Πέμπτη 8 Ιουλίου 2021

Κάτι σαν καρμπονάρα !!!


·
ΚΆΤΙ ΣΑΝ ΚΑΡΜΠΟΝΆΡΑ
   Σε ένα βαθύ τηγάνι τσιγάρισα  μανιτάρια , λίγο μπέικον, αλάτι και πιπέρι , τα έσβησα με κρασί , εβαλα κρέμα γάλακτος , τυρί κίτρινο.

 Έβρασα μακαρόνια σπαγγέτι σουρωσα και τα έβαλα στο τηγάνι με τα υπόλοιπα υλικά και καλό ανακάτεμα !!! Πολύ πολύ νόστιμο και γρήγορο !!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία  Giannis Artemis PeteinarakisΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ / ΗΔΕΣ


Κέικ κακάο με άρωμα πορτοκαλιού !!!



ΚΕΙΚ ΜΕ ΚΑΚΑΟ ΚΑΙ ΆΡΩΜΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΟΎ 🍊

ΥΛΙΚΆ

1 βιταμ σε θερμοκρασία δωματίου
2 ποτήρια του νερού ζάχαρη
5 αυγά ( 2 ώρες έξω από το ψυγείο)
Μισό ποτήρι του νερού χυμό από φρέσκα πορτοκάλια
Το ξύσμα από ένα πορτοκάλι
Μισό ποτήρι του νερού γάλα φρέσκο
1 μπέικιν
1 φαρίνα

ΕΚΤΈΛΕΣΗ

χτυπάω στο κάδο του μίξερ το βιταμ με την ζάχαρη για 5 λεπτά να αφρατεψουν, προσθέτω τα αυγά ένα,ένα. Εναλλάξ βάζω το χυμό πορτοκαλιού με το γάλα και το αλεύρι,το μπέκιν , και τέλος το ξυσμα από το πορτοκαλι.
Βάζω το ένα τεταρτο από το μείγμα στην βουτυρωμενη και αλευρωμενη φόρμα,το άλλο τεταρτο σε ένα βαθύ πιάτο, και το υπόλοιπο πο έμεινε στο μίξερ το χτυπώ με 2 κσ κακάο.
Προσθέτω το καφέ μείγμα και αυτό στην φόρμα , και τελευταίο βάζω αυτό που είχα κρατήσει στο βαθύ πιάτο.

Το ψήνω σε προθερμασμενο φούρνο στους 150 βαθμούς (Εμένα ο φούρνος είναι δυνατος)
Όταν κρυώσει το πασπαλιζω με άχνη ζάχαρη, και ξύσμα πορτοκαλιού. 

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία  Giannis Artemis Peteinarakis ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ

Κοτόπιτα !!!


 ·
ΚΟΤΌΠΙΤΑ👌👌👌👌👌

Σας έχει μείνει κοτόπουλο ?
Δεν το πετάμε , φτιάχνουμε μια φανταστική κοτόπιτα.

Υλικά

Πιπεριές , κόκκινη, κίτρινη, πράσινη, ψιλοκομμένες
1 ψιλοκομμενο κρεμμύδι🧅
1 μεγάλη ώριμη ντομάτα 🍅 ψιλοκομμένη
3 στρογγυλά μανιτάρια κομμένα 🍄
Κοτόπουλο ψιλοκομμενο
Μπόλικο μαϊντανό ψιλοκομμένο
Αλάτι
Πιπέρι
Βάζω λάδι στο τηγάνι και τα σωταρα για πέντε λεπτά, και στο τέλος τον ψιλοκομμένο μαϊντανο

Έφτιαξα ένα φανταστικό φύλλο 👌👌
Το άνοιξα με τα χέρια 🙌

Υλικά

1 Βιταμ λιωμένο
1 φλυτζάνα χλιαρό νερό
1 κσ αλάτι
Όσο αλεύρι πάρει να γίνει η ζύμη μαλακια
Μοιραζω την ζύμη σε 2 ίσα κομμάτια

Βουτυρωνω ένα ταψί.
1 φύλλο κάτω
Την γέμιση
1 φύλλο πάνω
Βάζω κομμάτια Βιταμ πάνω από την πίτα.

Την ψήνω σε προθερμασμενο φούρνο στους 180 βαθμούς για 20 με 25 λεπτά.

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία  Giannis Artemis PeteinarakisΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ / ΗΔΕΣ

ΣΠΈΣΙΑΛ κορμός FERRERO ROGHER!!!!


Να σας κακομαθω?????Έφτιαξα σούπερ ΣΠΈΣΙΑΛ κορμό FERRERO ROGHER!!!! 

