Δευτέρα 9 Ιουνίου 2025

ΤΕΛΕΙΟΙ ΑΦΡΑΤΟΙ Λουκουμάδες σαν Σύννεφο!!!

ΤΕΛΕΙΟΙ ΑΦΡΑΤΟΙ Λουκουμάδες σαν Σύννεφο! Επαγγελματική Συνταγή με ΌΛΑ τα Μυστικά !!!

Υλικά
🔪600 γρ. Αλεύρι για τσουρέκι (4 κούπες)
🔪260 γρ. Χλιαρό γάλα (1 κούπα και 1 κ.σ.)
🔪11 γρ. Ξηρή μαγιά (3 κ.γ.)
🔪70 γρ. Ζάχαρη (4 κ.σ.)
🔪2 μέτρια αυγά
🔪1/2 κ.γ. αλάτι 
🔪2 βανιλίνες
🔪100 γρ. Κρύο βούτυρο (3/4 της κούπας)
---
🔪Ηλιέλαιο
---
🔪Ζάχαρη 

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ -- https://www.youtube.com/watch?v=WQH3pwKCpfs
 

Η πιο Εύκολη Κερασόπιτα Χωρίς Μίξερ!


 Η πιο Εύκολη Κερασόπιτα Χωρίς Μίξερ! Το Γλυκό του Καλοκαιριού με Ελάχιστα Υλικά !!!

Μιας και είναι η εποχή τους, σήμερα θα σου δείξω πως να φτιάξεις την πιο τέλεια κερασόπιτα χωρίς μίξερ με ζουμερά κεράσια !!!

20-30 απύρηνα κεράσια
280 γρ. καστανή ζάχαρη
335 γρ. ηλιέλαιο
3 αυγά
1 πρέζα αλάτι
385 γρ. αλεύρι που φουσκώνει
2 βανιλίνες

Ανακατεύουμε τη ζάχαρη, το ηλιέλαιο, τα αυγά, το αλάτι, τις βανιλίνες για 2'.

Προσθέτουμε το αλεύρι και συνεχίζουμε το ανακάτεμα.

Ρίχνουμε τα κεράσια και ανακατεύουμε.

Απλώνουμε το μείγμα σε ένα ταψί με 20x30 εκ. στρωμένο με λαδόκολλα και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στον αέρα στους 175 για 35'-40'.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ -- https://www.youtube.com/watch?v=prSl4oufwps

Κυριακή 8 Ιουνίου 2025

Μακαρονόπιτα εξαιρετική χωρίς φύλλο πανεύκολη !!!

.

Σημερινό .. Μακαρονόπιτα χωρίς φύλλο πανεύκολη πεντανόστιμη ..Τρώει η οικογένεια και την ευχαριστιέται και χορταίνει !!!

ΥΛΙΚΑ

500 γραμ χοντρά μακαρόνια 

1 λίτρο γάλα 

100 γραμ βούτυρο αγελάδος τύπου lurpak

4 αυγά 

350 γραμ φέτα 

τυρί μιξ από μαλακά τυριά που πουλάνε χύμα στα σούπερ περίπου 2 κούπες 

Αλάτι

Πιπέρι

Μοσχοκάρυδο 

.


 ,

ΕΚΤΕΛΕΣΗ  

Βράζουμε τα ζυμαρικά μας 2 λεπτά λιγότερο απ οσο γράφεςι η συσκευασία τους .

Στην συνέχεια βάζουμε το ταψί αδειο στον φούρνο που τον έχουμε ανάψει να κάψει .

Αμέσως μετα το βγάζουμε κ ρίχνουμε μέσα το βούτυρο που έχουμε πεί.

Προσθέτουμε τα βρασμένα ζυμαρικά κ ανακατεύουμε απλώνοντας ομοιόμορφα να πάει το βούτυρο παντού.

