Πέμπτη 17 Ιουνίου 2021

Ροδακινόπιτα!!!



Ροδακινόπιτα!!!!

Υλικά: 230gr ζάχαρη. 150gr αλευρι γ.ο.χ μαζί με 1 κ.γ μπέικιν. 3 αυγά. Χυμό απο 1 λεμόνι + ξύσμα. 2 βανίλιες. 4-5 Ροδακινα κομένα σε φετούλες. 5 κ.σ καστανή ζάχαρη ανακατεμένη με 1/2 κ.γ κανελα. 100gr λιωμένο βούτηρο. Αχνη για πασπάλισμα. Εκτέλεση. Στρωνω μια λαδόκολλα σε μια φόρμα ταρτας 26 cm και την πασπαλιζω με το μισό μείγμα ζαχαρης κανέλας βαζω επάνω τα ροδάκινα σε στρώσεις και ριχνω το μισό λεμόνι και το υπόλοιπο μειγμα ζάχαρης κανέλας και ρίχνω επάνω το λιωμένο βούτηρο. Χτυπάω στο μίξερ 3-4 λεπτά τα αυγά με την ζάχαρη προσθέτω τις βανίλιες το ξύσμα το αλέυρι με το μπέικιν και τον υπόλοιπο χυμό. Ρίχνω το μείγμα πανω στα ροδάκινα και ψήνω στους 170 βαθμους για 45-50 λεπτά.Αφήνω να κρυώσει αναποδογυρίζω βγάζω προσεκτικά την λαδόκολλα και πασπαλίζω με την αχνη.Καλή επιτυχία!!!!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία   Αλεξάνδρα Κυριάκη ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ

Μακαρονοσαλάτα !!!



Μακαρονοσαλάτα !!!

Υλικά
1 πακέτο μακαρόνια βιδες
4-5 ντοματίνια ψιλοκομμένα
4-5 φέτες ζαμπόν κομμένο σε κυβάκια
Κασέρι κομμένο σε κυβάκια
Λίγο καλαμποκι
4 κ.σ μαγιονέζα
3 κ.σ γιαούρτι
Λίγο μαιντανό ψιλοκομμένο
Αλάτι πιπέρι
Βράζω τα ζυμαρικά μου σύμφωνα με τις οδηγίες τα στραγγίζω και τα αφήνω να κρυώσουν μετά προσθέτω τα αλαντικα το τυρί το καλαμπόκι και τα ντοματίνια αλατοπιπερώνω.Σε ένα μπολάκι ανακατέυω το γιαούρτι με την μαγιονέζα τα προσθέτω στην σαλάτα μου και ανακατέυω καλά να ενσωματωθούν τα υλικά!! Προσθέτω λίγο μαιντανό ψιλοκομμένο! 

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία  Αλεξάνδρα Κυριάκη ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ

Κοκκινιστό με αρακά !!!


 ΚΟΚΚΙΝΙΣΤΟ ΚΡΕΑΣ ΜΕ ΑΡΑΚΑ ΠΕΝΤΑΝΌΣΤΙΜΟ ΦΑΓΑΚΙ !!!!


Υλικά


¼ κούπας ελαιόλαδο


600 γρ. μοσχάρι κομμένο σε μερίδες


1 πακέτο αρακά κατεψυγμένο (450 γρ.)

1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο


3 καρότα, κομμένα σε ροδέλες -προαιρετικά


1 κουταλιά σάλτσα ντομάτας -πελτέ -

2 με 3 'ωριμες τριμμένες ντομάτες ή χυμό 


Αλάτι - Πιπέρι
 
 Εκτέλεση Συνταγής:

Ρίχνουμε στην κατσαρόλα το λάδι με το κρέας και το σοτάρουμε για 5’. 

Προσθέτουμε το κρεμμύδι και το αφήνουμε να μαλακώσει.


Ρίχνουμε τη σάλτσα -πελτέ -και τις τριμμένες ντομάτες καθώς και 4 κούπες νερό. 

Μόλις πάρει βράση το νερό, αλατοπιπερώνουμε, χαμηλώνουμε τη φωτιά, καπακώνουμε την κατσαρόλα και αφήνουμε να μαγειρευτεί το κρέας για 45΄. 

Στα 30’ ρίχνουμε τα καρότα και τις πατάτες .


Προσθέτουμε τον αρακά και αφήνουμε να μαγειρευτούν για 20 λεπτά  ακόμα.

Φωτό εκτέλεση από κυρία  Tzeni Tsanaktsidou ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ !!!! ΑΓΑΠΑΜΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ !!!!

Φραουλόπιτα με κρέμα πατισερί !!!



