Κυριακή 25 Μαρτίου 2018

Εκμέκ κανταίφι !!!




Πρώτα πρώτα φτιάχνω το σιρόπι μου γιατί πρέπει να κρυώσει για να σιροπιάζω.
Βάζω να βράσουν σε μία κατσαρόλα 500 γρ.νερό με 600 γρ. ζάχαρη και ένα ξυλάκι κανέλας.
Από την ώρα που θα πάρει βράση αφήνω τέσσερα λεπτά.
Προσθέτω και μία κουταλιά μέλι και σβήνω.
Αφήνω να κρυώσει.
Λιώνω σε κατσαρολάκι ένα βούτυρο( lurpark βάζω εγώ).
Ανοίγω το κανταΐφι πολύ καλά.
Βουτυρώνω το ταψί μου και βάζω το κανταΐφι μου σε τρεις στρώσεις βουτυρώνοντας καλά κάθε φορά με ένα πινέλο.
Ψήνω για περίπου μία ώρα στους 160' αέρα μέχρι να ροδίσει καλά.
Μόλις το βγάλω σιροπιάζω... ζεστό κανταΐφι κρύο σιρόπι.
Αφήνω μισή ώρα περίπου να τραβήξει το σιρόπι.
Φτιάχνω την κρέμα μου.
Σε μία κατσαρόλα βάζω δύο λίτρα γάλα με δυόμισι κούπες ζάχαρη και ένα πακέτο κορν-φλάουρ.
Ανακατεύω συνεχώς μέχρι να πήξει (θέλει κάποια ώρα...δεν φεύγουμε πάνω από την κατσαρόλα γιατί αρπάζει εύκολα).
Όταν πήξει αποσύρω από τη φωτιά.



Σε ένα λεκανάκι χτυπάω ένα Βιτάμ σοφτ με δύο φακελάκια βανίλια ή 3-4 κάψουλες βανίλιας και ένα κρόκο αυγού.
Τα προσθέτω στην κρέμα μου και ανακατεύω καλά.
Ρίχνω την κρέμα πάνω από το κανταΐφι μου σκεπάζω με μεμβράνη και βάζω στο ψυγείο για τουλάχιστον τρεις ώρες.
Αφού παγώσει το γλυκό φτιάχνω την σαντιγί.
Χτυπάω μία φυτική κρέμα των 500 ml με μία βανίλια.
Όταν πήξει πολύ την βάζω στο γλυκό μου.
Κάνω σχέδια με ένα πιρούνι.
Καβουρδίζω 150 γρ.φιστίκι Αιγίνης.


Εγώ τα βάζω σε λαδόκολλα στον φούρνο στον αέρα για 15'περιπου.(προσοχή το φιστίκι να έχει κρυώσει για να το ρίξουμε πάνω από το γλυκό)!
Χοντροαλέθω το φιστίκι και το ρίχνω πάνω από το γλυκό.
Πασπαλίζω με αρκετή κανέλα και βάζω για λίγη ώρα στο ψυγείο ακόμα!

Ελλη Τριανταφύλλου -οι χρυσοχερες-οιδες

ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