ΣΥΝΤΑΓΉ::

Υλικα_

250 γρ κρέμα γάλακτος πλήρες,

400 γρ Μερέντα,

1 και 1/2 μπισκότα πτι Μπερ σοκολάτα,

4 σοκοφρετες θρυμματισμένες,

15 φουντούκια ολόκληρα καβουρδισμένα!!!!!

 ΕΚΤΈΛΕΣΗ::

Χτυπάμε την κρέμα να αφρατεψει! 

Ρίχνουμε την Μερέντα χτυπάμε 1 λεπτό να ενσωματωθούν!

Σταματάμε το μίξερ και σπάζουμε στο μείγμα τα μπισκότα!

Ρίχνουμε και τις θρυμματισμένες σοκοφρετες!!!!!!! 

Βάζουμε στον πάγκο μας διάφανη μεμβράνη και ρίχνουμε το μείγμα πάνω!!!

Το πατάμε να γίνει τετράγωνο!

Στην μέση ακριβώς βάζουμε μια σειρά τα φουντούκια!

Και προσπαθούμε να το κλείσουμε !!!

Αφού το κλείσουμε το γυροφερνουμε να του δώσουμε το στρογγυλό σχήμα σαν σαλάμι!

Και στην συνέχεια κατάψυξη για όλο το βράδυ! 

Την επόμενη το βγάζουμε από την κατάψυξη βγάζουμε την διάφανη μεμβράνη και το τοποθετούμε πάνω σε μια σχάρα φυσικά κάτω από την σχάρα βάζουμε κάτι η λαδόκολλα η ταψί !

Εάν θέλουμε του βάζουμε Μερέντα η σοκολάτα για επικάλυψη εγώ έκανα ΓΛΑΣΣΟ:

Έβαλα 200 γρ κρέμα γάλακτος να ζεσταθεί!

Έσπασα 180 γρ κουβερτουρα ανακάτεψα μόλις ενώθηκαν κατέβασα από την εστία έριξα 1.κ.σ.βιταμ και 100 γρ φουντούκια καβουρδισμένα ψιλοκομμένα!!!!

Αφού πάγωσε ελαφρώς την έριξα πάνω στο κορμό!!!! 

Και φυσικά είχα κρατήσει λίγο μίγμα να φτιάξω τα σοκολατάκια για διακόσμηση! 

Εάν θέλουμε μέσα στο μείγμα σπάμε λίγα σοκολατάκια Ferrero!!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία Tzeni Tsanaktsidou ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ !!!! ΑΓΑΠΑΜΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ !!!
 

Μελιτζάνες με φέτα τυριά και λουκάνικο στα πήλινα !!!



Μελιτζάνες με φέτα τυριά και λουκάνικο!!!Μερακλίδικο το φαγάκι μας σήμερα!!!

Μελιτζάνες κομμένες σε φέτες
2-3 ντομάτες τριμμενες
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 σκόρδο ψιλοκομμένο
1.κ.σ πελτέ
2-3 φύλλα βασιλικού
Λάδι αλάτι πιπέρι
Φέτα κασέρι τριμμένο χωριάτικο λουκάνικο κομμένο σε ροδέλες.
Κόβω τις μελιτζάνες σε φέτες τις βάζω σε αλατονερο μισή ώρα και μετά τις αφήνω να στραγγίξουν τις λαδώνω ελαφρά και από τις δύο μεριές και τις ψήνω στο φούρνο μέχρι να μαλακώσουν γυρνώντας τες από μια φορά.
Σε ένα κατσαρολάκι βάζω λάδι και τριγαρίζω το κρεμμύδι με το σκόρδο μετά βάζω τις ντομάτες αλάτι πιπέρι και τον πελτε τσιγαριζοντας λίγο προσθέτω ζεστό νερό και τον βασιλικό και αφήνω να σιγοβράζει και να χυλωσει η σάλτσα.
Βάζω στα πήλινα λίγη από την σάλτσα μετά τις μελιτζάνες τριμμένη φέτα το λουκάνικο ρίχνω ακόμα λίγη σάλτσα και το τριμμένο κασέρι.Κλεινω με τα καπάκια και ψήνω στους 180 βαθμούς 1 ώρα περίπου ανάλογα τον φούρνο σας. Λίγο πριν το τέλος ανοίγω τα καπάκια να πάρει λίγο χρώμα!!! Καλό απόγευμα !!! 

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία  Αλεξάνδρα Κυριάκη ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ

Σπανακόπιτα με σπιτικό τραγανό φύλλο !!!!

