Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2019

Κουλούρια Θεσσαλονίκης !!!!



Είπα να κάνω κι εγώ λίγα κουλούρια Θεσσαλονίκης να θυμηθώ τα φοιτητικά μου χρόνια και όχι μόνο.

Υλικά
150γρ.αλεύρι ολικής,
350 γρ. Αλεύρι γ.ο.χ,
7,5 γρ.αλάτι,
30γρ.ζάχαρη,
280 γρ.νερό σε θερμοκρ.δωματίου,
2 φακελάκια μαγιά ξερή.

Ρίχνω το νερό και τη μαγιά και ανακατεύω να διαλυθεί.
Αφήνω λίγο να φουσκώσει η μαγιά.
Προσθέτω τα υλικά για τη ζύμη και ζυμώνω μέχρι να έχω μια μαλακή και εύπλαστη άζυμη.
Σκεπάζω τη ζύμη μου κι αφήνω  να διπλασιαστεί .
Πλάθω κουλούρια άγω τα έκανα περίπου 55_60 γρ.ζύμης του εμπορίου είναι λίγο  μεγαλύτερα.
Κυλινδρίζω τα ανοιγμένα μπαστουνακια σε βρεγμένο σησάμι και ενώνω.
Τοποθετώ σε ταψάκι με λαδόκολλα και ψήνω στους 180_190 βαθ.για περ.20 λεπτά.
Μπορείτε φυσικά να γεμίσετε με ότι θέλετε εκτός από τα κλασσικά.
Εγώ έκανα και λίγα με ροδέλες ελιάς.

Συνταγή από Nikolas Tzanakakis‎"ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ / ΗΔΕΣ".




ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