Φραουλόπιτα με κρέμα πατισερί 🍓🍓🍓🍓
Kostantinas Kitchen η κυρία το έφτιαξε με κεράσι κονσέρβα 400 γρ που έχει έτοιμο στο μάρκετ εγώ το έφτιαξα με μαρμελάδα φράουλα δική μου και φρέσκιες φράουλες!

Κέικ
250 γρ φαρινα απ'
200 γρ ζάχαρη
2 αυγά
100γρ γάλα
100 γρ σπορελαιο
1 σφηνάκι νερό
Ξύσμα 1 λεμονιού

Κρέμα
250 γρ γάλα φρέσκο
50 γρ ζάχαρη
20 γρ κορν φλάουρ
1 αυγό
20 γρ βούτυρο
50 γρ κρέμα γάλακτος
1 βανίλια
400 γρ μαρμελάδα φράουλα
Λίγες φρέσκιες φράουλες
Η μία κομπόστα κεράσι 400 γρ

Σε κατσαρόλα βάζουμε το αυγό το κορν φλάουρ και λίγο από το γάλα και ανακατεύουμε σε άλλη κατσαρόλα ζεσταίνουμε το γάλα με τη ζάχαρη και το ρίχνουμε στο σκεύος με το αυγό και ανακατεύουμε μέχρι να πήξει το βγάζουμε από τη φωτιά και προσθέτουμε το βούτυρο και τη βανίλια και το αφήνουμε να κρυώσει

Σε μπολ χτυπάμε τα αυγά με τη ζάχαρη με το μίξερ ρίχνουμε το λάδι το γάλα το σφηνάκι το νερό το ξύσμα και το αλεύρι κοσκινισμένο τα ανακατεύουμε ελαφρά

Αφού η κρέμα έχει κρυώσει προσθέτουμε και την κρέμα γάλακτος

Σε ταψί η φόρμα 26 εκατοστά που έχουν βάλει αλεύρι και βούτυρο ρίχνουμε το μείγμα του κέικ βάζουμε κυκλικά με κουτάλι η με κορνέ την κρέμα και ενδιάμεσα στα κενά την μαρμελάδα

Ψήνουμε αντιστάσεις 180 βαθμούς 40 με 45 λεπτά.

Εκτέλεση φωτό από κυρία   Βικη Αναματερου ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ !!!! ΑΓΑΠΑΜΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ !!!!

Ρεβανί πορτοκαλιού !!!!



Το ποιο ζουμερο αφράτο και νόστιμο ρεβανί πορτοκαλιού 🍊🍊🍊 που έχω δοκιμάσει συνταγή
Tzeni Tsanaktsidou.

4 αυγά
1 ποτήρι ζάχαρη
1 ποτήρι γιαούρτι
1 ποτήρι σπορελαιο
1 ποτήρι αλεύρι που φουσκώνει
1 ποτήρι σιμιγδάλι χοντρό η ψιλό
1 φάκελο μπεικιν
1 βανίλια
1 κουταλια ξύσμα πορτοκαλιού
Το ποτήρι να είναι 250 γρ

Χτυπάμε τα αυγά με τη ζάχαρη να αφρατεψουν αρκετά ρίχνουμε το γιαούρτι το λάδι και σιγά σιγά το αλεύρι εγώ το έβαλα κοσκινισμένο το σιμιγδάλι το μπεικιν τη βανίλια και το ξύσμα και ανακάτεψα με τη μαριζ για να μην χάσει τον όγκο του
Λαδωνουμε ένα ταψί 28 εκ ρίχνουμε το μείγμα και ψήνουμε 180 βαθμούς αντιστάσεις 35 λεπτά
Όταν το βγάζουμε μετά από 5 λεπτά ρίχνουμε πάνω στο γλυκό 1 ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκαλιού που το έχουμε σουρωσει

Σιρόπι
3 ποτήρια νερο
3 ποτήρια ζάχαρη
Χυμό από μισό λεμόνι

Βράζουμε λίγο το σιρόπι και το αφήνουμε να γίνει χλιαρό το ρίχνουμε μετά το χυμό πορτοκαλιού στο γλυκό μας την δεύτερη μέρα το έβαλα στο ψυγείο και ήταν καταπληκτικό

Εκτέλεση φωτό από κυρία   Βικη Αναματερου ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ !!!! ΑΓΑΠΑΜΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ !!!!

Κολοκυθάκια λεμονάτα !!!


Αυτό το φαγάκι είναι πεντανόστιμο !!! Κολοκυθάκια λεμονάτα  !!!

