Πέμπτη 17 Ιουνίου 2021

Μπανόφι με μερέντα !!!



Μπανόφι!!!!Με μερέντα !!!

250 γρ μπισκότα digestive
125 βουτηρο λιωμένο
2 κ.σ μερέντα
1 ζαχαρούχο καραμελωμένο
1 φυτική σαντιγί 500γρ
2 μπανάνες
Λίγη τριμμένη κουβερτούρα!!!
Εκτέλεση
Σε ένα μπολ βάζω τα μπισκότα τριμμένα στο multi με το βούτυρο και την μερέντα και ανακατέυω καλά. Τα στρώνω σε μια αποσπώμενη φόρμα και τα πιέζω να γίνει λείο.Ψηνω σε προθερμασμένο φούρνο στις αντιστάσεις στους 180 βαθμούς 10 περίπου λεπτά.Το αφήνω να κρυώσει.Μετά βάζω πάνω στην βάση 3 Κ.σ από το καραμελωμένο ζαχαρούχο και το στρώνω να πάει παντού.Βάζω τις μπανάνες σε ροδέλες επάνω και από επάνω την κρέμα που έχω χτυπήσει να αφρατέψει και έχω προσθέσει το μισό κουτάκι καραμελωμένο ζαχαρούχο !!!! Στρώνω την επιφάνεια και στόλισα με το υπόλοιπο καραμελωμένο που το έβαλα σε κορνέ και λίγη τριμμένη κουβερτούρα!!Καλή επιτυχία!!!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία   Αλεξάνδρα Κυριάκη ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ

Κολοκυθόπιτα!!!


Κολοκυθόπιτα!!!! Υπέροχη αφράτη αφράτη !!!!

Υλικά
5 κολοκύθια τριμμένα στον τρίφτη
2 κρεμυδια τριμμένα στον τρίφτη
1 καρότο τριμμένο στον τρίφτη
1 ντομάτα σφιχτή ψιλοκομμένη
1 κόκκινη πιπεριά ψιλοκομμένη
1 πράσινο κρεμμυδάκι ψιλοκομμένο
2 αυγά
1 κούπα σιμιγδάλι ψιλό
1 κούπα αλέυρι φαρίνα
1 φλ του ελληνικού καφέ ελαιόλαδο
1 φλ του νες καφε γαλα
1 φλ φέτα τριμμένη
1 φλ κασέρι τριμμένο
Εκτέλεση!
Βάζω τα λαχανικά όλα σε σουρωτήρι με λίγο αλάτι τα αφήνω μισή ώρα μετά τα στιβω καλά να βγάλουν όλα τα υγρά τους. Σε μια λεκανιτσα χτυπάω τα αυγά μετά προσθέτω το λάδι το γάλα τα στημένα λαχανικά το σιμιγδάλι την φαρίνα και ανακατέυω καλά προσθέτω και τα τυριά και ανακατέυω. Σε ένα λαδωμένο ταψάκι βάζω τον πηχτό χυλό το στρώνω Ρίχνω λίγο λάδι από επάνω και ψήνω στους 180 βαθμούς στις αντιστάσεις με το να πάρει ωραίο χρώμα!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία   Αλεξάνδρα Κυριάκη ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ

Πίτσα !!!


Πίτσα !!!!!

1 φλ γάλα χλιαρό
1 μάγια φακελάκι
1 κ.γ ζάχαρη
1 κ.γ αλάτι
1κ.σ λάδι
2 .5 φλ αλέυρι γ.ο.χ περιπου

Σε ένα μπολ βάζω το γάλα με την μαγιά και την ζαχαρη και αφήνω 10 λεπτά να ενεργοποιηθεί η μαγια( να κάνει φουσκάλες) Μετά προσθέτω το λάδι το αλάτι και το αλεύρι και ζυμώνω μεχρι να εχω ένα ελαστικό ζυμαράκι που να μην κολλάει στα χέρια. Αφήνω σκεπασμένο σε ζεστό μέρος να φουσκώσει 1-2 ώρες! Χωριζω την ζυμη σε τρια μπαλακια!Παίρνω ένα μπαλάκι ζύμης το βάζω σε λαδωμενο ταψακι το απλώνω με το χέρι να πάει παντού βάζω κάτω 2-3 κ.σ σάλτσα ντομάτας και έβαλα γαλοπούλα πιπεριά κόκκινη και τυριά που λιώνουν γκουντα και κασερι.Ψήνω στους 180 μέχρι να λιώσουν τα τυριά και να πάρει ωραίο χρώμα!!!Το ζυμαράκι αυτό φτάνει για τρία ταψάκια 30 εκ η το μεγάλο του φούρνου! 