Σε ένα μεγάλο μπολ βάζουμε το γάλα τα αυγά το αλάτι το πιπέρι το μοσχοκάρυδο και ανακατεύουμε .

.


 

Προσθέτουμε στο μπολ τυρί τριμμένο την μία κούπα κ την φέτα που σπάμε σε κομμάτια με τα χέρια σε μικρά κομμάτια κ ανακατεύουμε .

Αδειάζουμε το μείγμα  ομοιόμορφα επάνω από τα ζυμαρικά κ ανακατεύουμε .

.

 .


Τέλος πασπαλίζουμε με την δεύτερη κούπα τυριών από πάνω .

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο 180 βαθμούς περίπου 30 με 35 λεπτά .

Είναι εξαιρετική !!!

Εκτέλεση φωτό από ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ 

via Dimitris Makriniotis  

 


 

Βελούδινο παγωτό καραμέλα ΜΟΝΟ με 2 υλικά !!!


 Hξερες ότι μόνο με 2 υλικά μπορείς να κάνεις αυτό το τέλειο  παγωτό ?!!!Πραγματικά είναι πανεύκολο  κ βελούδινο !!! ΑΠΊΘΑΝΟ !!!

Σαν αρχή βάζουμε στην κατάψυξη την φόρμα να παγώσει . 

Υλικά

400 γρμ κρύα κρέμα γάλακτος με 35% λιπαρά

1 καραμελωμένο ζαχαρούχο 397γραμ-Dulce de leche-

 Tιπς 

Θες  έξτρα τσαχπινιά ? Πρόσθεσε μπισκότο ή σερβίρισε το με σάλτσα καραμέλας ή ότι σιρόπι .


 

Ανοίγουμε μία συσκευασία καραμελωμένο ζαχαρούχο και το αδειάζουμε σε μπολ.

Προσθέτουμε κ 7 κουταλιές της σούπας κρέμα γάλακτος  από αυτή που θα χρησιμοποιήσουμε και ανακατεύουμε πολύ καλά -αν θέλουμε βάζουμε κ λίγο αλατάκι .

.

.

Ρίχνουμε την υπόλοιπη κρύα κρέμα γάλακτος σε μπολ και χτυπάμε μέχρι να έχουμε μία ωραία αφράτη πηχτή κρέμα .

Προσθέτουμε κ 3 τέταρτα του καραμέλωμένο ζαχαρούχο κ φυλάμε το υπόλοιπο για μετά κ ανακατεύουμε πάλι πολύ καλά.

.

.

Ρίχνουμε το μισό παγωτό στην παγωμένη φόρμα το ισιώνουμε και ρίχνουμε το υπόλοιπο καραμελωμένο ζαχαρούχο που φυλάξαμε από πριν ισιώνοντας καλά.

Καλύπτουμε  με την υπόλοιπη κρέμα και κάνουμε σχεδιάκι από πάνω με λίγη καραμέλα που θα κρατήσουμε -φτάνει 2 κουταλιές - 

.

 ..


Το σκεπάζουμε με μεμβράνη και το βάζουμε ψυγείο τουλάχιστον 5 ώρες .

Οταν είναι να σερβίρουμε αν εχει παγώσει πολύ το αφήνουμε 5 λεπτά πριν σερβίρουμε .

Το σκουμπ πάντα το βουτάμε σε ζεστό νερό για να βγάζει ωραίες μπαλίτσες .

.


 ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ -- https://www.youtube.com/watch?v=Wspo5nVnXJo&t=8s

Εκτέλεση φωτό από ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ 



 

.

  

 

 

 

Πέμπτη 5 Ιουνίου 2025

Κοτόπουλο με πατάτες μαριναρισμένο στον φούρνο !!!

Αγαπημένο φαγητό πολλών !!! Κοτόπουλο με πατάτες μαριναρισμένο στον φούρνο !!!