4 κολοκύθια στρογγυλά
2 καρότα
2 τεμ κρεμμυδάκια φρέσκα
1 κρεμμύδι ξερό
1 ντομάτα χωρίς σπόρους και πέτσα
4 με 5 κσ ρύζι Καρολίνα πλυμένο
1 πατάτα
Ανιθο δυόσμο αλάτι πιπέρι λεμόνι λαδι
1 κσ κορν φλάουρ

Κόβουμε το καπάκι από τα κολοκυθάκια και τρίβουμε λίγη από τη σάρκα τους στον τρίφτη τρίβουμε και το ένα καρότο προσθέτουμε τα κρεμμύδια κομμένα στο χέρι και την ντομάτα ψιλοκομμένη το ρύζι και τα μυρωδικά γεμίζουμε τα κολοκυθάκια και τα τοποθετούμε σε κατσαρόλα ρίχνουμε νερό ένα δάχτυλο ποιο κάτω από το καπάκι του κολοκυθιου την πατάτα κομμένη και το καρότο λάδι αλάτι πιπέρι και βράζουμε σε σιγανή φωτιά
Όταν γίνει το φαγακι ρίχνουμε το λεμόνι και το κορν φλάουρ να δέσει η σάλτσα .

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία Βικη Αναματερου ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ !!!! ΑΓΑΠΑΜΕ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ !!!
 

Κρεμ καραμελέ !!!


 

ΚΡΕΜ ΚΑΡΑΜΕΛΕ ..........σπιτική....τρεμουλιαστη ........του ονείρου!!!!!
Ένα γλυκάκι γεμάτο αναμνήσεις!!!!!

Απλά υπέροχη....και ντελικάτη.....τόσο στην υφή όσο και στη γεύση της...!!!
Γρήγορη , εύκολη οικονομικη ,  με υλικά που όλοι έχουμε στο σπίτι!!!!!
Υλικά
750 ml γάλα φρέσκο
250 ml γάλα εβαπορε
200 γρ ζάχαρη
4 αυγά και 2 κρόκους
3 βανίλιες
μια τσιμπια αλάτι
Για την καραμέλα
180 γρ ζάχαρη
50 ml νερό
Χυμό από μισό λεμόνι.

.



Εκτέλεση
Αρχικά ετοιμάζω την καραμέλα.
Σε αντικολλητικό τηγάνι βάζω όλα τα υλικά μαζί και βράζω ανακατεύοντας συχνά να διαλυθεί καλά η ζάχαρη και έως ότου  πάρει καστανό χρώμα η καραμέλα και μοσχομυρισει.
Τη γυρίζω αμεσως σε πυρίμαχο σκεύος 22-24 εκ. και γυρίζω γύρω γύρω να πάρουν και τα τοιχώματα λίγη από την καραμέλα.
Αφήνω στην άκρη.
Σε μια κατσαρολίτσα βάζω το γάλα , τη ζάχαρη και τη βανίλιες και αφήνω να ζεσταθεί αρκετά , όχι όμως να βράσει ,  ανακατεύοντας να διαλυθεί καλά η ζάχαρη.
Σβήνω τη φωτιά.
Παράλληλα σε ένα βαθύ μπολ χτυπάω τα αβγα με ενα σύρμα.
Παίρνω λίγο από το καυτό γάλα και ανακατεύω με τα αυγά .
Ανακατεύω και γυρίζω το μίγμα με τα αυγά πίσω στην κατσαρόλα με το υπόλοιπο γάλα.
Αναμειγνύω με το σύρμα καλά και γυρίζω την κρέμα πάνω στην καραμέλα σιγά σιγά .
Βάζω το πυρίμαχο σκεύος μέσα σε ένα μεγαλύτερο ταψί και το γεμίζω κατά το ήμισυ με βραστό νερό έτσι ώστε να ψήσω το γλυκό σε Μπεν Μαρί.
Κλείνω καλά με αλουμινόχαρτο την κρέμα και ψήνω σε προθερμασμενο φούρνο στους 180 βαθμούς κελσίου στις αντίστασεις στην τελευταία σχάρα από κάτω για μια ώρα και 10 λεπτα .
Βγάζω από το φουρνο και αφήνω να έρθει σε θερμοκρασία δωματίου.
Τοποθετώ το γλυκό στο ψυγείο και αφήνω  όλη νύχτα έτσι ώστε να παγώσει καλά.
Την επόμενη μέρα χαράζω περιμέτρικα  με ένα μαχαιράκι την κρέμα και ξεφορμαρω σε πιατελίτσα.
Καλή επιτυχία!!!!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία Tzela AntonopoulouΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ / ΗΔΕΣ