Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2020

Μαυρομάτικα σαλάτα απίθανη σε γεύση !!!!


 Mαυρομάτικα φασόλια σαλάτα το σημερινό μου !!! Πραγματικά απίθανη πεντανόστιμη σαλάτα που τα έχει ολα !!!! Την ευχαριστηθήκαμε όλοι !!!

Επλυνα και έβαλα τα φασόλια από το βράδυ στο νερό --η μαμά μου μου είπε δεν χρειάζεται αλλά εγώ τα έβαλα !!

Το πρωί τα σούρωσα ,τα έβαλα στην κατσαρόλα πρόσθεσα ζεστό νερό αρκετά πιο πάνω από τα φασόλια και τα έβρασα περίπουτ 60 λεπτά ..δοκιμάστε ένα γιατί ο χρόνος διαφέρει από κουζίνα σε κουζίνα αλλά και από μάρκα του προιόντος .

Αφού βράσανε τα σούρωσα και τα έβαλα σε μπολ .

Τώρα εδώ προσθέτουμε οτι μας αρέσει ..εγώ θα σας πω τι έβαλα και έγιναν φανταστικά .

Λοιπόν... ψιλοκομμένα 4 φρέσκα κρεμμυδάκια ,1 μικρό ψιλοκομμένο ξερό κρεμμύδι,λίγα κλωνιά άνηθο και μαιντανό ψιλοκομμένο,4 φύλλα μαρούλι ψιλοκομμένο,2 ντομάτες μέτριες ψιλοκομμένες ,2 αγγουράκια μικρά ψιλοκομμένα,1 μικρό καρότο ψιλοκομμένο, λίγα καρύδια που υπήρχαν και του πάνε πολύ,και τέλος αλάτι λάδι και μπόλικο μηλόξυδο ..ένας σεφ φίλος μου είπε να προσθέσω και λίγο κύμινο ..έβαλα και κύμινο και τα ανακάτεψα πολύ καλά και σερβίρισα ..εγώ 2 πιατάκια έφαγα από την νοστιμιά !!!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