Πέμπτη 8 Ιουλίου 2021

Κέικ λεμονιου με κρέμα λεμονιού !!!

Φοβερό κέικ λεμονιου για τον καφέ μας με κρέμα λεμονιού έγινε φανταστικό , αφράτο, και πολύ εύγευστο!!!!

ΥΛΙΚΑ
Κρέμα
450 γρ γάλα
80 γρ ζάχαρη
2 κρόκους
35 γρ κορν Φλάουερ
1 λεμόνι μέτριο ξύσμα και χυμό τα βάζουμε όλα μέσα στην κατσαρόλα

Ανακατεύουμε πολύ καλά βάζουμε να βράσει μόλις αρχίζεις να δένει και να κοχλάζει βγάζουμε από την φωτιά

Βάζουμε μεμβράνη να ακουμπάει πάνω στην κρέμα και αφήνουμε να κρυωσει.

Κέικ μετράμε όλα τα υλικά με φλιτζάνι η ποτήρι του κρασιού η χωρητικότητα να είναι 150 μλ
3 αυγά μεγάλα
1 φλ γιαούρτι αγελαδινό
1 φλ και μισό ζάχαρη
1 φλ αραβοσιτελαιο
Μισό φλ γάλα φρέσκο
1 λεμόνι ξύσμα και από το μισό λεμόνι τον χυμό
4 φλ αλεύρι γ ο χ όχι πολύ γεμάτο κοσκινισμένο
2 κ γλ μπέικιν παουντερ

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Βάζουμε σε μπολ όλα τα υλικά εκτός από το αλεύρι και το μπέικιν χτυπάμε με το μίξερ να ενσωματωθούν καλά

Προσθέτουμε λίγο λίγο το αλεύρι το μπέικιν.

Βουτυρώνουμε και αλευρώνουμε ταψί 26 εκ αδειάζουμε το μίγμα ισιωνουμε

Βάζουμε την κρέμα σε σακούλα κορνε κάνουμε ότι σχέδιο θέλουμε κύκλους η ρόμβους ψήνουμε σε προθερμασμενο φούρνο στις αντιστάσεις στους 170 β για 40-45 λεπτά περίπου

Όταν κρυώσει πασπαλιζουμε με άχνη ζάχαρη.

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία Ξένια Δάρρα  ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ
 

Εύκολο παγωτό με γεύση αυθεντική καϊμάκι!!



Εύκολο παγωτό με γεύση αυθεντική καϊμάκι!!

ΥΛΙΚΑ
1 ζαχαρουχο
1 Ermol (σαντιγί στο τσιγκινο κουτάκι)
2 κουταλιες μελι για να μην πιασει κρυσταλλους το παγωτο
2 _3 κουταλιες σουπας βανιλια (υποβρυχιο με γευση μαστιχας!!

Εκτελεση

Στο μιξερ χτυπαμε πρωτα το Ermol για 8 λεπτα
Στην συνέχεια ρίχνουμε το ζαχαρουχο..(Να είναι παγωμένα) χτύπημε για αλλα 3 λεπτά και ρίχνουμε το μελι και την μαστίχα που εχουμε λιώσει σε μπεν μαρι.. τοποθετούμε σε μπολ με στρώσεις σιρόπι βύσσινο και βάζουμε στην κατάψυξη..!!!!! 

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία  Gogo Samiou ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ

Τετάρτη 7 Ιουλίου 2021

Καλοκαιρινό νόστιμο γλυκάκι !!!



Καλοκαιρινό νόστιμο γλυκάκι πανεύκολο !!!

Εστρωσα σαβαγιαρ στο πυρέξ ελαφρώς βουτηγμένα στο γάλα ..

Χτύπησα μια κρέμα ζαχαροπλαστικής και την έριξα από πάνω ..

Κομματάκια ροδάκινο κομπόστα και μετά πάλι σαβαγιαρ..

Χτύπησα μια Ερμόλ σαντιγί με δυο κουταλιές άχνη και εστρωσα από πάνω .

Τέλος φέτες ροδάκινο και φιλε αμύγδαλο !!

Και στο ψυγείο !!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία  Παλμιρα Αριστου

Σπετσοφάι !!!

·
Σπετσοφάι..!!
Υλικά
1 μεγάλο λουκάνικο χωριάτικο Τρικάλων..
2 πράσινες πιπεριές και 2 Φλωρίνης
10 ντοματίνια
1 κουταλιά σούπας πελτέ
2 κουταλιές σάλτσα σπιτική η εμπορίου
1 κουταλιά του γλυκού μέλι
1/2 φλιτζάνι του τσαγιού κρασί λευκό
Λίγο μπούκοβο καυτερο; αλάτι; πιπέρι και νεράκι ... ελαιόλαδο για το τσιγάρισμα...

