Τρίτη 6 Ιουλίου 2021

Ζαμπονοτυρόπιτα !!!



 Αυτήν την ΖΑΜΠΟΝΟΤΥΡΟΠΙΤΑ την φάγαμε σε 5 λεπτά!!! Απλή και πεντανόστιμη!!!!Θα γίνει η αγαπημένη για μικρούς και μεγάλους!!Η οικογενειά σας θα την λατρέψει!!

ΥΛΙΚΑ
800 γρ φύλλο σφολιάτας
2 Ντομάτες
1 κτγ πάπρικα γλυκιά
70 γρ πελτέ ντομάτας
1/4 κτγ πιπέρι
1 κτγ αλάτι
1/4 κτγ ζάχαρη
1 μέτριο κρεμμύδι
Ελαιόλαδο
200 γρ τυρί φέτα
100 γρ γάλα
150 γρ μίξη 3 τυριών
70 γρ ζαμπόν σε κομμάτια
--------------------------------
 Βρέχουμε με Νερό
--------------------------------
35χ43 εκ.

Δείτε την συνταγή βήμα βήμα εδώ : https://youtu.be/zRIRMtAve-c

Καραμελωμένα Σφολιατίνια με ζάχαρη και κανέλα!!!


Καραμελωμένα Σφολιατινια με ζάχαρη και κανέλα!!!!Απλά,γρήγορα εξαιρετικά!!! 

ΣΥΝΤΑΓΗ Υλικά:

2 φύλλα Σφολιάτας,

300 γρ ζάχαρη,

2 κ.γ.κανελα,

2 κ.σ βούτυρο λιωμένο!!!! 

ΕΚΤΈΛΕΣΗ: 

Ανακατεύουμε σε ένα μπολακι την ζάχαρη με την κανέλα!!!!

 Βάζουμε λαδόκολλα πάνω στον πάγκο και την πασπαλιζουμε με λίγη ζάχαρη!!!

Τοποθετούμε το ένα φύλλο Σφολιάτας πάνω!!!

Αλείφουμε την Σφολιάτα με βούτυρο!

Πασπαλιζουμε με ζάχαρη και ρολαρουμε και από τις δύο πλευρές!

Κόβουμε κομμάτια ίσα και τα βάζουμε στην λαδόκολλα στο ταψί! 

Τα ψήνουμε στους 200 β προθ μέχρι να κοκκινίσουν! 

Η ίδια διαδικασία και για το άλλο φύλλο! 

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία  Tzeni Tsanaktsidou ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ !!!! ΑΓΑΠΑΜΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ !!!

Κέικ κλασικό !!!


Ένα απλό αφράτο ΚΕΙΚ τρώτε?Τρώτε?? .

Συνταγή:

5 αυγά,

300 γρ ζάχαρη,

200 ml σπορελαιο,

200 ml γάλα φρέσκο,

500 γρ αλεύρι Φαριναπ,

1 βανίλια,

ξύσμα ενός λεμονιού!!!

Χτυπάμε τα αυγά με την ζάχαρη!!

Ρίχνουμε το γάλα και το σπορελαιο!

Τέλος ρίχνουμε το αλευρι-βανιλια-ξυσμα!

Λαδωνουμε καλά το ταψί ρίχνουμε το μείγμα και ψήνουμε στους 180β προθ.για 50 λεπτά !

Σβήνουμε τον φούρνο και το αφήνουμε μέσα αλλά 10 λεπτά!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία   Tzeni Tsanaktsidou ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ !!! ΑΓΑΠΑΜΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ !!!

Μωσαϊκό με 3 υλικά και σοκοφρέτες...!!!


 Μωσαϊκό με 3 υλικά και σοκοφρέτες...!!!
Συνταγή:

Υλικά

-200 γρ. IΟΝ Patisserie κλασική κουβερτούρα
-100 γρ. βούτυρο αγελάδος
-1 ζαχαρούχο γάλα
-5 σοκοφρέτες
-Ξύσμα από ένα πορτοκάλι


Πατήστε εδώ https://youtu.be/5jJHfZhK44E και απολαύστε την πανεύκολη συνταγή!!!

Γλυκό ψυγείου με Μερέντα και καραμελωμένο ζαχαρούχο !!!!



Γλυκό ψυγείου με Μερέντα και καραμελωμένο ζαχαρούχο  !!

Υλικά
2 φάκελα βανίλια κρεμα Γιώτης αυτή που βράζετε
γάλα όσο γράφει η συσκευασία
Ζάχαρη λιγότερη
1 καραμελωμενο ζαχαρουχο
4 κσ Μερέντα
1 ,5 πακέτο μπισκότα πτι Μπερ
Φτιάχνουμε την κρέμα Γιώτης σύμφωνα με τις οδηγίες βάζουμε λιγότερη ζάχαρη από ότι συνηθίζουμε σε πυρέξ απλώνουμε σε όλο τον πάτο την Μερέντα
Βάζουμε μια σειρά μπισκότα
Λίγη κρέμα
Μπισκότα
Απλώνουμε το καραμελωμενο ζαχαρουχο πάνω στα μπισκότα  κρατάμε μια κουταλιά για ντεκόρ
Πάλι κρέμα και στο τέλος πάλι μπισκότα
Παγώνουμε στο ψυγείο και στολίζουμε με Μερέντα και λίγο ζαχαρουχο
Τα μπισκότα δεν τα βρέχουμε μαλακώνουν μόνα τους από την κρέμα  
Προσοχή τρώγεται από το πυρεχ .

