Αυγουλάκια με prosciutto !!!
Έβρασα τα αυγά για δέκα λεπτά .
Έλιωσα το κρόκο με πιρούνι πρόσθεσα μαγιονέζα λίγο αλάτι και μαύρο πιπέρι.
Και τέλος από λίγο προσούτο !!!
Συνταγή από κυρία Αννα Κασσανδρεια Οι Χρυσοχερες-ηδες
Έλιωσα το κρόκο με πιρούνι πρόσθεσα μαγιονέζα λίγο αλάτι και μαύρο πιπέρι.
Και τέλος από λίγο προσούτο !!!
Συνταγή από κυρία Αννα Κασσανδρεια Οι Χρυσοχερες-ηδες
Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία Αννα Κασσανδρεια Οι Χρυσοχερες-ηδες
Ξεκουράζομαι τη ζύμη για 60 λεπτά.
Κατόπιν αφού ξεφουσκώσουμε τη ζύμη ανοίγουμε ένα φύλλο οσο είναι το ταψί μας( το οποίο το λαδώνουμε Και βάζουμε το φύλλο από πάνω) και τοποθετούμε υλικά της αρεσκείας μας.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 210 βαθμούς για 25 λεπτά με 30 αναλόγως από το φούρνο.
Στη σάλτσα έβαλα :
Πελτέ ντομάτας με λίγο νεράκι τριμμένο σκόρδο ρίγανη και ψιλοκομμένο μαϊντανό και από πάνω έβαλα τριμμένη γκούντα μπέικον σαλάμι αέρος φρέσκα μανιτάρια ( τα οποία τα πέρασα για ούτε 5 λεπτά από το τηγάνι με βούτυρο) πράσινη κόκκινη πιπεριά ελιές πράσινες ξανά γκούντα και γαλοπούλα . Στη μισή έβαλα και καυτερή πιπεριά κομμένη σε πολύ λεπτές άλλο ροδέλες .
Με την ίδια ζύμη έκανα και λίγα πεϊνιρλί για την μικρούλα μου. Με λίγο από την σάλτσα τριμμένο κασέρι γκούντα και λίγο γαλοπούλα
Μου βγήκε 1 μεγάλο ταψί τις κουζίνας 2 μικρά στρογγυλά 6 πεϊνιρλί!
Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία Αννα Κασσανδρεια Οι Χρυσοχερες -ηδες
Στη συνέχεια βάζω από πάνω ακόμα λόγο αλάτι, κρεμμύδι , σκορδάκι πολύ ψιλοκομμένο, ντομάτα ,μαϊντανό , ρίγανη, ελαιόλαδο και ελάχιστο νεράκι.
Σκεπάζω το ταψί με αλουμινόχαρτο και ψήνω για ένα τέταρτο σε προθερμασμένο φούρνο στους 220 βαθμούς και στη συνέχεια χωρίς το αλουμινόχαρτο για περίπου άλλο ένα τέταρτο η 20 λεπτά.
Καλή μας όρεξη!
Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία Αννα Κασσανδρεια ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ
Στραγγίζω το νερό που έβρασε το κρέας και το βάζω σε μια γάστρα και μέσα βάζω σάλτσα ντομάτας αλάτι μαύρο πιπέρι 2 ξυλάκια κανέλας ελαιόλαδο και 1 χούφτα αποξηραμένα λαχανικά που έχω φτιάξει εγώ και το βάζω στο φούρνο.
Σκεπάζω κ ψήνω για 3 τέταρτα περίπου .
Ανοίγω την γάστρα κ αν χρειαστεί προσθέτω λίγο νερό κ μόλις πάρει βράσει προσθέτω το κριθαράκι κ ψήνω για 10 λεπτά μόνο ξεσκέπαστο .
Κλείνω τον φούρνο κ το αφήνω να λελώσει .
Οι χρόνοι ψησίματος είναι ανάλογα τον φούρνο να το δοκιμάσετε πρώτα αν ψήθηκε .
Μόλις πάρει βράσει προσθέτω το κριθαράκι και αφήνω να μαγειρευτεί.
Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία Αννα Κασσανδρεια ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ
ΣΥΝΤΑΓΗ:
Σπάμε στο ταψί η στο πυρέξ (28ν) 2 πακέτα μπισκότα πτι Μπερ Ανάμικτα(απλα-σοκολατα)!!!! Κάνουμε μια ΚΡΕΜΑ:1 λίτρο γάλα φρέσκο αγελαδινό-5 κ.σ.ζαχαρη-120 γρ κορν φλαουρ!!
Την ρίχνουμε καυτή πάνω στα μπισκότα τα ανακατεύουμε και τα ισιωνουμε καλά και αφήνουμε να κρυώσει!!!
ΓΛΑΣΣΟ:
Βάζουμε στην κατσαρολιτσα στην εστία στο χαμηλό 250 γρ κρέμα γάλακτος να ζεσταθεί!
Σπάμε μέσα 250 γρ κουβερτουρα!
Ανακατεύουμε και όταν ενωθούν κατεβάζουμε και ρίχνουμε μέσα 2 κ.σ.βιταμ!!
Ανακατεύουμε διαρκως μέχρι να κρυώσει!!!!!!
Ρίχνουμε το ΓΛΑΣΣΟ πάνω στα κρύα μπισκοτα-κρεμα !
Διακοσμούμε με τρούφα!
Το βάζουμε στο ψυγείο!
Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία Tzeni Tsanaktsidou ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ !!! ΑΓΑΠΑΜΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ !!!