Κυριακή 8 Μαρτίου 2020

Τούρτα Μπουένο !!!


Τούρτα μπουένο για τα γενέθλια του πρωτότοκου υιού μου!!!!

Για τσερκι 26 εκ.

Υλικά
Για το παντεσπάνι
5 αβγά
1 φλ ζάχαρη
1 φλ αλεύρι
3 κ.σ κακάο αγλυκο
μια πρέζα αλάτι
1 κ.σ μπεικιν παουντερ

Για το σιρόπι
1 φλ ζαχαρη
1 φλ νερό
1 σφηνάκι κονιάκ

Για τη μους μπουένο
600 γρ κρέμα γάλακτος
250 γρ αλλειμα μπουένο ή δίχρωμη Μερέντα ( λευκή μαύρη) ότι βρείτε
6 στικ κίντερ μπουένο σπασμένα

Για το γαρνίρισμα
300 γρ κρέμα γάλακτος σε σαντιγί
1 σακουλάκι νιφάδες σοκολάτας
6 στικ κίντερ μπουένο κομμένα σε κομμάτια




ΕΚΤΈΛΕΣΗ
Ξεκινάω να φτιάχνω το παντεσπάνι μου.
Χωρίζω τα ασπράδια και τους κρόκους από τα αβγά.
Χτυπάω τα ασπράδια με μια πρέζα αλάτι σε μαρέγκα.
Όταν αφρατεψει η μαρέγκα ρίχνω βροχηδόν τη ζάχαρη και συνεχίζω το χτύπημα μέχρι να σφίξει πολύ και να γυαλίσει η μαρέγκα.
Στη συνέχεια προσθέτω έναν έναν τους κρόκους.



Σταματάω το μίξερ και διπλώνω μέσα στο μίγμα μου με μια μαριζ το αλεύρι με το κακάο και το μπέικιν σταδιακά ( αφού πρώτα τα έχω κοσκινισει).
Σε βουτυρωμενο ταψακι αδειάζω το μίγμα μου και ψήνω σε προθερμασμενο φούρνο στους 180 βαθμούς για 25 λεπτά περίπου.
Αφήνω να κρυώσει ελαφρώς και ξεφορμαρω.
Όταν κρυώσει εντελώς κόβω το παντεσπάνι σε δύο δίσκους.

Ετοιμάζω το σιρόπι μου για να κρυώνει.
Βράζω το νερό με τη ζάχαρη μέχρι να λιώσει καλά η ζάχαρη.
Τραβάω από τη φωτιά και προσθέτω το κονιάκ.




Για τη Μους Μπουένο
Χτυπάω σε δυνατή ταχύτητα την κρύα κρέμα γάλακτος σε σαντυγι.
Προσθέτω το αλλειμα μπουένο ή τη δίχρωμη Μερέντα και ανακατεύω να ενσωματωθεί καλά.
Σε δίσκο σερβιρίσματος στρώνω τον πρώτο δίσκο παντεσπάνι , τοποθετώ το τσερκι μου και σιροπιαζω το παντεσπάνι.
Απλώνω τη μισή μους και σπάω τα 6 στικ μπουένο και τα βυθίζω μέσα στη μους.
Βάζω το δεύτερο δίσκο παντεσπάνι , σιροπιάζω και απλώνω την υπόλοιπη μους.
Βάζω στο ψυγείο να παγώσει όλο το βράδυ.
Αποσπω το τσερκι,
χτυπάω την υπόλοιπη κρέμα γάλακτος σε σαντιγί, φτιάχνω ροζέτες , γαρνίρω με νιφάδες σοκολάτας και διακοσμώ με κομμάτια κίντερ μπουένο.Καλή επιτυχία!!!!
Εκτέλεση φωτό συνταγή από  Tzela Antonopoulou-Οι Χρυσοχέρες-ηδες