Εκτέλεση φωτό συνταγή από  Βικη Αναματερου ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ !!! ΑΓΑΠΑΜΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ !!!!


Κολοκυθοκεφτέδες μούρλια !!!


Κολοκυθοκεφτέδες μούρλια 😋

Τέσσερα κολοκύθια  που τα έτριψα και τα άφησα να στραγγίξουν ..

Πρόσθεσα  μαϊντανό και άνηθο ,τρία κρεμμυδάκια φρέσκα ,δύο αυγά μισή κούπα φρυγανιά τριμμένη και μισή πουρέ πατάτας σε σκόνη ,πιπέρι και μισή κούπα ρεγκάτο ...

Εβαλα μια ώρα στο ψυγείο έκανα μπαλάκια τα αλεύρωσα και τα τηγάνισα 😋

Από κυρία  Παλμιρα Αριστου

Μουσακάς όνειρο !!!


Μουσακά αγαπημένο έφτιαξα σήμερα κι έγινε Μπουκιά και συχώριο 😋😋
Θα μου πείτε τώρα με τέτοια ζέστη μουσακά;;;😂 😂😂

Είναι όμως πολύ ελαφρύς γιατί όλα τα λαχανικά τα ψήνω στο φούρνο σε λαδόκολα... Πρώτα οι πατάτες μετά τα κολοκύθια και τελευταία οι μελιτζάνες... Κομμένα όλα σε φετούλες, ραντίζω με λίγο ελαιόλαδο και λίγο αλατάκι, και τα ψήνω στους 180 γιατί ο φούρνος μου είναι πολύ δυνατός,,✓✓
Σε 32αρι ταψί στρώνω πρώτα τις πατάτες κατόπιν τα κολοκύθια μετά τις μελιτζάνες, και πασπαλίζουμε με τριμμένο τυρί...✓✓
Ψήνω τον κιμά κανονικά σοτάρω κρεμμυδάκι ελαιόλαδο τον κιμά και ανακατεύω μέχρι να διαλύσει καλά ο κιμάς κατόπιν αλάτι πιπέρι ελάχιστη κανέλα λίγο κύμινο Δάφνη, ανακατεύω να μυρίσουν τα μπαχαρικά και σβήνουμε με κρασί... Όταν εξατμιστεί το κρασί προσθέτω τρεις ώριμες ντομάτες τριμμένες λίγο νεράκι χαμηλώνω τη θερμοκρασία στο μισό να σιγοψηθεί και να μείνει μόνο με το λαδάκι του... Όταν ετοιμαστεί ρίχνω πάνω από τα λαχανικά και τον στρώνω ομοιόμορφα.. σκεπάζω λίγα από τα λαχανικά σε μία στρώση μαζί με πατάτα κολοκύθι μελιτζάνα, ίσα να καλυφθεί ο κιμάς, και αρχίζω να φτιάχνω την μπεσαμέλ..✓✓
Ρίχνω στην κατσαρόλα 2 κουταλιές βούτυρο... Μόλις λιώσει ρίχνω ένα λίτρο γάλα και όταν χλιαρίνει, προς Θεού να μην κάψει... Κατεβάζω από την εστία και ρίχνω μέσα από σίτα 7 κουταλιές αλεύρι... Ανακατεύω καλά να διαλυθεί με το σύρμα, βάζω πάνω στην εστία ξανά ρίχνω ένα κουταλάκι κοφτό αλάτι, και ανακατεύω συνεχώς μέχρι να αρχίσει να κοχλάζει και να δέσει η μπεσαμέλ... Κατεβάζω από την εστία ρίχνω μία χούφτα τυρί τριμμένο, ανακατεύω, και στη συνέχεια σπάω δύο αυγά ένα-ένα ξεχωριστά ανακατεύοντας πολύ γρήγορα να ομογενοποιηθεί και να μην ψηθεί το αυγό... Ρίχνω πάνω από το ταψί την κρέμα τι στρώνω πασπαλίζω με λίγο τυρί επιπλέον ψήνω στους 180 βαθμούς μέχρι να πάρει ένα ροδαλό ωραίο χρώμα..✓✓✓
Το παν είναι να καλοψήσουμε τα λαχανικά μας ώστε να μην κατεβάσουν νέρα στο ταψί...✓✓
Επίσης για να μη γίνει στεγνός ραντίζουμε με λίγο παραπάνω λαδάκι τα λαχανικά πριν μπουν στο φούρνο...✓✓
Επίσης βράζουμε πολύ καλά τον κιμά ώστε να μη μείνουν υγρά από την ντομάτα...✓✓

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία   Marina Hatzidaki ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