Τετάρτη 7 Ιουλίου 2021

Αυγουλάκια με prosciutto !!!


Αυγουλάκια με prosciutto !!!

Έβρασα τα αυγά για δέκα λεπτά . 

Έλιωσα το κρόκο με πιρούνι πρόσθεσα μαγιονέζα λίγο αλάτι και μαύρο πιπέρι.

Και τέλος από λίγο προσούτο !!!

Συνταγή από κυρία Αννα Κασσανδρεια Οι Χρυσοχερες-ηδες
 

Γαρίδες με σάλτσα και φέτα !!!


 Γαρίδες με κόκκινη σάλτσα και φέτα... ❤️

500 γρ. περίπου γαρίδες κατεψυγμένες αποφλοιωμένες ή ολόκληρες μεγάλες γαρίδες φρέσκες, όσες θέλετε, με το κεφάλι και το τσόφλι.
4-5 ντομάτες τριμμένες στον τρίφτη, ανάλογα πόσο ντοματένιο το θέλετε ή 1-2 συσκευασία-ες έτοιμη τριμμένη ντομάτα σε βαζάκι
1 ή 1/2 πράσινη πιπεριά κομμένη σε βέργες
1 ξερό κρεμμύδι ψιλοκομμένο
4 κ.σ. ελαιόλαδο
1 σκελίδα σκόρδο σε μεγάλα κομμάτια
Μαϊντανό ψιλοκομμένο
2φυλλα δάφνη
Λίγη ρίγανη ξερή
Λίγο αλάτι
Πιπέρι
Καυτερή πιπεριά

Αρχικά ξεπλένουμε και στεγώνουμε καλά τις γαρίδες μας.

Σε ένα τηγάνι καίμε το μισό ελαιόλαδο και προσθέτουμε το ξερό κρεμμυδάκι ψιλοκομμένο. Το αφήνουμε να σιγαριστεί ελαφρά και προσθέτουμε και το σκόρδο σε μεγάλα κομμάτια. Το αφήνουμε για λίγο να αρωματίσουν το ελαιόλαδο και τα αφαιρούμε προσεκτικά.

Ρίχνουμε και τις γαρίδες, αλατοπιπερώνουμε και τις αφήνουμε να σιγαριστούν για 4-5 λεπτά. Σβήνουμε τις γαρίδες με το ουζάκι και μόλις εξατμιστεί το αλκοόλ τις αφαιρούμε από το τηγάνι και τις αφήνουμε σε ένα πιάτο.

Ρίχνουμε στο τηγάνι το υπόλοιπο ελαιόλαδο και την πιπεριά, την αφήνουμε για λίγο να μαραθεί και προσθέτουμε την τριμμένη ντομάτα. Αλατοπιπερώνουμε, προσθέτουμε την ξερή ρίγανη, λίγο καλύτερη πιπεριά και λίγο ζεστό νεράκι (1/2 ποτήρι του νερού) και αφήνουμε να σιγοβράσει για 10 λεπτά περίπου.

Σε αυτό το σημείο προσθέτουμε και τις γαρίδες. Ανακατεύουμε να δέσουν με τη σάλτσα μας. Αφήνουμε να σιγοβράσουν 5 λεπτά μαζί. Προσθέτουμε τον φρέσκο μαϊντανό και μετά από 4-5 λεπτά, κατεβάζουμε το τηγάνι από τη φωτιά.

Προσθέτουμε τη φέτα θρυμματίζοντάς την με τα δάχτυλα, ανακατεύουμε ελαφρυά για τελευταία φορά και σερβίρουμε ζεστό και μοσχομυριστό το φαγητό 

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία  Αννα Κασσανδρεια Οι Χρυσοχερες-ηδες

Πίτσα πεινιρλί με την ίδια ζύμη !!!



Καιρό είχα να φτιάξω πίτσα. Την κατά ευχαριστήθηκαν ..... 😋 καλό μεσημέρι

(Έκανα διπλή δόση δηλαδή έβαλα 1κλ αλεύρι και όλα τα υπόλοιπα υλικά δίπλα)

500 γρ αλεύρι τύπου 00
1κ.γ αλάτι
1κ.γ ζάχαρη
1 φακελάκι ξερή μαγιά και λίγο λιγότερο
2 κ.σ ελαιόλαδο
300 γρ νερό

Βάζουμε όλα τα υλικά μαζί και ζυμώνουμε μέχρι η ζύμη να γίνει λεία και ελαστική. 

Ξεκουράζομαι τη ζύμη για 60 λεπτά.

 Κατόπιν αφού ξεφουσκώσουμε τη ζύμη ανοίγουμε ένα φύλλο οσο είναι το ταψί μας( το οποίο το λαδώνουμε Και βάζουμε το φύλλο από πάνω) και τοποθετούμε υλικά της αρεσκείας μας. 

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 210 βαθμούς για 25 λεπτά με 30 αναλόγως από το φούρνο.

Στη σάλτσα έβαλα : 

Πελτέ ντομάτας με λίγο νεράκι τριμμένο σκόρδο ρίγανη και ψιλοκομμένο μαϊντανό και από πάνω έβαλα τριμμένη γκούντα μπέικον σαλάμι αέρος φρέσκα μανιτάρια ( τα οποία τα πέρασα για ούτε 5 λεπτά από το τηγάνι με βούτυρο) πράσινη κόκκινη πιπεριά ελιές πράσινες ξανά γκούντα και γαλοπούλα . Στη μισή έβαλα και καυτερή πιπεριά κομμένη σε πολύ λεπτές άλλο ροδέλες .

