Πέμπτη 24 Ιουνίου 2021

Μόνο 3 υλικά χωρίς κρυστάλλους παγωτό σοκολάτα !!!


  Φτιάξτε πολύ εύκολα με μόνο 3 υλικά χωρίς κρυστάλλους και χωρίς παγωτομηχανή πεντανόστιμο παγωτό σοκολάτας και δεν θα ξαναγοράσετε άλλο παγωτό!!

ΥΛΙΚΑ
660 μλ κρύα κρέμα γάλακτος 35% λιπαρά
400 γρ καραμελωμένο ζαχαρούχο
80 γρ κακάο σκόνη
-------------------------------------
ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ
60 γρ σταγόνες κουβερτούρας
-----------------------------------
30χ11 εκ.
(Η συνταγή βγάζει 1,8 λίτρα παγωτό)



Δείτε την συνταγή εδώ : https://youtu.be/OkY1czoakik

Ροδακινόπιτα ανάποδη !!!!


 Τι θα λέγατε για μια ζουμερή Ανάποδη Ροδακινόπιτα στο Τσακ Μπαμ?!! - Απογειώστε την με μια μπάλα Παγωτό από πάνω !!

ΥΛΙΚΑ
4 ροδάκινα
100 γρ καστανή ζάχαρη
100 γρ βούτυρο
---------------------------------
250 γρ αλεύρι που φουσκώνει
4 μέτρια αυγά
200 γρ καστανή ζάχαρη
2 βανιλίνες
1 ροδάκινο σε κομμάτια
50 γρ γάλα
----------------------------------
26 εκ.
Δείτε την συνταγή εδώ : https://youtu.be/Bgjnb533224

Πατατοκροκέτες!!!


 Πεντανόστιμες πατατοκροκέτες!!!


Υλικά:
- 700 γρ. πατάτες

- 70 γρ. φέτα

- 1 χούφτα κεφαλοτύρι

- 2 αυγά

- 2 κ.σ. φρυγανιά τριμμένη

- 1 χούφτα δυόσμο

- 1/2 κ.γ. μοσχοκάρυδο

- 1 κ.γ. αλάτι

- πιπέρι

Δείτε τη συνταγή εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=DmoQ50R26nQ

Τούρτα Bounty !!!!



Αγαπημένη ΤΟΥΡΤΑ BOUNTY!!!

ΣΥΝΤΑΓΉ:

ΠΑΝΤΕΣΠΆΝΙ::

5 αυγά,

125 γρ ζάχαρη,

155 γρ αλεύρι Φαριναπ,

4 κ σ κακάο,

1 βανίλια!!! 

ΕΚΤΈΛΕΣΗ:::

Χτυπάμε τα αυγά με την ζάχαρη και την βανίλια!

Σταματάμε το μίξερ και ρίχνουμε σε δόσεις το αλεύρι-κακαο κοσκινισμένα! 

 Ανακατεύουμε πάρα πολύ απαλά χωρίς να βγάλουμε τον αέρα!!!! 

Βάζουμε λαδόκολλα σε ταψί(26 ν) ρίχνουμε το μίγμα απαλά το ισιώνουμε και το ψήνουμε στους 180 β προθ.αντισ μεσαία σχάρα για 35 λεπτά φυσικά ανάλογα τον φούρνο!!! 

Όταν το βγάζουμε το αφήνουμε να κρυώσει τελείως και το κόβουμε!!!

ΣΙΡΟΠΙ::

Βράζουμε 2 ποτήρια νερό με 2 ποτήρια ζάχαρη για 4 λεπτά και το αφήνουμε να κρυώσει!!! 

ΚΡΕΜΑ ΓΕΜΙΣΗΣ ΣΑΝΤΙΓΊ:::

Χτυπάμε 1 μορφατ μεταλλικό κουτί με 300 γρ ζάχαρη άχνη,2 κ.σ.γαλα φρέσκο και όταν γίνει η σαντιγί ρίχνουμε μέσα 200 γρ καρύδα και ανακατεύουμε απαλά! 

ΣΥΝΑΡΜΟΛΌΓΗΣΗ ΟΛΑ ΚΡΥΑ:

Βάζουμε τον πρώτο πάτο το σιροπιαζουμε με κουτάλι!

Βάζουμε σαντιγί απαλά!

Ξανά πάτο παντεσπανιού σιροπιασμα σαντιγί!

Τελειώνουμε με πάτο παντεσπανιού σιρόπιασμα μπόλικη σαντιγί και μπόλικη καρύδα!

Και φυσικά διακόσμηση το νόστιμα BOUNTY!!!!!! 

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία  Tzeni Tsanaktsidou ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ !!! ΑΓΑΠΑΜΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ !!!!

Τετάρτη 23 Ιουνίου 2021

Χατσαπούρι η πίτα στο τηγάνι για βραδινό και πρωινό !!!!



