει να ειναι 8 κ.σ) στο οποιο σιμιγδαλι πρέπει να εχω προσθεσει 2 κ.γ γεματα μπεικιν παουντερ ,ανακατευοντας με σπατουλα πλεον απαλά και στο τελος 8 κ.σ καρυδι. 

Ψηνω σε προθερμασμενο φουρνο στους 150 βαθμ σε νούμερο 28 ταψακι αλουμινενιο και βουτυρωμενο στην μεσαία σχαρα σε αεροθερμο!!! 

.



Σιρόπι:
3 φλυτζάνες ζαχαρη δυομισυ φλυτζανες νερό ενα ξυλακι κανέλα στη μεγιστη θεροκρασία του ματιού της κουζίνας μετρώ 7 λεπτα της ωρας από το σημειο του βρασμού σβήνω και σιροπιάζω  όταν βγεί απο τον φουρνο. Η καυτό σιροπι και ζεστό γλυκό η κρυο σιροπι  και καυτό γλυκό!!!
Καλή επιτυχία σε οσες την επιχειρήσουν!!!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία  Μαιρη Καπνιση ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ !!!! ΑΓΑΠΑΜΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ !!!!

Αλμυρά ταρτάκια σκέτος αφρός !!



Αλμυρά ταρτάκια σκέτος αφρός !!

Για τη ζυμη 

ενα ποτηρι χλιαρό γαλα,

ενα ποτήρι  χλιαρό νερο,

ενα ποτηρι οχι γεμάτο λαδι ελαφρύ ,

μια μαγια ,

ενα κουτάλι σουπας ζαχαρη 

μισο κουταλάκι αλατι ,

αλευρι 700 γραμ...

Ολα τα υλικά μαζί ζυμώνουμε αφήνουμε  να φουσκωσει και βαζουμε σε θήκες μαφινς ...

Γεμιση ..

Μπόλικο κασέρι μπέικον που εχω περασει στο αντικολλητικό τηγανι ,δυο κουταλιές γιαουρτι δυο αυγα και πιπερι .

Ψήνουμε στους 180 βαθμούς .

Συνταγή από κυρία  Παλμιρα Αριστου