Με την ίδια ζύμη έκανα και λίγα πεϊνιρλί για την μικρούλα μου. Με λίγο από την σάλτσα τριμμένο κασέρι γκούντα και λίγο γαλοπούλα

Μου βγήκε 1 μεγάλο ταψί τις κουζίνας 2 μικρά στρογγυλά 6 πεϊνιρλί!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία  Αννα Κασσανδρεια Οι Χρυσοχερες -ηδες

Σαρδέλα στον φούρνο !!!



Σαρδέλα στο φούρνο σήμερα !!!

Καθαρίζω τη σαρδέλα από τα λέπια και βγάζω το κόκαλο και τη στρώνω στο ταψί που έχω βάλει ελάχιστο αλάτι . 

Στη συνέχεια βάζω από πάνω ακόμα λόγο αλάτι, κρεμμύδι , σκορδάκι πολύ ψιλοκομμένο, ντομάτα ,μαϊντανό , ρίγανη, ελαιόλαδο και ελάχιστο νεράκι. 

Σκεπάζω το ταψί με αλουμινόχαρτο και ψήνω για ένα τέταρτο σε προθερμασμένο φούρνο στους 220 βαθμούς και στη συνέχεια χωρίς το αλουμινόχαρτο για περίπου άλλο ένα τέταρτο η 20 λεπτά. 

Καλή μας όρεξη!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία   Αννα Κασσανδρεια ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ

Μοσχαράκι με κριθαράκι στον φούρνο !!!


Μοσχαράκι με κριθαράκι....Μελάτο πολύ νόστιμο !!!

Βράζω το κρέας στη χύτρα για 3 τέταρτα . 

Στραγγίζω το νερό που έβρασε το κρέας και το βάζω σε μια γάστρα και μέσα βάζω σάλτσα ντομάτας αλάτι μαύρο πιπέρι 2 ξυλάκια κανέλας ελαιόλαδο και 1 χούφτα αποξηραμένα λαχανικά που έχω φτιάξει εγώ και το βάζω στο φούρνο. 

Σκεπάζω κ ψήνω για 3 τέταρτα περίπου .

Ανοίγω την γάστρα κ αν χρειαστεί προσθέτω  λίγο νερό κ μόλις πάρει βράσει προσθέτω το κριθαράκι κ ψήνω για 10 λεπτά μόνο ξεσκέπαστο .

Κλείνω τον φούρνο κ το αφήνω να λελώσει .

Οι χρόνοι ψησίματος είναι ανάλογα τον φούρνο να το δοκιμάσετε πρώτα αν ψήθηκε . 

Μόλις πάρει βράσει προσθέτω το κριθαράκι και αφήνω να μαγειρευτεί.

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία   Αννα Κασσανδρεια ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ

Πολύ πολύ νόστιμο_εύκολο-γλυκό με μπισκότα!!



Πολύ πολύ νόστιμο_εύκολο-γλυκό με μπισκότα!!!!!

 ΣΥΝΤΑΓΗ:

Σπάμε στο ταψί η στο πυρέξ (28ν) 2 πακέτα μπισκότα πτι Μπερ Ανάμικτα(απλα-σοκολατα)!!!! Κάνουμε μια ΚΡΕΜΑ:1 λίτρο γάλα φρέσκο αγελαδινό-5 κ.σ.ζαχαρη-120 γρ κορν φλαουρ!! 

Την ρίχνουμε καυτή πάνω στα μπισκότα τα ανακατεύουμε και τα ισιωνουμε καλά και αφήνουμε να κρυώσει!!!

ΓΛΑΣΣΟ:

Βάζουμε στην κατσαρολιτσα στην εστία στο χαμηλό 250 γρ κρέμα γάλακτος να ζεσταθεί!

Σπάμε μέσα 250 γρ κουβερτουρα! 

Ανακατεύουμε και όταν ενωθούν κατεβάζουμε και ρίχνουμε μέσα 2 κ.σ.βιταμ!! 

Ανακατεύουμε διαρκως μέχρι να κρυώσει!!!!!! 

Ρίχνουμε το ΓΛΑΣΣΟ πάνω στα κρύα μπισκοτα-κρεμα !

Διακοσμούμε με τρούφα!

Το βάζουμε στο ψυγείο!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία   Tzeni Tsanaktsidou ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ !!! ΑΓΑΠΑΜΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ !!!

Υπέροχο γλυκό ψυγείου με κρέμα σοκολάτας και καραμέλα !!!


 Υπέροχο γλυκό ψυγείου με κρέμα σοκολάτας και καραμέλα για τους λάτρεις!!
Εύκολο και τραγανό γλυκό με σοκολάτα και καραμέλα που θα σας ενθουσιάσει!!!
 Υλικά
-1 πακέτο μπισκότα πτι μπερ με γεύση σοκολάτα
-1 καραμελωμένο ζαχαρούχο γάλα
-1 κρέμα ζαχαροπλαστικής σοκολάτα
-400ml γάλα φρέσκο
 για το γλάσο
 -125γρ σοκολάτα κουβερτούρα
-80γρ φυτικό βούτυρο (1/3 της κούπας)
-1κτσ. μέλι

Δείτε την συνταγή εδώ https://youtu.be/UWd8590HIvQ