🔴Το πιο εύκολο και γρήγορο γλυκό ψυγείου με γεύση κεράσι🔴
🍒1,5 πακέτο μπισκότα πτι-μπερ
🍒1 ποτήρι γάλα
🍒1 φακελάκι κρέμα Γιώτης με γεύση βανίλια (όχι στιγμής)+το αντίστοιχο γάλα
🍒1 φακελάκι ζελέ κεράσι
🍒σαντιγι και κερασάκια για διακόσμηση
🔴ΕΚΤΕΛΕΣΗ....
Βουτάμε τα μπισκότα στο γάλα και στρώνουμε 2 στρώσεις από τα μπισκότα,φτιάχνουμε την κρέμα σύμφωνα με τις οδηγίες χρήσεις και ρίχνουμε το μείγμα πάνω από τα μπισκότα,αφήνουμε να κρυώσει πολύ καλά.
Φτιάχνουμε συγχρόνως το ζελέ και όσο κρυώνει η κρέμα,να κρυώνει και το ζελέ.
Όταν κρυώσει αρκετά ρίχνουμε το ζελέ πάνω απο τη κρέμα και βάζουμε στο ψυγείο για 4 ώρες τουλάχιστον...διακοσμούμε και σερβίρουμε.
ΣΥΝΤΑΓΗ ΑΠΟ Ευαγγελία Γκιαούρη"ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ / ΗΔΕΣ".
ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ
ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ