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία  Αλεξάνδρα Κυριάκη ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ

Πάστες ταψιού καραμέλα!!!


Πάστες ταψιού καραμέλα!!!

Για το παντεσπάνι

100 γρ αλέυρι γ.ο.χ
2 κ.γ μπέικιν
3 κ.σ κακάο
1 βανίλια
3 αυγά
70 γρ ζάχαρη
70 ml ηλιέλαιο
70 ml γάλα

Σιρόπι
1 φλ ζάχαρη
1 φλ νερό
1 κ.σ κακάο
1 κ.σ.νες καφέ

Για την κρέμα
1 ζαχαρούχο καραμελωμένο
2 κουτάκια ερμόλ παγωμένα

Για την γκανάζ σοκολάτας
1 κουβερτούρα υγείας 125 γρ
90 γρ εβαπορέ αδιάλυτο
1.κ.γ μέλι

Εκτέλεση
Το ταψί που χρησιμοποίησα είναι 27 χ35
Χτυπάω τα αυγά με το ηλιέλαιο και τη ζάχαρη.Μετά προσθέτω όλα τα υπόλοιπα υλικά και χτυπάω μέχρι να ομογενοποιηθούν.Βουτυρώνω καλά το ταψάκι μου και ψήνω σε προθερμασμένο φούρνου σε 180 για 15 - 20 λεπτά.

Βάζω σε μια κατσαρόλα όλα τα υλικά για το σιρόπι και το βράζω για 4 λεπτά
Σιρόπιαzω ζεστό γλυκό κρύο σιρόπι!Αφήνω να κρυώσει!!!
Χτυπάω στο μίξερ τα δύο Ερμόλ για 5-6 λεπτά μέχρι να αφρατέψουν.Προσθέτω το καραμελωμένο ζαχαρούχο και χτυπάω καλά μέχρι να ομογενοποιηθούν τα υλικά και να έχω μια παχύρρευστη κρέμα.Την στρώνω στο ταψάκι μου και τη βάζω στο ψυγείο για 2-3 ώρες να παγώσει.Για την γκανάζ σοκολάτας βάζω όλα τα υλικά σε μπεν μαρί και ανακατέυω μεχρι να λιώσει η κουβερτούρα.Αφηνω να κρυώσει και την στρώνω επανω στο γλυκό.Εκανα ροζετες με την κρέμα καραμελας και έβαλα τριμμένο αμύγδαλο! Καλή επιτυχία!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία Αλεξάνδρα Κυριάκη ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ
 

Κεφτεδάκια στον φούρνο με πατάτες με φλούδα στην λαδόκολλα!!!



Κεφτεδάκια στον φούρνο με πατάτες με φλούδα στην λαδόκολλα!!!


Για τα κεφτεδάκια!!!!
500 γρ κιμά ανάμεικτο μοσχάρι χοιρινό
1 κρεμμύδι στον τρίφτη
2 σκ σκόρδο ψιλοκομμένο
2 κ.σ.λάδι
1 κ.σ ξύδι
1 ντομάτα στον τρίφτη
3 φέτες χωρις κόρα μουλιασμένες και στιμένες καλά
Λίγο δυόσμο φρέσκο ψιλοκομμένο
Λίγο μαιντανό ψιλοκομμένο
Αλατι πιπέρι
1 αυγό

Βάζω όλα τα υλικά σ' ένα μπολ και ζυμώνω καλά περίπου ένα τέταρτο μέχρι να ομογενοποιηθούν όλα τα υλικά και να έχουμε ένα αφράτο μείγμα.Πλάθω κεφτέδες και τους βάζω στην λαμαρίνα του φούρνου στρωμένη με λαδόκολλα Ρίχνω λίγο λάδι.Κοβω 5-6 πατατες κυδωνατες με την φλούδα αφού τις έχω πλύνει και τριψει καλά με το συρματακι προσθέτω χονδρό αλάτι πάπρικα γλυκιά ρίγανη θρουμπι και ελαιόλαδο τις υποθέτω και αυτές στην λαδοκολα και ψήνω στους 180 βαθμούς 45 λεπτά περίπου γυρνώντας τα μια φορά!! 

