Πέμπτη 28 Μαΐου 2020

Τηγανόψωμα αφράτα !!!


Τηγανόψωμα αφράτα ....απλά και πεντανόστιμα!!!!!

Υλικά για το ζυμαράκι
600 γρ αλεύρι γ.ο.χ
1 κούπα χλιαρό νερό
1 φακελάκι ξηρή μαγιά
1 κ.γ κοφτό αλάτι
3 κ.σ λαδι
1κ.σ ξύδι

Για τη γέμιση
300 γρ φέτα
2 κ.σ γιαούρτι αγελάδος
Λίγο αλάτι- πιπέρι
Λάδι ελαφρύ για τηγάνισμα




Εκτέλεση
Ετοιμάζω το ζυμαράκι μου.
Σε μία λεκανίτσα ζυμώματος βάζω το χλιαρό νερό με τη μαγια και ανακατεύω να διαλυθεί.
Προσθέτω το λάδι , το ξύδι το αλεύρι και τέλος το αλάτι.
Ζυμώνω μέχρι να έχω ένα ζυμαράκι εύπλαστο.
Δεν περιμένω να ανέβει η ζύμη.
Σπάω με το πιρούνι μου τη φέτα και ανακατεύω μαζί με το γιαούρτι έτσι ώστε να έχω ένα πηχτό τυρενιο κρεμώδες μείγμα.
Αλατοπιπερώνω ελαφρώς.



Χωρίζω το ζυμαράκι μου σε 8 μπαλίτσες και ανοίγω οβάλ φύλλα λεπτά.
Βάζω μία κουταλιά της σούπας γέμιση από τη μία πλευρά του φύλλου , την απλώνω και κλείνω καλά από πάνω με το υπόλοιπο ζυμαράκι φτιάχνοντας ένα μισοφέγγαρο .
Πατάω ελαφρώς με τα χέρια μου και τραβάω το ζυμαράκι μου να ανοίξει .
Βάζω το λαδι στο τηγάνι να κάψει ( όχι πάρα πολύ λάδι) και τηγανίζω και από τις δύο μεριές μέχρι να ροδίσουν.
Καλή επιτυχία!!!!!
Συνταγή από κ. Tzela Antonopoulou -Οι Χρυσοχέρες-ηδες