Ζεστη-Ζεστη Τραγανή ,γευστικια ΣΠΑΝΑΚΟΠΙΤΑ!!! 

ΣΥΝΤΑΓΗ Υλικά ζύμης:

1 κιλό αλεύρι για πίτες,

100 ml ελαιόλαδο,

50 ml ξύδι,

2 κ γ κοφτά αλάτι,

1 κ γ μαγιά ξερή,

2 ποτήρια νερό χλιαρό! 

ΕΚΤΈΛΕΣΗ:::

 Βάζουμε στην λεκανιτσα 4 ποτήρια αλεύρι!!!!

Ανοίγουμε λακουβιτσα!!!

Πάνω στο αλεύρι ρίχνουμε το αλάτι!!!

Μέσα στην λακουβιτσα ρίχνουμε το ελαιόλαδο,το ξύδι,την μαγιά και το νερό χλιαρό!!!

Αρχιναμε να.ζυμωνουμε!!!!

Ρίχνουμε αλεύρι τόσο όσο να φτιάξουμε μια ζύμη λεία να μην κολλάει!

Την σκεπαζουμε για 1 ώρα για να ξεκουραστεί! 

Υλικά Γέμισης:::::

1 κιλό Σπανάκι,

100 ml ελαιόλαδο,

2 ξερά κρεμμύδια τριμμένα,

εάν θέλουμε άνηθο,

εάν θέλουμε 300 γρ τριμμένη φέτα(εγώ δεν έβαλα)

λίγο μαύρο πιπέρι,αλάτι! 

ΕΚΤΈΛΕΣΗ:::

Βάζουμε το λάδι να ζεσταθεί!

Ρίχνουμε το κρεμμύδι και το αχνιζουμε στο χαμηλό!!

Στην συνέχεια ρίχνουμε το Σπανάκι(αφού προηγουμένως το έχουμε πλενει-κοψει)ψιλοκόβουμε εάν θέλουμε Άνηθο,ρίχνουμε το αλάτι και το.πιπερι!

Αφήνουμε να σιγοβραζει μέχρι να πιει τα υγρά του!

Το κατεβάζουμε και το αφήνουμε να κρυώσει τελείως! 

ΕΚΤΈΛΕΣΗ ΦΥΛΛΩΝ::

Βάζουμε την ζύμη στον πάγκο!

Την κόβουμε σε 6 ίσα κομμάτια και τα φτιάχνουμε μπαλιτσες!

 Μέσα σε ένα κατσαρολάκι έχουμε λιώσει 100 γρ βιταμ και έχουμε ρίξει μέσα 100 ml ελαιόλαδο και 100 σπορελαιο!!!! 

Ανοίγουμε τα μπαλάκια σε φυλλαράκια ίσα με ένα πιατακι γλυκού! 

Λαδωνουμε το ένα φυλλαρακι!

Βάζουμε πάνω του το άλλο φυλλαράκι το Λαδωνουμε και αυτό και κλείνουμε με το άλλο!!!

Και ξεκινάμε να ανοίξουμε ένα φύλλο λεπτό!!! 

Λαδωνουμε καλά το ταψί μας και βάζουμε το φύλλο σουρωτα!!!!!

Ρίχνουμε την γέμιση!

Κάνουμε ακριβώς την ίδια διαδικασία και για το άλλο φύλλο!!!

Το βάζουμε πάνω στην γέμιση και φυσικά όσο μπορούμε σουρωμενο!!!!!

Ρίχνουμε το μίγμα(λαδιου-βιταμ) και την ψήνουμε στους 200 β προθ .μεσαία σχάρα αντιστάσεις ώσπου να κοκκινίσει καλά!!!

 Όταν την βγαζουμε την ραντίζουμε με νερό και την σκεπαζουμε με μια πετσέτα!!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία Tzeni Tsanaktsidou ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ !!!! ΑΓΑΠΑΜΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ !!!
 

Αλμυρό στρούντελ !!!


 Φτιάχνουμε ένα υπέροχο αλμυρό στρούντελ με καπνιστή γαλοπούλα και τυριά!!! Μια πολύ εύκολη συνταγή που θα αρέσει σε όλους!!!

  Υλικά
-1 φύλλο σφολιάτας
-300gr καπνιστή γαλοπούλα κομμένη σε κύβους
-200gr κεφαλοτύρι τριμμένο
-200gr τυρί έμενταλ τριμμένο
-1 πράσινη πιπεριά κομμένη σε κύβους
-λίγο λιωμένο βούτυρο

Δείτε την εδώ https://youtu.be/m26sT9ZPpYU