Τρίτη 3 Μαρτίου 2020

Πίτσα --περίπου --..με Αραβική πίτα !!!





Πολύ γρήγορη και πολύ πολύ νόστιμη λύση με γεύση πίτσας όταν μας πιάνουν ξαφνικές πείνες αλλά... χωρίς αλλαντικά !!!

Απλά και νόστιμα ...Παίρνω μία πίτα Αραβική ,την περνάω με λίγο λάδι και την τοποθετώ σε ταψάκι που έχω στρώσει λαδόκολλα και την έχω περάσει με λάδι .
Σε ένα ποτήρι νερού βάζω ντομάτα χυμό τύπου πουμαρό και ρίχνω μέσα λίγο ελαιόλαδο δυό τρείς κουταλιές της σούπας ,λίγο αλάτι ,λίγη ζάχαρη ,και λίγο δύόσμο ξερό ΄,ή λίγη ρίγανη ότι σας αρέσει -εγώ βάζω δυόσμο .
Τα ανακατεύω πολύ καλά το ρίχνω στην μέση της πίτας και με ένα κουτάλι από την ανάποδη το απλώνω σε όλη την επιφάνεια .




Μετά τρίβω μπόλικο γκούντα από το χοντρό μέρος του τρίφτη και το απλώνω αυτό από πάνω από την σάλτσα.
Τώρα εγώ εδώ έκανα δύο ,μία με μανιτάρια και πράσινη πιπεριά ,και μία χωρίς μανιτάρια και με κόκκινη  πιπεριά που είναι πιο γλυκιά για τα παιδιά που τους αρέσει πολύ .


Εβαλα λεπτοκομμένο κρεμμύδι ξερό, ντοματίνια κομμένα στην μέση, πιπεριά λεπτοκομμένη πράσινη η κόκκινη ,και μανιτάρια ψιλοκομμένα ...εμας μέχρι εδώ τα υλικά μας καλύπτουν ,εσείς αν θέλετε προσθέστε ζαμπόν, μπέικον ,ελιές ,φέτα ..γενικά ότι σας αρέσει .
Επίσης την μία την έκανα με τριμμένο γκούντα και την άλλη με τριμμένο λογάδι Ηπείρου.
Ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στο φτερό το κουμπί και στους 180 βαθμούς περίπου για 15 λεπτά να λιώσει το τυρί και να ψηθεί η πίτα από κάτω .



Όποτε την φτιάχνω μικροί μεγάλοι την εξαφανίζουν ..εμένα μου αρέσει κι όταν μείνει ..
Δοκιμάστε την είναι χορταστική και ωραία !!!
Το κρεμμυδάκι της δίνει ωραία γεύση αν δεν το θέλετε αφαιρέστετο ..

Φωτό εκτέλεση και ιδέα από ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