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία  Αλεξάνδρα Κυριάκη ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ

Σπιτικά αφράτα αφράτα ψωμάκια!!!


 
Σπιτικά αφράτα αφράτα ψωμάκια!!!

1φλ γάλα χλιαρό
1/2 φλ νερό χλιαρό
2κ.σ βούτυρο λιωμένο
2κ.σ ζάχαρη
2κ.γ αλάτι
4 1/2 περίπου φλ αλευρι
2 φακ ξηρη μαγιά
1 κρόκο αυγού αραιωμένο με λίγο γάλα για άλειμμα!

Διαλύουμε τη μαγιά με το νερό και την ζάχαρη και αφήνουμε 10 λεπτά σκεπασμένα για να ενεργοποιηθεί η μαγιά.
Σε ένα μπολ βάζουμε το γάλα το αλάτι το αυγο και το βούτυρο και ανακατέυουμε καλα να ομογενοποιηθούν.Ρίχνουμε και τη μαγιά και ανακατεύουμε καλά σιγά-σιγά ρίχνουμε το αλεύρι και ζυμώνουμε μέχρι να έχουμε μια μαλακή εύπλαστη ζύμη.Σκεπάζουμε με μία πετσέτα και αφήνουμε μια ώρα σε ζεστό μέρος.Μετά χωρίζουμε τη ζύμη σε 10 κομμάτια.Σε μια λαμαρίνα στρώνουμε μια λαδόκολλα τα κάνουμε μακρόστενα τα βάζουμε πάνω τα σκεπάζουμε με μια πετσέτα και τα αφήνουμε ακόμα μισή ώρα.Τα αλείφουμε με ένα κρόκο αυγού αραιωμένο με λιγο γάλα και τα ψήνουμε στους 200 για 12 -15 λεπτά ανάλογα τον φούρμέχρι να πάρουν ωραίο χρώμα!!!Καλή επιτυχία!!!
Τα γέμισα με
μαγιονέζα μαρουλακι τυράκι παριζακι αλλά με ντομάτα τυρί γαλοπούλα και άλλα με λουκάνικα κέτσαπ μουστάρδα!!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία  Αλεξάνδρα Κυριάκη ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ

Μοσχαράκι με μελιτζάνες!!!

Μοσχαράκι με μελιτζάνες !!!


Υλικά
1 κιλό μοσχάρι ελιά
7-8 μελιτζάνες κομμένες σε κομμάτια
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
2 σκ σκόρδο ψιλοκομμένο
Λίγο μαιντανό ψιλοκομμένο
Λάδι αλάτι πιπέρι
2 ντομάτες σε κύβους
1 κ.σ πελτέ

Σε μια φαρδιά κατσαρόλα τσιγαρίζω το κρέας από τις δύο μεριές μετά προσθέτω το ψιλοκομμένο κρεμμυδάκι και το σκόρδο τσιγαρίζω λίγο και προσθέτω τις ντομάτες και 2 1/2 ποτήρια νερό και βράζω μεχρι να μαλακώσει το κρέας!
Εχω κόψει τις μελιτζάνες σε κομμάτια και τις εχω βαλει μισή ώρα σε αλατόνερο.Τις στραγγίζω και τις τηγανίζω ελαφρά! Τις βάζω σε χαρτί κουζίνας να στραγγίξουν.Οταν το κρέας μου ειναι σχεδόν ετοιμο προσθέτω τις μελιτζάνες αλάτι πιπέρι τον μαιντανό και τον πελτέ διαλυμένο σε λίγο νερό!!! Αφήνω να βράσουν ολα μαζί μεχρι να δέσει η σαλτσα και να μείνει με το λάδι τους!!Καλή επιτυχία!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία  Αλεξάνδρα Κυριάκη ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