Εκτέλεση
Σε τηγάνι βάζουμε λίγο ελαιόλαδο και σοτάρουμε το λουκάνικο.. κόβουμε σε χοντρά κομμάτια τις πιπεριές και ανακατεύουμε με το λουκάνικο μέχρι να μαραθούν... Σβήνουμε με το κρασί στη συνέχεια προσθέτουμε το μέλι τα μπαχαρικά τα ντοματίνια τον πελτέ και τη σάλτσα... ρίχνουμε λίγο νεράκι και σιγοβράζουμε για 20 λεπτά μέχρι να δέσει το φαγητό.

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία Gogo SamiouΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ
 

Αρνίσια παιδάκια..!!



Αρνίσια παιδάκια..!! 

θρούμπι αλάτι κ πιπέρι.... τρίβουμε καλά την σχάρα με μισό λεμόνι αλείφουμε λάδι με λίγο χαρτί Κουζίνας την σχάρα και ψήνουμε 10 λεπτά από την κάθε μεριά...!!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή   Gogo Samiou ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ


Κολοκυθάκια στο φούρνο για σήμερα κάτι σαν κολοκυθοκεφτέδες !!!


Κολοκυθάκια στο φούρνο για σήμερα κάτι σαν κολοκυθοκεφτέδες...
Έτριψα τα κολοκυθάκια στον τρίφτη στο χοντρό και τα άφησα σε ένα σουρωτήρι για 15 λεπτά με λίγο αλάτι και μετα τα στράγγιξα ελαφρώς. 

Τα έβαλα σε  μπολ και πρόσθεσα αυγά άνηθο δυόσμο τυρί κατσικίσιο αλάτι και μαύρο πιπέρι και φρέσκο κρεμμυδάκι ( αλεύρι δεν βάζω λόγω διατροφής) και ανακάτεψα καλά το μίγμα και το άδειασα σε ταψάκι πάνω σε λαδόκολλα.  

Εψησα σε προθερμασμένο φούρνο στους 180/190  βαθμούς ώσπου να ροδίσει.

 Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία  Αννα ΚασσανδρειαΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ / ΗΔΕΣ

Παστίτσιο !!!



Παστίτσιο για σήμερα !!!

Σε ένα βαθύ τηγάνι τσιγαρίζω κρεμμύδι και σκόρδο μετά προσθέτω 1 κιλό κιμά ανάμεικτο και αφήνω να τσιγαριστεί . Στη συνέχεια βάζω σάλτσα ντομάτα ,μαϊντανό, 3 ξυλάκια κανέλα ,αλάτι πιπέρι και αφήνω να μαγειρευτεί...
Ταυτόχρονα έχω βράσει και τα μακαρόνια και τα έχω αφήσει να στραγγίξουν.
Βουτυρώνω ένα ταψί και βάζω τα μακαρόνια μέσα από πάνω κόβω μικρά κομματάκια βούτυρο απλώνω το κιμά να πάει παντού και μετά φτιάχνω την μπεσαμέλ.

Για τη μπεσαμελ

150 γρ. βούτυρο
150 γρ. αλεύρι γ.ο.χ.
1 1/2 λίτρο γάλα
100 γρ. παρμεζάνα, τριμμένη
αλάτι
πιπέρι
μοσχοκάρυδο
3 κρόκους

Εκτέλεσης

Ζεσταίνουμε το γάλα σε μία κατσαρόλα και σε μια άλλη κατσαρόλα λιώνουμε το βούτυρο.
Ρίχνουμε το αλεύρι στο βούτυρο, καβουρδίζουμε λίγο και σιγά σιγά ρίχνουμε το γάλα. Θέλει καλό ανακάτεμα με σύρμα κάθε φορά που ρίχνουμε γάλα στο μείγμα ώστε να μην σβολιάσει το μείγμα μας. Συνεχίζουμε μέχρι να ρίξουμε όλο το γάλα και αφήνουμε στη φωτιά μέχρι να δέσει η μπεσαμέλ.
Μετά προσθέτουμε και την τριμμένη παρμεζάνα και συνεχίζουμε το ανακάτεμα.
Αφού αφαιρέσουμε την κατσαρόλα από τη φωτιά μπορούμε να ρίξουμε 3 κρόκους, αλάτι, πιπέρι, μοσχοκάρυδο και ανακατεύουμε.
Αδειάζουμε και την μπεσαμέλ από πάνω στο κύμα και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 190 η 200 βαθμούς ώσπου να ροδίσει.

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία   Αννα Κασσανδρεια Οι Χρυσοχερες-ηδες