Χατσαπούρι  η πίτα στο τηγάνι για βραδινό και πρωινό !!!!
Η συνταγή είναι μίας φίλη !!!!


Για την ζύμη :
500 γρ γάλα η νερό χλιαρό
1 φακελάκι μαγιά
1 μικρό φλιτζανάκι του ελληνικού καφέ ηλιέλαιο
1 κ γ αλάτι
1 κ σ ζάχαρη
Αλεύρι γοχ όσο πάρει περίπου ένα κιλό για να γίνει μαλακή ζύμη . 

.





Για την γέμιση :
Φέτα , γκούντα , 1 αυγό .
Η ζύμη αφήνουμε 30-50 λεπτά να φουσκώσει. Ανοίγουμε στο μέγεθος του τηγάνι βάζουμε τη γέμιση, μαζεύουμε σε πουγκί και ξανά ανοίγουμε
Τα ψήνουμε στο ζεστό τηγάνι χωρίς λάδι σέ μέτρα μπρός χαμηλή φωτιά και από τις δυο πλευρές μέχρι να ροδίσουν , αφού ψηθούν τα αλείφω με βούτυρο .

Καλή όρεξη !!!!

Εκτέλεση φωτό από την κυρία   'Αννα ΑννούλαΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ / ΗΔΕΣ

 

Γαύρος στον φούρνο σαν τηγανητός !!!!


 Μην λερώνετε Τηγάνια μην μυρίζετε το σπίτι 🏡 με λάδια, δείτε πώς θα το φτιάξετε υγιεινά!!

Υλικά
Γαύρος
αλεύρι κίτρινο ΜΑΝΝΑ ΚΕΡΑΜΑΡΗ
πάπρικα γλυκιά
ρίγανη
λίγες σταγόνες ελαιόλαδο αν θέλετε
σκόνη σκόρδου
κουρκουμά
αλάτι

ψήσιμο στους 200 βαθμούς κελσίου εστία πάνω κάτω για 15 λεπτά περίπου

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΚΤΥΕΛΕΣΗ ΕΔΩ-- https://m.youtube.com/watch?v=5QKdnlNxElA&feature=share

Τρίτη 22 Ιουνίου 2021

Γαύρος μαρινάτος!!!



Γαύρος μαρινάτος!
Φτιάχνουμε το ωραιότερο μεζεδάκι για τσιπουράκι κι όχι μόνο!👌❤️
Έχω ψάξει ,δοκιμάσει,καταλήξει εδώ!
Σας δίνω την ωραιότερη συνταγή που την κάνω χρόνια!
Γαύρος μαρινάτος  που θα έχετε το  καλοκαίρι, και  όλο το χειμώνα !😘❤️
1 κιλό γαύρο  η και παραπάνω
Αλάτι χονδρό
Ξύδι κόκκινο δυνατό
Σκελίδες σκόρδου
Πιπεριά πράσινη
Πιπεριά κόκκινη Φλωρίνης
Λάδι ελαφρύ καλαμποκέλαιο η ηλιέλαιο
Καθαρίζουμε  το γαύρο απ' το κεφάλι και εντόσθεια
Ξεπλένουμε και στραγγίζουμε καλά σε τρυπητό
Κατόπιν σε άλλο τρυπητό τοποθετούμε το γαύρο σε στρώσεις
Πασπαλίζουμε την κάθε στρώση  με χοντρό αλάτι
(Πασπάλισμα !όχι στρώση αλατιού!
  Να μη γίνει πολύ αλμυρός!)
   Βάζουμε κάτω απ' το τρυπητό ένα ταψάκι για τα λίγα υγρά που θα βγάλει και  αφήνουμε στο ψυγείο 3 μέρες !
Την τέταρτη  μέρα ξεπλένουμε καλά το γαύρο όπως είναι  με το τρυπητό κάτω από τη βρύση σε τρεχούμενο  νερό!
Στραγγίζουμε καλά και βάζουμε το γαύρο σε σκεύος  που κλείνει
Ριχνουμε τότε το ξύδι .
Τόσο όσο  να σκεπαστεί ο γαύρος !
Αφήνουμε ένα 24 ωρο  έτσι στο ψυγείο.
Κατόπιν χωρίς να ξεπλύνουμε, έτσι όπως είναι απ το ξύδι ,αφαιρούμε τη ραχοκοκκαλιά
και  βάζουμε σε γυάλινα βάζα, με
κομμένες σκελίδες σκόρδου,πιπεριές, μαϊντανό αν θέλουμε  μέσα!
(Εγώ έβαλα μόνο σκόρδο και πιπεριές και μαϊντανό ρίχνω φρεσκοκομμένο πριν το σερβίρισμα!)
Σκεπάζουμε με το λάδι και τοποθετούμε στο ψυγείο
Μετά από 3-4 μέρες  είναι έτοιμος για κατανάλωση !

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία   Βάνα Ντελή!Μαγειρέματα "Deli"cious!