 ΥΛΙΚΑ -ΕΚΤΕΛΕΣΗ


Μαρινάδα

Έβαλα 3 κόκκους Μπαχαρι, λίγο κάρυ, λίγο κουρκουμα, αλάτι πιπέρι , ρίγανη μουστάρδα με μέλι , λαδάκι, 1 κρεμμύδι σε λεπτές φέτες και μισή πιπεριά πράσινη ...

Βάζω πρώτα τις πατάτες μόνες τους κάνα μισάωρο με ελάχιστο νεράκι και τη μισή μαριναδα και μετά προσθέτω και το κοτόπουλο -σε κομμάτια-που έχω μαριναρει, από πάνω.

Ψήνω με καπάκι στους 180 αλλά 40 λεπτά και μετά αφαιρώ το καπάκι και αφήνω να πάρει καλό χρώμα στους 200 (σχεδόν μισή ώρα ακόμη)

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κ. Δέσποινα Μπο-Μαγειροπαρέα!!!

Κοτόπουλο με πατάτες φούρνου !!!

Ένα αγαπημένο φαγητό για πολλούς !!!

ΥΛΙΚΑ -ΕΚΤΕΛΕΣΗ


Μαρινάδα

Έβαλα 3 κόκκους Μπαχαρι, λίγο κάρυ, λίγο κουρκουμα, αλάτι πιπέρι , ρίγανη μουστάρδα με μέλι , λαδάκι, 1 κρεμμύδι σε λεπτές φέτες και μισή πιπεριά πράσινη ... 

Βάζω πρώτα τις πατάτες μόνες τους κάνα μισάωρο με ελάχιστο νεράκι και τη μισή μαριναδα και μετά προσθέτω και το κοτόπουλο -σε κομμάτια-που έχω μαριναρει, από πάνω. 

Ψήνω με καπάκι στους 180 αλλά 40 λεπτά και μετά αφαιρώ το καπάκι και αφήνω να πάρει καλό χρώμα στους 200 (σχεδόν μισή ώρα ακόμη)

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κ. Δέσποινα Μπο-Μαγειροπαρέα!!!
 

Τρίτη 3 Ιουνίου 2025

Κολοκυθόπιτα του λεπτού !!!


 Η πιο τέλεια κ γρήγορη Κολοκυθόπιτα που σε βγάζει ασπροπρόσωπη αν πεινάς ή ..Πεινάνε ...!!!!Μου έγινε φανταστική-τραγανή και πεντανόστιμη  !!!

Υλικά -Εκτέλεση 

Πλένουμε κ τρίβουμε 5 μέτρια κολοκυθάκια .

Τα στύβουμε πολύ καλά να φύγουν όλα τα υγρά.



Τα βάζουμε σε μπολ και προσθέτουμε 3 αυγά 5 κρεμμυδάκια φρέσκα μπόλικο φρέσκο δυόσμο  1 ματσάκι άνηθο ψιλοκομμένο 1 κεσεδάκι γιαούρτι ι κεσεδάκι γάλα 1 κεσεδάκι αλεύρι  1 κεσεδάκι λάδι μπόλικη φέτα τριμμένη με το χέρι κ 1 κεσεδάκι κεφαλοτύρι αλάτι ελάχιστο αν η φέτα είναι αλμυρή κ μπόλικο πιπεράκι .

Ανακατεύουμε πολύ καλά .

Λαδώνουμε το ταψάκι μας -μέγεθος να δείτε το μείγμα να είναι λεπτό περίπου 2 πόντους πάχος .

Ρίχνουμε το μείγμα κ απλώνουμε μέσα στο ταψί .

Ρίχνουμε από πάνω λίγο κίτρινο αλεύρι  -έβαλα καλαμποκιού -και πασπαλίζουμε με ελαιόλαδο για να κάνει κρούστα .

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς περίπου 3 τέταρτα ανάλογα τον φούρνο .


Καλή απόλαυση γιατί όντως είναι απολαυστική !!!!

Εκτέλεση φωτό από ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