Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2022

Tυροπιτούλα εξπρες στην τοστιέρα !!!


 Ενα νόστιμο κ πανεύκολο σνακ απλό κ πεντανόστιμο που θα γίνει το αγαπημένο σου !!!! Τυροπιτούλα στην τοστιέρα με 3 απλά υλικά στο τσακ μπαμ να την απολαύσεις ζεστή ζεστή όπως κι εγώ τώρα !!!!!

 Υλικά 

 250 γραμ φέτα 

60 γραμ αλεύρι --Είναι 2 και μισή κουταλιές σούπας γεμάτες --

1 αυγό

2 κουταλιές σούπας νερό  

.


Ολα τα υλικά στο μπολ  εκτός την φέτα και τα ανακατεύουμε καλά .

Αμέσως μετά προσθέτουμε την φέτα τριμμένη με το χέρι ..εγώ έβαλα αρκετούτσικη .

.


Αδειάζουμε το μείγμα στην λαδόκολλα και το κλείνουμε διπλώνοντας την όπως βλέπετε στην φωτό .

Εχουμε ανάψει την τοστιέρα να ζεσταθεί το τοποθετούμε κ την κλείνουμε .

.


Το αφήνουμε να ψηθεί καλά θα το καταλάβουμε από τις γραμμές που θα σχηματιστούν ..εμένα στην δικιά μου τοστιέρα μου πήρε 1 τεταρτάκι ..επίσης οταν έκανε τις γραμμές το ξεσκέπασα από πάνω έκλεισα την τοστιέρα κ εψησα λίγο ακόμη !

Δοκιμάστε την είναι φανταστική !!!!

Την συνταγή την είδα στο Athensmagazine !

.



.